8 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb de ergobaby en die kan echt NIET vanaf geboorte ookal zeggen ze van wel. Verder geen tips😅

3 dagen geleden

Ik vond een draagdoek heel fijn, of eentje tussenin een “half buckle” (meer info instagram @letstalkbabywearing) https://www.instagram.com/reel/DAjXiwbJQx2/?igsh=NDk1ZjJicXVuZng=

3 dagen geleden

Wij hebben de rookie baby en die vinden wij heel fijn!

3 dagen geleden

Inmiddels al bij 2 kinderen de artipoppe gebruikt. Heel erg fijn, kan vanaf jong en je kan hem lang gebruiken (dochter van 2,5 zit er ook nog af en toe in)

3 dagen geleden

Reactie op dems

Ik heb de ergobaby en die kan echt NIET vanaf geboorte ookal zeggen ze van ...
Ergobaby Embrace zeker wel! Ik heb deze gehad en ik raad hem echt aan, hele zachte makkelijke draagzak. Ga hem bij de volgende weer aanschaffen:)

3 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ergobaby Embrace zeker wel! Ik heb deze gehad en ik raad hem echt aan, hele ...
Wij hebben juist ook een ergo baby aangeschaft omdat onze kleine man te vroeg geboren was en niet in onze bykay draagzak paste. Vriendinnen hebben deze ook en iedereen gebruikt hem veel en van begin. Gebruik hem nog steeds maar mijn mannetje is ook nog maar 8 kilo

3 dagen geleden

Ik heb de Isara the One gekocht voor mijn eerste kindje. Heerlijk zacht materiaal. Voelt een beetje als een draagdoek.

3 dagen geleden

Ik zou een draagconsult inplannen dan kun je passen. Hebben wij ook gedaan bij het Borstvoedingscentrum in Hengelo. Hebben nu een Hoppediz Nabaca met draagpanden in 3 verschillende maten. Ik heb ook nog een tricot doek om een newborn te dragen. De Hoppediz gebruikten wij vanaf maat 62 (dat was bij onze oudste met 6 weken).