1528 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op the strawberry family
Ik ben nu 4w + 3d zwanger.
Ik had 30 september een afspraak met 5w + 3d ...
Waarom ben je anti echo's maken?
茅茅n maand geleden
Vandaag bij de verloskundige geweest mijn echt staat volgende week gepland dan ben ik 7+4 kan niet wachten om me kleine wondertje te zien pff
茅茅n maand geleden
We hebben net onze echo gehad. Ziet er super goed uit en er was een krachtig hartje zichtbaar 馃
Groei komt precies overeen met termijn. 6 weken & 1 dag. Filmpje kunnen maken van het krachtige hartje. Zo bijzonder!
茅茅n maand geleden
Reactie op Kinderwens馃
馃
Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 september terugplaatsing 3 daagse gehad van icsi punctie 2!
茅茅n maand geleden
Reactie op Meddiejayce
Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 sep ...
Al een echo gehad? Dit was onze allereerste terugplaatsing!
茅茅n maand geleden
Reactie op Meddiejayce
Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 sep ...
Ik heb trouwens m鈥檔 terugplaatsing gehad op 19 september. Dit was een verse 3 daagse. Dus nu 6+1 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op Kinderwens馃
Ik heb trouwens m鈥檔 terugplaatsing gehad op 19 september. Dit was een verse ...
Gefeliciteerd. Ik heb een terugplaatsing op 25 september. Moest jij ook bloed prikken voor de HCG?
茅茅n maand geleden
Vandaag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien 鈾ワ笍 7+2 volgens de VK. Wat een opluchting tot zo ver 馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op Kinderwens馃
Al een echo gehad? Dit was onze allereerste terugplaatsing!
Ja wij hebben door mega veel bloedverlies met 4+6 een echo gehad. Hierop was nog niks te zien en gaven eigenlijk meteen aan dat het een miskraam is. Gisteren testte ik mega positief dus vandaag toch nog een echo en hierop was toch een zwangerschap plus kloppend hartje te zien! Het was nov wel vrij klein voor het termijn dus nog even spannend. 29 oktober nog een echo!