1527 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Maron1992
Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Wat spannend zeg!!
茅茅n maand geleden
Reactie op Maron1992
Net de eerste echo gehad, maar nog niet positief. Doordat m'n cyclus voor d ...
Hier hetzelfde hoor!
Wij hadden nog geen kloppend hartje gezien op 6+2 weken, kon perfect omdat het nog moeilijk te zien is als het zo klein is.
Hopelijk worden jullie snel gerustgesteld!
茅茅n maand geleden
Reactie op Maron1992
Oeh ook nog heel spannend!! Hoe voelde je je op het moment van?
Ja lastig.. afgelopen week echt wel zwanger gevoeld. Pijnlijke borsten moe en misselijk. Nu de laatste 2 dagen opeens helemaal geen klachten meer, alleen borsten nog iets gevoelig. Nou lees ik wel dat dat kan. Ik pas de 23e de 8 weken echo. Dus nog even wachten, hopelijk dat positief nieuws! Je weet nu gewoon niet zo goed waar je aan toe bent.. hoe voel jij je?
茅茅n maand geleden
Reactie op Cyrille28
Ja lastig.. afgelopen week echt wel zwanger gevoeld. Pijnlijke borsten moe ...
Ik was enorm teleurgesteld en ge毛motioneerd. Had wel rekening gehouden met een bijstelling naar beneden ivm een lange cyclus, maar niet met het feit dat er nog geen kloppend hartje te zien was. Dus vind het erg lastig. Probeer echt positief te blijven en afleiding te zoeken maar ik wil mezelf ook een beetje beschermen.
茅茅n maand geleden
Reactie op Maron1992
Ik was enorm teleurgesteld en ge毛motioneerd. Had wel rekening gehouden met ...
Ja snap ik heel goed, je wilt jezelf voorbereiden op de klap, maar toch ook niet te veel er over stressen. Want dat is ook weer niet goed voor je.. Dat heb ik ook een beetje.. hoever zou jij nu moeten zijn? Hebben ze daar iets over gezegd?
茅茅n maand geleden
Vannochtend eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje 鈾ワ笍
Schatten nu in dat ik 6+5 ben. Over vier weken een termijnecho.
Was een inwendige echo, had gelijk lichtroze afscheiding. Kreeg alweer de zenuwen maar hoop nu iets meer te ontspannen..
Wel zagen ze een cyste. Iemand hier ervaring mee?
茅茅n maand geleden
Reactie op Miss X
Schatten nu in dat ...
Gefeliciteerd, wat fijn een kloppend hartje 馃
M鈥檔 zus had tijdens haar zwangerschap ook een cyste. Ging toen om ook echt een grote! Deze is vanzelf opgelost.
茅茅n maand geleden
Reactie op Miss X
Schatten nu in dat ...
Van harte gefeliciteerd!! 馃コ
茅茅n maand geleden
Vanmorgen een echo gehad met 5+4, deze zwangerschap zit op de goede plek 馃崁 Voel veel opluchting en toch ook nog spanning, willen dolgraag een keer voorbij die rotfase van vitaliteitsecho鈥檚 komen 馃 Mogen snel weer komen, op 25 oktober. Hopelijk dan een kloppend hartje te zien!
茅茅n maand geleden
Reactie op Miss X
Schatten nu in dat ...
Ik heb vaak cystes op de rechtereierstok. Kan meestal weinig kwaad: over het algemeen gaan ze snel weer weg. Tijdens de zwangerschap houden ze die dingen goed in de gaten :)
茅茅n maand geleden
Mijn eerste echo gaat 4 november zijn. Op die dag ben ik ook precies 8wk. Voor mij is alles nieuw (1e x zwanger) en ik vind het ontzettend spannend.