675 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
ik heb eigelijk de 24ste de eerste echo met 7+2 maar ik kan echt niet wachten na mn miskraam 2 maanden geleden. Dus ik heb voor vanmiddag een vroege pretecho gepland staan..

6 dagen geleden

Reactie op Buijsje95

ik heb eigelijk de 24ste de eerste echo met 7+2 maar ik kan echt niet wacht ...
Spannend! Wil je laten weten hoe het ging? Ben benieuwd. Succes馃崁馃崁

6 dagen geleden

Gisteren eerste echo gehad! Zat op 7 weken precies volgens de meting en hartje was te zien 馃 succes iedereen! 馃崁

6 dagen geleden

Ik had vanochtend de eerste echo. Was heel moeilijk te zien nog maar er flikkerde een mooi hartje zei ze. Bij de termijn echo hopelijk meer te zien. Wel weekje teruggezet naar zes weken.

6 dagen geleden

Net de eerste echo gehad, een paar dagen vooruit gezet naar 7+1 en een mooi kloppend hartje gezien馃グ

6 dagen geleden

Hier ook net eerste echo gehad in het ziekenhuis, 6+2 en ook het hartje zien kloppen 馃挒 nu over naar de praktijk en de volgende echo met 8 weken 馃グ

5 dagen geleden

Eerste echo met 7+3 volgens eigen berekening. Verloskundige schat 8 weken. Kloppend hartje gezien鉂わ笍

5 dagen geleden

Net echo gehad omdat ik zoveel onderbuikpijn heb volgens verloskundige (bandenpijn) ik ben 5 +2 wkn. Op echo zei ze ongeveer 6 weken. Ze kon niet kloppend hart zien is ook nog te vroeg.

5 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Heey, ik ben nu 3w 6d, heb helaas bij 8w 1d pas m'n eerste echo 馃槄 duurt no ...
Als je 3 juni bent uitgerekend dan zou je al langer zwanger zijn dan 3w 6d

5 dagen geleden

Ik had eergisteren met 6w5d de eerste echo ivm fertiliteitstraject. Ik bleek 1 dag langer zwanger zijn. Er was een mooi kloppend hartje te zien馃ス鈾ワ笍 Zo bijzonder om dat te zien!!

5 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Heey, ik ben nu 3w 6d, heb helaas bij 8w 1d pas m'n eerste echo 馃槄 duurt no ...
Sorry mijn berichten stonden helemaal door elkaar zie nu pas dat het een bericht van 3 weken geleden is 馃槄

5 dagen geleden

Reactie op Hally

Ik had eergisteren met 6w5d de eerste echo ivm fertiliteitstraject. Ik blee ...
Wauw 馃ぉ bijzonder

5 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Spannend! Wil je laten weten hoe het ging? Ben benieuwd. Succes馃崁馃崁
6+3 kon zo ongeveer wel juist zijn. een mooi kloppend hartje gezien ook. 馃┓馃挋

5 dagen geleden

Woensdag met 7 weken onze eerste echo gehad in verband met ons traject. Wat bijzonder om zo'n klein kloppend hartje te zien! 馃ス馃槏 De gynaecoloog zei dat het er fantastisch uit zag! 馃挄馃挄

5 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Ik ben nu 4w + 3d zwanger. Ik had 30 september een afspraak met 5w + 3d ...
Ik ben wel benieuwd waarom je anti echo鈥檚 bent en waarom je dan wel een vroege echo laat maken?

5 dagen geleden

Eerste echo met 6+6 vandaag, hartslag gezien en ook 6+6 gemeten. Rechts zit nog een vruchtzakje. Die is behalve een klein restje helemaal leeg. Ik denk dat mijn bloeding 4 dagen geleden een miskraam van mini nr 2 was....

5 dagen geleden

Hoi ik ben 5w4d en heb volgende week vrijdag de eerste echo! Toch wel weer spannend!!

5 dagen geleden

Vandaag met 5+5 een kloppend hartje gezien in het ziekenhuis馃ス馃槡馃ぐ馃徏 onze wonder IVF baby鉂わ笍

5 dagen geleden

Reactie op Hayley馃尰

Vandaag met 5+5 een kloppend hartje gezien in het ziekenhuis馃ス馃槡馃ぐ馃徏 onze w ...
Wat fijn!! 馃槝

5 dagen geleden

Ook wij onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien 馃グ. Tweede kindje maar toch weer net zo speciaal en spannend als de eerste keer! Ongeveer 7,5 week nu.