660 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Is het eigenlijk de nieuwe standaard dat de eerste echo al tussen de 6 - 8 ...
Ik heb een BBZ gehad, de kans dat ik die opnieuw krijg is geloof ik iets van 15%. Een BBZ is mogelijk levensgevaarlijk voor een vrouw. Mijn ziekenhuis ziet vrouwen als ik graag rond 6 weken.

10 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Mijn eerste echo is 7 oktober, ik ben dan 6 weken en 1 dag.
Hee, hoe was je echo? Is met 6 wk en 1 dag het hartje al te zien?

10 dagen geleden

Ik heb over 2,5e week pas mijn echo, ben dan precies 8 weken. Ik merk dat het wachten me echt heel zwaar valt en de dagen echt voorbij kruipen. Ik zou zo graag een paar dagen eerder willen maar voel me bezwaard erover te bellen naar de vk🥲

10 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Ik heb over 2,5e week pas mijn echo, ben dan precies 8 weken. Ik merk dat h ...
Je kan gewoon een eerdere echo inplannen , heb ik ook gedaan! Moet je alleen zelf betalen

10 dagen geleden

Reactie op emmavdbent

Je kan gewoon een eerdere echo inplannen , heb ik ook gedaan! Moet je allee ...
Gewoon bij je eigen verloskundige praktijk?

10 dagen geleden

Reactie op emmavdbent

Je kan gewoon een eerdere echo inplannen , heb ik ook gedaan! Moet je allee ...
Waar kun je dat doen ?

9 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Gewoon bij je eigen verloskundige praktijk?
Ja ik kan dat wel! Heb voor vandaag 1 ingepland omdat ik eerder een miskraam gehad!

9 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Waar kun je dat doen ?
Ik kan t gewoon bij de verloskundige praktijk doen! Je kan ze bellen dat je een eerdere echo wilt!

9 dagen geleden

Ik ben als het goed is 4/5 weken en heb op 5 november eerste echo.

9 dagen geleden

Reactie op blackseagirl

Ik ben als het goed is 4/5 weken en heb op 5 november eerste echo.
Ik heb ook op 5 nov mijn 1e echo ben nu 5 en 2 dagen

9 dagen geleden

Mijn eerste echo is 5 november. De IUI was op 29-09, dus ik ben dan volgens mijzelf 7+2. Maar de doktersassistente zei: het is nog wel heel erg pril. M’n Clearblue gaf namelijk 1-2 weken aan…

9 dagen geleden

Ik ben volgens eigen berekening 4+5 zwanger en heb net mijn eerste echo gepland op 29-10. Ben dan 6+6 als het goed is. Derde zwangerschap, maar toch duurt het wachten weer lang en vind ik het spannend ☺️

9 dagen geleden

Meer dames hier die morgen (15e) hun eerste echo hebben? Ik wacht in spanning af, morgen ben ii precies 7 weken. Dat heb ik bij m’n vorige zwangerschap helaas niet gered dus hopelijk goed nieuws morgen 🙏🏻 zo spannend

9 dagen geleden

Reactie op VWJ

Meer dames hier die morgen (15e) hun eerste echo hebben? Ik wacht in span ...
Ja! Ik heb morgen om 16.00 mijn eerste echo, ben dan 7+3 volgens eigen berekening. Zo spannend! In jouw geval snap ik dat zeker. Voor mij is het mijn allereerste zwangerschap.

9 dagen geleden

Reactie op VWJ

Meer dames hier die morgen (15e) hun eerste echo hebben? Ik wacht in span ...
Toi toi! 🍀

9 dagen geleden

Reactie op Famke199711

Mijn eerste echo is 5 november. De IUI was op 29-09, dus ik ben dan volgens ...
Wat fijn dat het gelukt is, Gefeliciteerd! Wanneer had je een positieve test? En vanaf wanneer heb je gerekend? Met een positieve clearblue van 1-2 weken zou ik denken dat je rond de 4 weken zwanger bent.

9 dagen geleden

Reactie op Bussch95

Wat fijn dat het gelukt is, Gefeliciteerd! Wanneer had je een positieve tes ...
Dankjewel! En dankjewel voor je reactie. Ik had zaterdag (12-10) de eerste positieve test. Vanochtend deed ik de Clearblue met wekenindicator. Ik heb gerekend vanaf de dag van de inseminatie, 29 september dus. Ik denk dat ook hoor! Maar de doktersassistente had om wat voor reden dan ook maar verwacht dat ik al langer zwanger zou zijn ofzo 😂 Ze had het eerst over ‘over drie weken een echo’ en toen ik zei dat de ClearBlue 1-2 weken aangaf zei ze: oh, dat is nog maar heel pril. Dan moet ik het even overleggen met de dokter. Ook zo fijn, zo’n bemoedigende uitspraak als: verloskundige kun je het best bellen na de echo, want het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets mis is… 😅

9 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja! Ik heb morgen om 16.00 mijn eerste echo, ben dan 7+3 volgens eigen bere ...
Ik ga aan je denken! Zo spannend allemaal 🙏🏻

9 dagen geleden

Reactie op VWJ

Meer dames hier die morgen (15e) hun eerste echo hebben? Ik wacht in span ...
Ja ik ook, om 17.00 uur pas dus nog de hele dag afwachten. Het is mijn eerste zwangerschap, ik kijk er heel erg naar uit. Maar ik vind het ook heel spannend

9 dagen geleden

Reactie op VWJ

Meer dames hier die morgen (15e) hun eerste echo hebben? Ik wacht in span ...
Hier precies hetzelfde! Niet langer zwanger geweest dan 6w en 6d, dat ben ik morgen 😱 morgen om 12:00 uur m’n eerste afspraak