Hi allemaal! Als eerste gefeliciteerd 馃グ
Wanneer is jullie eerste echo en bij hoeveel weken?
Ik ben nu 3w 5d en mag bij 6w 6d heb ik mijn eerste echo. Wat eerder vanwege afgelopen 2 miskramen.
Als goed is 4 juni uitgerekend
Ik ben benieuwd naar die van jullie 馃グ
Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
ik heb eigelijk de 24ste de eerste echo met 7+2 maar ik kan echt niet wachten na mn miskraam 2 maanden geleden. Dus ik heb voor vanmiddag een vroege pretecho gepland staan..
Ik had vanochtend de eerste echo. Was heel moeilijk te zien nog maar er flikkerde een mooi hartje zei ze. Bij de termijn echo hopelijk meer te zien. Wel weekje teruggezet naar zes weken.
Net echo gehad omdat ik zoveel onderbuikpijn heb volgens verloskundige (bandenpijn) ik ben 5 +2 wkn. Op echo zei ze ongeveer 6 weken. Ze kon niet kloppend hart zien is ook nog te vroeg.
Ik had eergisteren met 6w5d de eerste echo ivm fertiliteitstraject. Ik bleek 1 dag langer zwanger zijn. Er was een mooi kloppend hartje te zien馃ス鈾ワ笍 Zo bijzonder om dat te zien!!
Woensdag met 7 weken onze eerste echo gehad in verband met ons traject. Wat bijzonder om zo'n klein kloppend hartje te zien! 馃ス馃槏 De gynaecoloog zei dat het er fantastisch uit zag! 馃挄馃挄
Eerste echo met 6+6 vandaag, hartslag gezien en ook 6+6 gemeten. Rechts zit nog een vruchtzakje. Die is behalve een klein restje helemaal leeg. Ik denk dat mijn bloeding 4 dagen geleden een miskraam van mini nr 2 was....
Ook wij onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien 馃グ. Tweede kindje maar toch weer net zo speciaal en spannend als de eerste keer! Ongeveer 7,5 week nu.