665 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Meddiejayce

Ja wij hebben door mega veel bloedverlies met 4+6 een echo gehad. Hierop wa ...
Oh jeetje! Wat fijn dat jullie toch nog een hartje zagen!! Spannend nu .. had je een terugplaatsing gehad?

8 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Oh jeetje! Wat fijn dat jullie toch nog een hartje zagen!! Spannend nu .. h ...
Jaa verse 3 daagse van punctie 2. Punctie 1 5 terugplaatsing gehad met 0 resultaat

8 dagen geleden

Reactie op Meddiejayce

Jaa verse 3 daagse van punctie 2. Punctie 1 5 terugplaatsing gehad met 0 re ...
Zou de innesteling veel later zijn geweest?

8 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Gefeliciteerd. Ik heb een terugplaatsing op 25 september. Moest jij ook blo ...
Nee dat doet ons fertiliteit centrum niet volgensmij!

8 dagen geleden

Lieve mama鈥檚, Wie heeft er al de eerste echo gehad en wie kan mij vertellen hoe dit te werk gaat? Ik heb maandag de eerste echte echo dan ben ik 7 weken en 3 dagen

8 dagen geleden

Reactie op Mommytobe鉂わ笍馃ぐ

Lieve mama鈥檚, Wie heeft er al de eerste echo gehad en wie kan mij vertelle ...
Meestal laat men je niet lang in spanning en ga je direct kijken. Met 7 weken is het geloof ik een grensgeval of ze het vaginaal (liefst lege blaas) of via de buik (liefst volle blaas) doen. Ik heb alleen nog maar vaginale echo鈥檚 gehad. Ze doen absoluut geen pijn, alleen de gel kan wat koud aanvoelen 馃ザ Als het apparaat goed geplaatst is zit je alleen maar naar het schermpje te turen 馃槏 De echoscopiste legt uit wat je ziet. Na de echo krijg je vaak even een papiertje om de overtollige gel af te vegen (of het is beschikbaar bij je kledinghokje), alles is overigens in 茅茅n ruimte. Niemand anders kan je zien 馃槈 Het gaat veeeel te snel!

8 dagen geleden

Reactie op Mommytobe鉂わ笍馃ぐ

Lieve mama鈥檚, Wie heeft er al de eerste echo gehad en wie kan mij vertelle ...
Bij ons doen ze tot 10 weken vaginaal met een lege blaas. Vanaf 10 weken via de buik met een volle blaas.

8 dagen geleden

Reactie op Mommytobe鉂わ笍馃ぐ

Lieve mama鈥檚, Wie heeft er al de eerste echo gehad en wie kan mij vertelle ...
Ik had vandaag m鈥檔 eerste echo bij 7 weken. Ik was heel nerveus maar de vk was super lief en begripvol. Dus we begonnen ook meteen met de echo, die tot mijn verbazing eerst uitwendig was. Bij een uitwendige echo (met die gel zeg maar) willen ze graag dat je met een volle blaas komt. Gelukkig had een vriendinnetje dat al vooraf gezegd. Al vrijwel direct zag ze het kindje en een kloppend hartje. Ze vroeg of ik ook nog inwendig wilde, dan kon ze het nog beter zien. Dus toen even plassen en de inwendige echo gehad, wat je overigens amper voelt. Totaal niet te vergelijken met spiraal plaatsen. Daar nam ze de tijd om alles goed te laten zien en op te meten. Je zag heel duidelijk het dooierzakje, het kindje en een mooi kloppend hartje. Ze had ook meteen foto鈥檚 en filmpjes gemaakt die ik nu digitaal heb 馃グ Veel succes alvast maandag 鉂わ笍

8 dagen geleden

Wij hebben een pretecho ingepland staand voor volgende week vrijdag (6 weken en 3 dagen zwanger). Dit omdat wij het wachten tot de 8 weken echo best lang vinden. 07/11 staat de 8 weken echo ingepland bij de vk. Zijn er meer dames die een pretecho gedaan hebben om diezelfde reden?

8 dagen geleden

Reactie op AR

Wij hebben een pretecho ingepland staand voor volgende week vrijdag (6 weke ...
spannend! Ik heb vandaag ook een extra pretecho aangevraagd. De dagen lijken maar niet voorbij te gaan, vind het zo spannend.. 馃槬

8 dagen geleden

Reactie op DappereDroom馃挒

Zou de innesteling veel later zijn geweest?
Ja dat is wel waar we nu aandenken. Omdat eerste echo niks te zien is geweest en nu eigenlijk het een beetje achterloopt nog.

8 dagen geleden

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beetje bloed verlies van weekend onder controle in zk zondag ochtend hcg 866 en nu 970 donderdag moeten wij terug iemand ervaringen hier mee ? Ik ben dood ongerust en moeten ons natuurlijk schrap zetten voor het ergste maar ik heb nog hoop. Vruch zakje was vandaag op de echo wel te zien zondag nog niet meer deze waar natuurlijk nog leeg

8 dagen geleden

Vandaag een echo gehad bij 6+1 馃グ

8 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beet ...
Ik zou je gerust willen stellen, maar eigelijk zouden de hormonen nu zeker verdubbeld moeten zijn. Dit in combinatie met wat bloedverlies lijkt me niet echt goed馃槥

8 dagen geleden

Reactie op roosje26

Ik zou je gerust willen stellen, maar eigelijk zouden de hormonen nu zeker ...
Bloed. Verlies was maar een klein beetje en 1x zondag

8 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal even jullie hulp Ik ben 5 weken - en 3 dagen zwanger ivm beet ...
Ik zou toch donderdag nog even afwachten. Bloed verlies zegt eigenlijk niet heel veel veel. We vrezen het allemaal, maar we hebben het ook bijna allemaal. Heb gelezen over mensen met een bloedbad, waarbij kindje in orde was en de ander wel een miskraam heeft. De hcg waardes kunnen per vrouw ook heel uiteenlopend zijn. Waarde is opzich aan de lagere kant, maar wie weet donderdag weer hoger. Kan het zijn dat je nog ietsjes minder ver bent?

8 dagen geleden

Reactie op Romy1612

Vandaag een echo gehad bij 6+1 馃グ
Wat fijn!馃グ Heb je het hartje al zien kloppen? Ik heb aanstaande donderdag een echo bij 6+1

8 dagen geleden

Reactie op Lilalola93

Wat fijn!馃グ Heb je het hartje al zien kloppen? Ik heb aanstaande donderdag ...
Yess!

8 dagen geleden

Vandaag een echo met wat wij dachten precies 7w, er werd 6+5 gemeten op de echo. Een heel mooi kloppend hartje gezien 馃槏

8 dagen geleden

Ik heb m鈥檔. Eerste echo met 6+1. Kan je dan al wel iets zien? Iemand een voorbeeld? 馃槵