32 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op Celineb_

Leuk om je hier weer tegen te komen!! 😍🩷🩵
Jaaaa! 🤍🤍

25 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Jaaaa! 🤍🤍
Ik voeg je ff toe! Leuk om soms ff contact te hebben 😻

25 dagen geleden

10 dpo een heeeel vage schaduw waarvan je gaat twijfelen aan je ogen. 11 dpo was er een duidelijke streep te zien 😃

25 dagen geleden

Ik testte vanaf 9 dpo positief maar ik twijfelde of dit van de ovitrelle kwam. 10 dpo was het duidelijk🤍

25 dagen geleden

Deze zwangerschap getest vanaf 10 dpo en toen was hij positief. Vorige zwangerschap een test gedaan op 8 dpo en was toen ook al positief.

22 dagen geleden

Ik bij 11 dpo voor het eerst getest en positief! Nu 13 dpo. Durf het alleen nog niet te geloven na miskraam in juli. Volgende week een clear blue doen en dan hopelijk voorzichtig vieren 🥰

22 dagen geleden

Reactie op MMom625

Ik bij 11 dpo voor het eerst getest en positief! Nu 13 dpo. Durf het alleen ...
Oo wat fijn. Hopen voor jou nu op een voldragen zwangerschap. Ik heb begin juli ook een miskraam gehad

22 dagen geleden

13DPO getest en meteen hele duidelijke streep en 2-3 op digitale test 🤍

22 dagen geleden

Ik voelde met 5dpo al van alles en teste met 7dpo al positief. Kan me alleen haast niet voorstellen dat dit klopt dus denk dat ik m’n eisprong wat eerder heb gehad!

22 dagen geleden

Hebben jullie ook last van menstruatiekrampen? Ik word hier zo onzeker van. En heeeeel licht bloedverlies 11dpo

22 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Hebben jullie ook last van menstruatiekrampen? Ik word hier zo onzeker van. ...
Ik heb wel echt krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar tot nu toe nog geen bloedverlies…

22 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Hebben jullie ook last van menstruatiekrampen? Ik word hier zo onzeker van. ...
Ja heb het ook heel erg. Sinds vrijdag last van. NOD is 9 okt