53 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hahaha herkenbaar!! Tot gister voelde ik me heel normaal. En nu in vergelij ...
Ik ben dus super bang dat het (weer) slecht nieuws wordt voor mij… maar jij had de vorige keer dus ook nergens last van en een gezond kindje?

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik ben dus super bang dat het (weer) slecht nieuws wordt voor mij… maar jij ...
Nee de vorige x was juist foute boel. Ik hoop dus dat me zo goed voelen een goed teken is. Maar hoor dat ook wel meer om me heen die een miskraam hebben gehad. Ik heb verder nog geen voldrage zwangerschap gehad…

14 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Nee de vorige x was juist foute boel. Ik hoop dus dat me zo goed voelen ee ...
Dan duim ik voor ons allebei 🤞🏼

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Exactly! Hoe ver ben jij? Ik vandaag 5w2d
Ik ben 4w 5d! Ik heb voor m’n eigen gemoedsrust dinsdag bloed laten prikken en ga morgen nog een keer, om te zien of het hcg mooi op loopt. Die eerste echo duurt nog veel te lang 🥹

14 dagen geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Ik ben 4w 5d! Ik heb voor m’n eigen gemoedsrust dinsdag bloed laten prikken ...
Kan je dat zomaar aanvragen??

14 dagen geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Ik ben 4w 5d! Ik heb voor m’n eigen gemoedsrust dinsdag bloed laten prikken ...
Kan dat vrijblijvend of moet je daar een doorverwijzing voor hebben? Of een medische reden?

14 dagen geleden

Ik heb mijn huisarts gebeld en uitgelegd dat ik onzeker ben omdat het de vorige keer mis is gegaan, en het nog lang duurt tot de eerste echo. Hij ging daarin mee. Je hebt inderdaad wel van de huisarts zo’n formulier nodig om bloed te laten prikken 🙏🏻

13 dagen geleden

Reactie op mommy2beee2025

Wat ik ook lastig vind is dat ik me verder weinig last heb. Wel wat lage ru ...
Ik zit even mee te lezen hé... Maar als jij je naasten graag wilt inlichten, dan moet je dat gewoon doen. Jij draagt het kleintje en je man niet. Voor jou is deze emotionele rollercoaster van grotere invloed dan voor je man. Dus ga nog eens om de tafel met je man hoe jij hierin staat, en vertel het in die veilige bubbel. Zo heb je altijd een vangnet om je heen als je er even doorheen zit of onzeker word. Dikke knuffel!!

12 dagen geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Dit heb ik ook! Van het weekend echt best wel kwaaltjes gehad - krampjes, h ...
Ja dat heb ik ook! Alleen moodswings over haha. Maakt mij dan weer heel onzeker dat die kwaaltjes opeens af kijken te nemen

12 dagen geleden

Ik was vandaag ook ineens heel emotioneel 🙈🤭