53 Reacties

17 dagen geleden

Ik zou daar deze maand een behandeling beginnen, maar blijk nu zwanger te zijn. Ik vroeg of ze wat kunnen betekenen en ze gaven aan dat er qua onderzoeken nu niks te doen is, omdat je waarden al zijn beïnvloed door HCG. Ze gaven wel aan dat de arts kinderaspirine adviseert, dat heeft het effect van bloedverdunner en kan de doorstroming naar de baarmoeder verhelpen (de baarmoeder is een van de slechtste plekken in het lichaam wat betreft bloedstroom)

17 dagen geleden

Hier het zelfde... 2miskramen gehad.. bij elke buik kramp maak ik me druk. Gisteren enorm ongesteldheidslucht... gelukkig niet geworden

17 dagen geleden

Herkenbaar, ik heb met de 1ste zwangerschap een miskraam gehad. Toen de 2e is gelukkig goed gegaan. Nu de 3e weer in spanning. Ik probeer leuke dingen te doen en te plannen. Afleiding te zoeken. Het blijft spannend. Heb zelf ook over 2 weken de 1ste echo. Dus nog even wachten en er zoveel mogelijk van proberen te genieten. 🍀

17 dagen geleden

Het ene moment kan ik niet slapen van de zenuwen, en het andere moment ben ik mega blij weer zwanger te zijn. Na 1 ma in juli nu rond de 6 weken, nog 1 week tot echo. Vorige x mega misselijk, nu nergens last van. Je kan achter alles wel iets zoeken, en dat doe ik ook😂 Ik probeer heeel goed voor mezelf te zorgen, en heb een lijstje met dingen die me ontspannen. Zodra de zenuwen toenemen kies ik iets van mn lijstje en ga dat doen. Dat haalt niet weg dat de tijd voorbij kruipt. Ik duim voor jullie allemaal!♥️

16 dagen geleden

Ik ben nu 4+1, na twee vroege miskramen in december en maart durf ik ook nog niet te hopen dat het deze keer misschien goed zal gaan gaan. Ik heb al de hele tijd best erge buikpijn en rugpijn. Alsof ik heel erg ongesteld ben. Continu het gevoel dat ik moet plassen, terwijl er maar een klein beetje komt en ik het liefst nooit naar de wc wil, uit angst voor bloed. Ook hele erge bekkenbodempijn (zwaar en pijnlijk gevoel van onder wat je ook kan hebben als je ongesteld bent). Ik kan niemand vinden die dat ook heeft/had. Al deze klachten had ik de vorige keren ook dus het zit niet helemaal lekker. De testen lopen wel mooi op...

16 dagen geleden

Wat kan je hoofd je toch ontzettend gek maken hè. Ik duim ook voor jullie allemaal. Hopelijk hebben we straks allemaal een mooie echo ❣️

16 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Wat kan je hoofd je toch ontzettend gek maken hè. Ik duim ook voor jullie a ...
Amen to that!

16 dagen geleden

Ik merk dat mijn rugpijn klachten wegtrekken en dat ik er nog geen nieuwe kwaaltjes bij heb. Ik voel me eigenlijk nog als voor de positieve test. Zijn er meer mensen met deze ervaring of is het een slecht teken?

16 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Ik merk dat mijn rugpijn klachten wegtrekken en dat ik er nog geen nieuwe k ...
Ik ervaar ook helemaal geen symptomen letterlijk. Wat mij best onzeker maakt, wel een super duidelijke streep.. donkerder als de controle streep. Duurt zo lang tot de eerste echo pff

16 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Ik merk dat mijn rugpijn klachten wegtrekken en dat ik er nog geen nieuwe k ...
Hier precies hetzelfde. Ik had ook wat rugpijnklachten, vooral aan het einde van de dag. Verder nergens last van. Nog steeds knal testen dus ik denk maar zo, geniet nog maar even, kan nog maar zo komen die klachten!

15 dagen geleden

Reactie op RhodéN

Ik ben nu 4+1, na twee vroege miskramen in december en maart durf ik ook no ...
Deze klachten (continue aandrang, kleine beetjes plassen, buik/rugpijn) zouden ook op een blaasontsteking kunnen duiden (komt regelmatig voor bij zwangere vrouwen). Misschien goed om dat via HA uit te laten sluiten.

15 dagen geleden

Ik heb dan geen miskraam gehad maar ik ben na een jaar via het ziekenhuis proberen zwanger te worden, eindelijk zwanger geworden en had vrijdag de positieve test. Het enige wat ik wil zeggen is probeer erop te blijven vertrouwen dat het goed zit. Ook al komen er bloedingen.. ik heb sinds zaterdag al bloedingen en telkens als ik denk dat het is gestopt, begint het even later weer. Het is minimaal en volgens de arts niets geks. Kan het uiteindelijk een miskraam worden? Zou kunnen.. kans is er maar er is ook een grote kans van niet. Tegenhouden doe je het niet maar ik blijf positief en vertrouwen hebben. Ik geloof ook dat deze mindset helpt voor mijn kind ☺️ Het is lastig maar heb vertrouwen ☺️

15 dagen geleden

Reactie op LindaLeeS

Ik heb dan geen miskraam gehad maar ik ben na een jaar via het ziekenhuis p ...
Ik vind het enorm knap hoe positief je bekijft! Ik hoop dan ook echt dat het niets is 🙏🏼 Ben het ook zeker met jou eens. Dat ik nu zwanger ben heb ik eigenlijk gemanifesteerd. Ik zei al twee maanden september ben ik weer zwanger! En de kans was echt minimaal en toch is het zo! Met die zelfde reden geloof ik ook dat in juni ik een klein meisje op mijn arm mag hebben! Sinds gisteren wel meer kwaaltjes maar alles voelt zo veel rustiger dan de vorige keer.

15 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik vind het enorm knap hoe positief je bekijft! Ik hoop dan ook echt dat he ...
Ik doe mijn best. Ik heb ook echt wel andere momenten hoor haha. Maar inderdaad.. ik geloof in manifesteren en ik zie in juni een jongentje op mijn arm 💙. 🤞🤞🤞

15 dagen geleden

Ik vind het zo knap dat je er zo in staat! Ik probeer dat ook echt en heb ook hulp om hier aan te werken. Maar heb sinds gisteren meer krampen dan de andere dagen en merk dat ik dan meteen helemaal van slag ben.. Terwijl ik echt geloof of wil geloven dat het goed gaat komen.

15 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Ik vind het zo knap dat je er zo in staat! Ik probeer dat ook echt en heb o ...
Ik snap je helemaal.. ik ben ook echt niet 100% van de tijd zo hoor. Maar ik probeer te focussen en wat mij helpt is echt ‘in te zoomen’ op mijn buik met mijn ogen dicht en gewoon tegen hem te praten 😂. Klinkt heel stom maar het werkt voor mij rustgevend hahaha. Maar wat ook werkt is lekker druk te zijn en series te kijken zodat ik er niet over na hoef te denken 😂

15 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Ik vind het zo knap dat je er zo in staat! Ik probeer dat ook echt en heb o ...
Ik heb juist geen krampen meer en ben daardoor van slag 😂 wat een mind fuck…

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik heb juist geen krampen meer en ben daardoor van slag 😂 wat een mind fuc ...
Hahaha herkenbaar!! Tot gister voelde ik me heel normaal. En nu in vergelijking met de vorige x nog steeds echt mega chill. Ik vergeet soms bijna dat ik zwanger ben 🙈

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik heb juist geen krampen meer en ben daardoor van slag 😂 wat een mind fuc ...
Dit heb ik ook! Van het weekend echt best wel kwaaltjes gehad - krampjes, hoofdpijn, gevoelige borsten. En nu is het vrijwel allemaal weg. In combinatie met de hormonen dé ideale cocktail om jezelf lekker gek te maken 😂

14 dagen geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Dit heb ik ook! Van het weekend echt best wel kwaaltjes gehad - krampjes, h ...
Exactly! Hoe ver ben jij? Ik vandaag 5w2d