653 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Wat spannend zeg!!

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Wat spannend, hopelijk lukt het de komende dagen om iets van afleiding te vinden

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Hier hetzelfde hoor! Wij hadden nog geen kloppend hartje gezien op 6+2 weken, kon perfect omdat het nog moeilijk te zien is als het zo klein is. Hopelijk worden jullie snel gerustgesteld!

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Wij hebben het zelfde. Terug gezet van 8 weken naar 5 weken, alleen een vruchtzakje te zien. Dus nog even spannende dagen.

12 dagen geleden

Reactie op roosje26

Hier hetzelfde hoor! Wij hadden nog geen kloppend hartje gezien op 6+2 wek ...
Laten we het hopen, probeer veel afleiding te zoeken en er niet teveel over na te denken

12 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Wij hebben het zelfde. Terug gezet van 8 weken naar 5 weken, alleen een vru ...
Oeh ook nog heel spannend!! Hoe voelde je je op het moment van?

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Oeh ook nog heel spannend!! Hoe voelde je je op het moment van?
Ja lastig.. afgelopen week echt wel zwanger gevoeld. Pijnlijke borsten moe en misselijk. Nu de laatste 2 dagen opeens helemaal geen klachten meer, alleen borsten nog iets gevoelig. Nou lees ik wel dat dat kan. Ik pas de 23e de 8 weken echo. Dus nog even wachten, hopelijk dat positief nieuws! Je weet nu gewoon niet zo goed waar je aan toe bent.. hoe voel jij je?

12 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Ja lastig.. afgelopen week echt wel zwanger gevoeld. Pijnlijke borsten moe ...
Ik was enorm teleurgesteld en ge毛motioneerd. Had wel rekening gehouden met een bijstelling naar beneden ivm een lange cyclus, maar niet met het feit dat er nog geen kloppend hartje te zien was. Dus vind het erg lastig. Probeer echt positief te blijven en afleiding te zoeken maar ik wil mezelf ook een beetje beschermen.

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Ik was enorm teleurgesteld en ge毛motioneerd. Had wel rekening gehouden met ...
Ja snap ik heel goed, je wilt jezelf voorbereiden op de klap, maar toch ook niet te veel er over stressen. Want dat is ook weer niet goed voor je.. Dat heb ik ook een beetje.. hoever zou jij nu moeten zijn? Hebben ze daar iets over gezegd?

12 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Ja snap ik heel goed, je wilt jezelf voorbereiden op de klap, maar toch ook ...
Ik heb ovulatietesten gedaan, dus vandaag dan 6w5d.

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Ik heb ovulatietesten gedaan, dus vandaag dan 6w5d.
Grapje, 6w4d vandaag

12 dagen geleden

Reactie op Maron1992

Grapje, 6w4d vandaag
Zijn we precies even ver! Wat leuk. 馃グ

12 dagen geleden

De eerste (termijn) echo stond aanvankelijk 18 november ingepland. Door alle verhalen om mij heen toch besloten om eerder een echo te laten maken (wel eigen kosten). 29 oktober staat deze nu gepland, dan ben ik 7.4.

12 dagen geleden

Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍 Schatten nu in dat ik 6+5 ben. Over vier weken een termijnecho. Was een inwendige echo, had gelijk lichtroze afscheiding. Kreeg alweer de zenuwen maar hoop nu iets meer te ontspannen.. Wel zagen ze een cyste. Iemand hier ervaring mee?

12 dagen geleden

Reactie op Miss X

Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍 Schatten nu in dat ...
Gefeliciteerd, wat fijn een kloppend hartje 馃 M鈥檔 zus had tijdens haar zwangerschap ook een cyste. Ging toen om ook echt een grote! Deze is vanzelf opgelost.

12 dagen geleden

Reactie op Miss X

Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍 Schatten nu in dat ...
Van harte gefeliciteerd!! 馃コ

12 dagen geleden

Reactie op Miss X

Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍 Schatten nu in dat ...
Van harte gefeliciteerd..wat fijn zeg!馃挆

12 dagen geleden

Vanmorgen een echo gehad met 5+4, deze zwangerschap zit op de goede plek 馃崁 Voel veel opluchting en toch ook nog spanning, willen dolgraag een keer voorbij die rotfase van vitaliteitsecho鈥檚 komen 馃 Mogen snel weer komen, op 25 oktober. Hopelijk dan een kloppend hartje te zien!

12 dagen geleden

Reactie op Miss X

Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍 Schatten nu in dat ...
Ik heb vaak cystes op de rechtereierstok. Kan meestal weinig kwaad: over het algemeen gaan ze snel weer weg. Tijdens de zwangerschap houden ze die dingen goed in de gaten :)

12 dagen geleden

Mijn eerste echo gaat 4 november zijn. Op die dag ben ik ook precies 8wk. Voor mij is alles nieuw (1e x zwanger) en ik vind het ontzettend spannend.