9 Reacties

17 dagen geleden

Hier nog een foto + ovulatietest van vanochtend

17 dagen geleden

Probeer een andere merk? Hoeveel dpo zit je? Wanneer is je NOD?

17 dagen geleden

Gekkig! Gebruik hetzelfde merk en nooit problemen mee gehad 🧐

17 dagen geleden

Ik heb ook andere groepen helaas wel gelezen dat ze er tussen zitten. Soms hele doosjes. Ik heb er zelf nooit een probleem mee gehad. Het kan natuurlijk ook zijn dat die negatieve “slecht” is. Wellicht kan je even wat urine sparen en dan vanmiddag nog een keertje doen? ☺️ Mocht je er hebben zou ik gelijk LH doen en dan 2 HCG. Even kijken hoe of wat. Io Duim voor je ✨✨

17 dagen geleden

Heb je toevallig de ovulatie test en zwangerschaps test tegen elkaar aan gelegd? Of dat ze per ongeluk tegen elkaar aan hebben gelegen? Dan loopt de inkt namelijk over, van de ene naar de andere test. Dat heb ik ook een keer gehad 😫 Verder heb ik tot nu toe geen vals positief gehad met deze testen

17 dagen geleden

Hier ook ee keer ovulatie en zwangerschaptest gedaan lagen tege elkaar dus was blij om niks..maar nu loopt mijn ovulatietest mooi op

17 dagen geleden

Reactie op mommytobe!

Hier nog een foto + ovulatietest van vanochtend
Hmm hier lijkt het streepje bij de onderste niet goed door te lopen..

17 dagen geleden

Nou… eind oordeel: we zijn naar de gynaecoloog geweest (daar mag ik altijd langs) en blijkt dat ik 5 vals positieve tests heb gehad… bizar… binnen 5 min afleestijd. Niet tegen de ovulatietesten aan gelegen. Dus net zoals deze : allemaal vals positief… ik vertrouw ze niet meer… jeetje

17 dagen geleden

Reactie op mommytobe!

Nou… eind oordeel: we zijn naar de gynaecoloog geweest (daar mag ik altijd ...
Nou dat bedenk je niet!! Wat naar, wel een teleurstelling dit lijkt me? :(