14 Reacties

één dag geleden

Oh wat een goed topic! Ik zit met hetzeltde dilemma. Wij wandelen ook veel met onze hond en ben ook in twijfel ! Mijn dochter van dan 2,5 als de kleine word geboren zit ook nog erg graag in haar buggy! Ik neig zelf meer naar een duo buggy die je evt ook per 1 kunt gebruiken. Zo kun je altijd nog een meerijdplankje kopen als je oudste dan niet meer in de buggy wilt. Ik denk dat als wij kiezen voor maar 1 buggy en een meerijdplankje wij hier spijt van gaan krijgen

één dag geleden

Reactie op J.W.N

Oh wat een goed topic! Ik zit met hetzeltde dilemma. Wij wandelen ook veel ...
Ja vind het zo lastig. Wij hebben ook een hond en ik ben voornamelijk alleen met de kleine M’n man werkt veel en ik kan het lichamelijk niet aan om me zoontje te tillen dus ben bang dat als ie dan moe is van een wandeling of met z’n fiets/step dat ik dan als pakezel loop 😮‍💨😂

één dag geleden

Reactie op Sophias

Ja vind het zo lastig. Wij hebben ook een hond en ik ben voornamelijk alle ...
Ja precies dat dus! Hahah! Zit echt precies met hetzelfde! Ik heb al zitten kijken naar de buggaboo donkey duo wagen en denk dat we daar voor gaan. Dan is eigenlijk het hele dilemma voorbij. 😆 En gewoon 2de hands want anders is het veeel ste duur

één dag geleden

Reactie op J.W.N

Ja precies dat dus! Hahah! Zit echt precies met hetzelfde! Ik heb al zitten ...
Oja. En ik vind dat ze met zon zitje achter de buggy ook heel weinig kunnen zien! En mijn dochter wil graag alles kijken. En als ze nu eruit wil kan ze niet zomaar uit haar buggy. Bij zon meerijd plankje kan ze zo afstappen. Of zitten daar ook gordeltjes bij?

één dag geleden

Reactie op J.W.N

Oja. En ik vind dat ze met zon zitje achter de buggy ook heel weinig kunnen ...
Ja je hebt ze we met een stoeltje en dan met een gordeltje volgens mij maar geen idee of dat op elke wagen past of dat het een bepaald merk is Ik zag ook wagens dan zit je baby reiswieg onder en dan oudere boven Weet niet zo goed wat ik daar van vind 😂 En met zo’n dubbele ben ik bang dat het niet makkelijk loopt op sommige paden stoepen en winkels 🤷🏽‍♀️ Teveel keuze ook gewoon 😂😮‍💨

één dag geleden

Ik ben ook nog in twijfel wat het moet gaan worden. Had in een eerder topic de optie via onderstaande link voorbij zien komen. Hoef je dus geen nieuwe wagen te kopen. https://www.justsit.nl/nl/justsit/

één dag geleden

Reactie op Fabienne94

Ik ben ook nog in twijfel wat het moet gaan worden. Had in een eerder topic ...
Oh das ook een idee! zie dat het maar gaat tot 15 kg. Hij is nu 13,5 kg 😅 dus voor ons wordt dit hem niet helaas anders was het wel echt een goeie! Nog nooit eerder gezien ook

één dag geleden

Reactie op Sophias

Oh das ook een idee! zie dat het maar gaat tot 15 kg. Hij is nu 13,5 kg ...
Hmm dan heb je idd niet veel speelruimte meer met nog maar 1,5kg te gaan 🙈

één dag geleden

Reactie op Sophias

Ja je hebt ze we met een stoeltje en dan met een gordeltje volgens mij maar ...
Volgensmij valt dat met een dubbele best mee. Wat ik gelezen heb moet ie gewoon door een normale deur passen en is niet veel breder. Ik wil ook eerst bij babypark ofzo gaan kijken en dan via mp de keuze maken😆

één dag geleden

Reactie op Sophias

Ja je hebt ze we met een stoeltje en dan met een gordeltje volgens mij maar ...
Die andere wagens idd met reiswieg onder en je oudere kindje boven vind ik helemaal niks!

één dag geleden

Ik zit hier ook mee, vind het erg lastig maar deze spreekt mij wel onwijs aan. Alleen wel prijzig https://www.pinkorblue.nl/pinolino-cruiser-pi-500-opvouwbare-bolderkar-a313787.html?a=b&pred=NLRPA%2CNLRPB%2CNLRPC%2CNLRPD%2CNLRPE%2CNLRPWEA%2CNLRPWEB%2CNLRPWEC%2CNLRP008%2CNLRP009%2C&c=p_aw%2Cp2aw%2Cp3aw%2Cp4aw%2Cp5aw%2Cprwea%2Cprweb%2Cprwec%2C&rp=&os=&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A313787&adword=Google/PLA_AW_Spielzeug_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_AW_Spielzeug_m&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw99e4BhDiARIsAISE7P_afl82fzmYzlYNigKqkHvmxK70aGWgOl60T6A5UAA3GK0kgM_xiDUaAk1_EALw_wcB

één dag geleden

Reactie op Wondert2025

Ik zit hier ook mee, vind het erg lastig maar deze spreekt mij wel onwijs a ...
Oh dat is ook interessant!! Maar, nadeel vind ik dan. Dat je newborn continu in de maxi cosi zit! Daar ben ik niet zo'n voorstander van...

één dag geleden

Reactie op J.W.N

Volgensmij valt dat met een dubbele best mee. Wat ik gelezen heb moet ie ge ...
Ohjaa slim goed idee! Ja niks mis met marktplaats staan soms echt pareltjes tussen 👌🏼

één dag geleden

Ik raad echt de iCandy kinderwagen aan. Ideaal als DUO, maar ook een geïntegreerde meerijdplankje in het frame waardoor het er niet zo onbenullige achter hangt!