53 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Heb ze ff uit elkaar gehaald 😬😬😬 Zaterdag links, nu net rechts! Was bang ...
en hier in elkaar

19 dagen geleden

De onderste is een normale test van vanmorgen (4+1). De roze zijn early tests.

19 dagen geleden

Thanks allemaal! Ik heb vandaag nog 1 x een test gedaan, ik ben nu namelijk 5 + 1, ik vertrouw er op dat het goed zit en dan hopen op een goede echo eind oktober. 🤞🏼

18 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Dit is mijn positieve test 12 DPO. Op 9 DPO testte ik voor het eerst en zag ...
Die van mij zijn ook mega licht nog, testedunsdag positief, woensdag en vanochtend weer getest. Wel iets beter te zien maar nog steeds licht, wat zegt dit? Voel me verder eigenlijk heel goed enkel vermoeid

16 dagen geleden

Van links naar rechts = oud naar nieuw. Mijn testen werden ook opeens lichter.. maar vandaag een mooie streep te zien!

16 dagen geleden

Reactie op lilymilo

Van links naar rechts = oud naar nieuw. Mijn testen werden ook opeens licht ...
Hoe ver ben jij nu als ik vragen mag. Mijn testen zagen er ook zo uit ben nu 4+6.

16 dagen geleden

Mijn testen blijven ook nog best ligt, maar zie wel een stijgende lijn!

16 dagen geleden

En vandaag gaf deze eindelijk positief. Hij was vrijdag nog negatief! En ik ben 4+3 weken

16 dagen geleden

Kan het nog net zo donker als de controlesteep worden?

16 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Kan het nog net zo donker als de controlesteep worden?
Ja dat kan zeker ☺️

16 dagen geleden

Hier wegens een eerdere miskraaam en stille vroeggeboorte toch gekeken of er oploop in zat. Hoewel er nog van alles mis kan gaan, ben ik heel blij om een goede oploop te zien. Voor nu stop ik met testen en is het afwachten tot de eerste echo. 🍀🌈

16 dagen geleden

Reactie op lilymilo

Van links naar rechts = oud naar nieuw. Mijn testen werden ook opeens licht ...
Heb je nog een testje gedaan?

15 dagen geleden

Meerdere die dit hebben gehad? Is test normaal altijd met de eerste urine als is wakker wordt. Maar vond het erg ligt en dat maakte mij onzeker. Dus toen ging ik testen met de 2de urine en toen was mijn test echt donker. Nog nooit zo donker gehad sinds afgelopen vrijdag!🥰

14 dagen geleden

Nog geen “knaltest” wel 1-2 week op de CB

14 dagen geleden

Reactie op nathaliexv

Meerdere die dit hebben gehad? Is test normaal altijd met de eerste urine a ...
Mijn testen zijn vaak met tweede urine ook donkerder als met ochtend urine! Vaak is mijn urine dan ook geconcentreerder.

11 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Kan het nog net zo donker als de controlesteep worden?
Jahoor. Duurt gewoon eventjes. Heeft bij mij ook meer dan een week geduurd

11 dagen geleden

Reactie op nathaliexv

Meerdere die dit hebben gehad? Is test normaal altijd met de eerste urine a ...
Ik testte ook vaak pas daarna omdat mijn ochtendurine ook niet zo geconcentreerd was

10 dagen geleden

Ik moet nu maar stoppen met testen, mooie oploop. En weet dat dit niks hoeft te zeggen. Maar van de 4 miskramen, 2 vroege gehad waarbij de testen niet opliepen. Het blijft lastig vertrouwen te krijgen/hebben

4 dagen geleden

Ik had afgelopen woensdag mijn eerste positieve zwangerschapstest. Heb vandaag weer getest, wilde het eigenlijk niet doen. Het is wel een andere test en geen ochtendurine. Woensdag ook niet trouwens... Zou die nu ook donkerder moeten zijn of is dit prima zo??

4 dagen geleden

Reactie op Tjits93

Ik had afgelopen woensdag mijn eerste positieve zwangerschapstest. Heb vand ...
Is de onderste van kruidvat? Deze test namelijk lichter dan andere testen uit mijn ervaring