595 Reacties

茅茅n maand geleden

Heey, ik ben nu 3w 6d, heb helaas bij 8w 1d pas m'n eerste echo 馃槄 duurt nog zooo lang 馃ス Volgens mijn berekening ben ik 3juni uitgerekend!

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 5w4d en krijg ook met precies 8 weken de eerste echo pas, duurt lang!! 馃ス馃槄

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4w + 3d zwanger. Ik had 30 september een afspraak met 5w + 3d alleen vond ik dat te vroeg. Ik wil graag ook het hartje horen dus verplaatst naar week later 8 oktober met 6w +4d. Ik ben sowieso anti echo's maken.

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4 w 1 d en heb met 8 w 1 d mijn eerste echo; vind het nog zooo lang wachten 馃檲

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4w3d en heb met 7w4d de eerste echo (16/10)

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4weken en mag op 15 oktober komen bij 7weken vanwege een eerdere miskraam. Kan niet wachten tot de komende drie weken voorbij zijn 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben nu precies 4w en mag met 7w komen. Ben echt zo benieuwd 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 4w 2d (denk ik?)en mag 18 oktober voor de eerste echo馃グ ik weet dus niet precies hoe je moet tellen, wat ik wel weet 26 aug eerste dag van de laatste menstruatie en heb een cyclus van 24 dagen馃槄馃ぃ iemand antwoord?

茅茅n maand geleden

Reactie op Santje56

Ik ben nu 4w 2d (denk ik?)en mag 18 oktober voor de eerste echo馃グ ik weet d ...
Als je een regelmatige cyclus hebt, dus op dag 14 ovulatie, dan ben je vandaag 4+2. Maar exact weet je het toch pas na de termijnecho. Dan berekenen ze het opnieuw op basis van de grootte van het kindje. Ik vind dat jullie allemaal al vroeg een afspraak hebben gemaakt. Jaloers dat jullie zo stoer zijn haha! 馃槢 Ik ben vandaag 4+1 maar durf echt nog niet de vk te bellen 馃檲馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisette21

Als je een regelmatige cyclus hebt, dus op dag 14 ovulatie, dan ben je vand ...
Waarom durf je nog niet te bellen? Ze kunnen je in alle tijden helpen en ondersteunen hoe je zwangerschap ook zal gaan verlopen鉂わ笍 Als je je er nog niet fijn bij voelt om te bellen kan dat natuurlijk ook

茅茅n maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Waarom durf je nog niet te bellen? Ze kunnen je in alle tijden helpen en on ...
Misschien vanwege mijn vroege miskraam vorige ronde. Maar toen had ik ook echt het idee dat het mis zou gaan. Heb nu wel meer vertrouwen maar ben ook bang voor valse hoop ofzo haha. Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht, tot 5 weken ofzo. Geen idee waarom maar dat voelt wat zekerder 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisette21

Als je een regelmatige cyclus hebt, dus op dag 14 ovulatie, dan ben je vand ...
Hahah ik had me aangemeld bij contactformulier, met de zin ik heb een positieve test, help wat moet ik doen?馃ぃ toen belde ze me op馃グ

茅茅n maand geleden

Hoi hoi! Wij zijn nu 4 weken en 2 dagen! Uitgerekende datum is 2 juni! 15 oktober eerste echo! Ook wat eerder dan normaal ivm 2 miskramen afgelopen 2 maanden!

茅茅n maand geleden

Heey, ik ben nu volgens de berekeningen 5 weken, en heb pas een afspraak bij 8w 1 dag wordt onze eerste echo馃檲kan echt niet wachten duurt wel heel lang馃槄馃スen eind mei uitgerekend!!

茅茅n maand geleden

Reactie op Santje56

Hahah ik had me aangemeld bij contactformulier, met de zin ik heb een posit ...
Haha ik heb vandaag toch ook maar het contactformulier ingevuld! 馃槵馃馃徎 ook al is het de tweede vind ik het toch weer spannend haha

茅茅n maand geleden

Ik had t vrijdag verteld tegen m'n vriend en toen s avonds gelijk aangemeld, wil weten of alles ok茅 is, nog twee weken wachten!!

茅茅n maand geleden

Wij lopen bijna gelijk op . Helaas ook 2 miskramen gehad en zoals nu lijkt ben ik 2 juni uitgerekend

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisette21

Als je een regelmatige cyclus hebt, dus op dag 14 ovulatie, dan ben je vand ...
Niet stoer hoor! Maar zelf vond ik het prettig om meteen gebeld te hebben, zodat ik ook iemand had om te bellen toen ik een miskraam had... en heel praktisch gezien: de agenda van de verloskundige loopt heel snel vol 馃檭

茅茅n maand geleden

Reactie op Bobbelt

Niet stoer hoor! Maar zelf vond ik het prettig om meteen gebeld te hebben, ...
Ja dat is inderdaad ook zo! Heb vanmiddag toch maar het formulier ingevuld 馃檲 wilde graag bij dezelfde praktijk als mijn eerste en wilde inderdaad voorkomen dat ze al vol zaten ofzo.. ben benieuwd wanneer ze contact opnemen 馃槆

茅茅n maand geleden

Reactie op 1992KM

Ik ben nu precies 4w en mag met 7w komen. Ben echt zo benieuwd 馃グ
Bij mij precies ditzelfde!!