663 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Michelle0395

Morgenmiddag, met precies 7 weken, onze eerste echo! Zijn jullie ook zo ges ...
Ik was ook mega gespannen. Gelukkig zit ik nu bij een hele fijne praktijk en hadden ze veel geduld. Veel succes 鉂わ笍

8 dagen geleden

Als je bij 7 weken een echo doet kunnen ze het misschien ook via de buik al doen (bij mij allebei gedaan). Ze hebben dan de voorkeur dat je met een volle blaas komt 鈽猴笍

8 dagen geleden

Ik heb net bericht dat mijn 1e echo gepland staat op vrijdag 25 oktober. Volgens berekening dan 6,5 week zwanger... mag een vroege echo ivm eerder bbz..

8 dagen geleden

Wij hebben vanavond om 20:15 de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 7 weken en 5 dagen zijn, maar het kan ook wat korter zijn. In maart kregen we bij de eerste echo helaas slecht nieuws. Ik ben zo zenuwachtig 馃槥

8 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Ik ben nu 4w + 3d zwanger. Ik had 30 september een afspraak met 5w + 3d ...
Waarom ben je anti echo's maken?

8 dagen geleden

Vandaag bij de verloskundige geweest mijn echt staat volgende week gepland dan ben ik 7+4 kan niet wachten om me kleine wondertje te zien pff

8 dagen geleden

We hebben net onze echo gehad. Ziet er super goed uit en er was een krachtig hartje zichtbaar 馃 Groei komt precies overeen met termijn. 6 weken & 1 dag. Filmpje kunnen maken van het krachtige hartje. Zo bijzonder!

8 dagen geleden

Met 8 weken pas een echo en had vandaag gebeld of ik toch een paar dagen eerder kan komen. Ze zei dat ze me straks niet wil wegsturen met nog meer onzekerheid als het hartje nog niet zou kloppen. Dus moet nog 2,5e week wachten. Ik trek het echt niet meer dat wachten

8 dagen geleden

Reactie op melboe

Wij hebben vanavond om 20:15 de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ...
Ohh wat gaan die uurtjes dan langzaam voorbij. Ik ga aan je denken 馃檹馃徎

8 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Met 8 weken pas een echo en had vandaag gebeld of ik toch een paar dagen ee ...
Misschien zou je een andere praktijk kunnen proberen als dat je meer rust geeft. Snap dat het wachten slopend is 馃檲

8 dagen geleden

Vandaag echo gehad en 29 oktober weer echo!

8 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Met 8 weken pas een echo en had vandaag gebeld of ik toch een paar dagen ee ...
Even googlen naar een pretecho bureau in de buurt. Kan je voor een klein bedrag nu al een echo maken.

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Goede echo gehad vanmorgen bij 7 weken. Hartje klopte goed 馃グ
Wat fijn! Zo gegund

8 dagen geleden

馃

8 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

馃
Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 september terugplaatsing 3 daagse gehad van icsi punctie 2!

8 dagen geleden

Reactie op Meddiejayce

Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 sep ...
Al een echo gehad? Dit was onze allereerste terugplaatsing!

8 dagen geleden

Reactie op Meddiejayce

Aaah wij lopen denk ik precies gelijk aan je bio te zien. Wij hebben 17 sep ...
Ik heb trouwens m鈥檔 terugplaatsing gehad op 19 september. Dit was een verse 3 daagse. Dus nu 6+1 馃

8 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Ik heb trouwens m鈥檔 terugplaatsing gehad op 19 september. Dit was een verse ...
Gefeliciteerd. Ik heb een terugplaatsing op 25 september. Moest jij ook bloed prikken voor de HCG?

8 dagen geleden

Vandaag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien 鈾ワ笍 7+2 volgens de VK. Wat een opluchting tot zo ver 馃グ

8 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Al een echo gehad? Dit was onze allereerste terugplaatsing!
Ja wij hebben door mega veel bloedverlies met 4+6 een echo gehad. Hierop was nog niks te zien en gaven eigenlijk meteen aan dat het een miskraam is. Gisteren testte ik mega positief dus vandaag toch nog een echo en hierop was toch een zwangerschap plus kloppend hartje te zien! Het was nov wel vrij klein voor het termijn dus nog even spannend. 29 oktober nog een echo!