5 Reacties

5 dagen geleden

Mijn mama had dit ook bij mijn oudste broer, niks aan de hand geboren met 3,5kg en 52cm geloof ik

5 dagen geleden

In de miskraam deel van het forum heeft iemand laatst ook een topic hier over gestart. Misschien even opzoeken. Volgens mij waren er meerdere verhalen dat de tweede volledig voldragen is

5 dagen geleden

Toevallig heb ik begin vd week via echo gezien dat ik zwanger was van een tweeling, waarvan 1 er niet goed uitzag. Gister een heftige bloeding gehad en die ook verloren. Het andere kindje gaat gelukkig goed.

5 dagen geleden

Ja ik heb dit meegemaakt. Bij 10 weken is t hartje van de ene gestopt en heb ik een bloeding gehad. De andere is goed blijven groeien gelukkig. De zwangerschap is verder goed verlopen. En we hebben inmiddels een meid van 3 jaar!

5 dagen geleden

Hier ook meegemaakt met de jongste. Met tien weken hevige bloeding, veel stolsel, bloedverlies etc. Uiteindelijk bleek het met de tweede nog goed te gaan. Die is nu bijna anderhalf ❤️. Ik had een placenta met twee delen en (mogelijk toevalligerwijs) was de jongste bijzonder groot en zwaar zonder dat ze dat verwacht hadden 🤷🏼‍♀️. Als tip, neem ook de tijd om even het verlies of verdriet te voelen. Wij gingen in een soort achtbaan door met blijdschap om de gezonde tweede, maar ik heb achteraf het verlies nog wel moeten verwerken.