638 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wauw wat bijzonder🫶🏽 komt een tweeling in jullie familie voor?

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wat fanastisch!! Gefeliciteerd!🥹🥰

14 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeEik108134

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing t ...
Wat bijzonder twee wondertjes! Van harte gefeliciteerd!

14 dagen geleden

Reactie op KleineWonderen ❤️

Ik heb 30 oktober mijn eerste echo. Ik ben dan ruim 8,5 week.
Ik ook deels 30e maar ben dan 7+4 dus hopelijk een juiste timing!

14 dagen geleden

28 oktober mijn eerste echo. 4 september was mijn laatste menstruatie dus ik ben dan bijna 8 weken. Ik krijg het niet voor elkaar om eerder te komen ondanks 2 eerdere miskramen.. ik ben jaloers op de meiden die met 6 weken al kunnen gaan

14 dagen geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Wauw wat bijzonder🫶🏽 komt een tweeling in jullie familie voor?
Ja mijn moeder is er 1 van een twee-eiige tweeling 😊

14 dagen geleden

Hier aankomende dinsdag eerste echo met 6 weken. Ik ben zwanger geworden door IVF en bekend met buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Om dit uit te sluiten krijg ik dus aankomende dinsdag al een echo 🤍

13 dagen geleden

Reactie op Jorieke85

Ik heb over 2 weken een echo ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Is deze echo in ...
Bij mijn vorige zwangerschap was de vitaliteitsecho rond 8 weken ook inwendig. Maak je je er druk over dat je het vraagt? Het valt echt enorm mee hoor! Maar als je het spannend vind, geef dat vooral aan. Dan kunnen ze er rekening mee houden en het eventueel eerst uitwendig proberen als ze dat niet al standaard doen.

13 dagen geleden

Reactie op Lisette21

Bij mijn vorige zwangerschap was de vitaliteitsecho rond 8 weken ook inwend ...
Jaa, ik vind het heel onprettig. Een uitstrijkje is bij mij ook nog nooit gelukt. Ik maak het inderdaad bespreekbaar maar wil ook niet klagen🤭 beetje dubbel zou er toch aan moeten geloven met het oog op de bevalling🥰

13 dagen geleden

Wij zijn er afgelopen zaterdag achtergekomen, na onze eerste IUI behandeling 🫶🏻 Mogen eind oktober naar onze behandelingskliniek voor een echo. Dan ben ik volgens mij 7 weken zwanger… die berekeningen vind ik nog maar lastig haha 😛

13 dagen geleden

Reactie op Prins08

Wat spannend! Hoe voel je je? 🤗
Heb de 29e echo in het zkh. Dus ik ga die van de verloskundige een week verplaatsen. Samen met de intake meteen. Dan heb ik met 7w3 en 8w3 een echo als berekening klopt tenminste haha

13 dagen geleden

Reactie op Prins08

Precies! Ik de 31e, voelt nog als een eeuwigheid haha. Ik ga voor je duimen ...
Ik ook voor jou!

13 dagen geleden

Misschien een gekke vraag, maar kan iemand omschrijven hoe een inwendige echo voelt?En wat kan er vervelend aan zijn?

13 dagen geleden

Reactie op Mandy—-

Misschien een gekke vraag, maar kan iemand omschrijven hoe een inwendige ec ...
Ik vond het ook heel spannend.. maar viel echt reuze mee. Is een staafje van 1,5 cm bij 1 cm breed en gaat een stukje naar binnen met soort van glijmiddel er op. Ook niet ver naar binnen of iets. Zag er zo tegen op, maar is Echt heel erg mee gevallen. Vooral niet druk om maken!

13 dagen geleden

Reactie op Jorieke85

Jaa, ik vind het heel onprettig. Een uitstrijkje is bij mij ook nog nooit g ...
Misschien proberen wat meer te ontspannen? Ik vond het voorheen ook nooit fijn en vooral ook pijnlijk. Totdat ik bij de bekkenbodem fysio erachter kwam dat ik meerdere triggerpoints had in die spieren. Ze heeft me behandeld en ik kreeg oefeningen mee, daarna was het een wereld van verschil! Misschien kun je er wat mee. 🙈 Maar gewoon goed aangeven dat je het onprettig vind, misschien kunnen ze het uitwendig gewoon al zien 🙏🏻😊

13 dagen geleden

Reactie op Mandy—-

Misschien een gekke vraag, maar kan iemand omschrijven hoe een inwendige ec ...
Het onderzoek zelf stelt eigenlijk niks voor zolang je jezelf probeert te ontspannen. Ik vond het vervelender dat ik daar met m’n benen wijd moest gaan liggen, maar daar wen je aan gedurende je zwangerschap/bevalling. 😂 Ik zou me vooral niet druk maken! 😊

13 dagen geleden

Ik ben nu 4w 5d, en heb met 7 weken pas mijn eerste echo 🥹 De tijd tot de echo duurt zooo lang.

13 dagen geleden

Wij kregen de eerste echo vandaag. Er was een vruchtzakje te zien met dooier, verder nog niet echt iets te zien, maar normaal met deze termijn. Gemeten op 6 weken en 2 dagen. (Wat ongeveer dacht) Volgende week woensdag terug en hopen op een kloppend hartje dan ☺️

13 dagen geleden

Ik heb mezelf opgegeven als proefpersoon voor de opleiding tot echoscopiste, voor een vroege echo, waardoor ik met 6 w 2 dagen al naar ons kleine wondertje kon kijken! Mét duidelijk kloppend hartje ❤️

13 dagen geleden

Reactie op BB15

Ik heb mezelf opgegeven als proefpersoon voor de opleiding tot echoscopiste ...
Wauw❤️