7 Reacties

2 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik had bij m’n eerste zwangerschap mijn eerste afspraak bij 6+5d met een eerste echo. Ik ben vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben dus ga morgen ook bellen!

2 dagen geleden

Reactie op ilse59

Gefeliciteerd! Ik had bij m’n eerste zwangerschap mijn eerste afspraak bij ...
Jij ook gefeliciteerd! Dankjewel voor je reactie

2 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik heb de eerste echo bij 7+3 en de tweede bij 10+1 weken. Eigen berekening dus kan nog bijgesteld worden. Deze afspraken heb ik gelijk aan de telefoon gepland. Samen met de intake bij verloskundige pas bij 11+1 weken. Dus dan heb ik al 2 echo’s gehad.

2 dagen geleden

We hebben via de telefoon kort wat dingen doorgesproken. Eerste echo gepland bij 8+5 weken, bij 9+6 een intakegesprek telefonisch en dan de tweede echo bij 10+5 weken.

2 dagen geleden

Het verschilt wel erg per regio wanneer je je eerste echo krijgt! Hier is eerst even telefonisch wat doornemen, eerste afspraak (intake zonder echo) rond de 8-9 weken en dan in principe pas de termijn echo de eerste echo..

2 dagen geleden

Wij hadden vrijdag de intake en dinsdag bij precies 8 weken de 1e echo! Nog 1,5 nachtje slapen... Want nu half 4 'snachts. 😅

2 dagen geleden

Het verschilt zo enorm. Bij de eerste mocht ik 2 weken na de positieve test al langskomen. Omdat ze via buiten niks konden zien een inwendige echo gehad. Ik had gelijk echo en intake.