678 Reacties

5 dagen geleden

Wat leuk dat zoveel van jullie al een echo hebben gehad en een kloppend hartje hebben gezien! Ik ben ook zo benieuwd naar de mijne.. ben nu 7w3d en hebben volgende week donderdag onze eerste echo. Zoveel zin in maar vind t ook zo spannend..
Net afgelopen donderdag eerste echo gehad met 7+2. Hartje klopte erg goed en alles zag er goed uit 🥰 uitgerekende datum is 3 juni

5 dagen geleden

Klopt het dat de eerste echo inwendig moet? Zijn er nogmeer vrouwen die er door gebeurtenissen uit het verleden heel erg tegenop zien?

5 dagen geleden

Reactie op Sophie98

Klopt het dat de eerste echo inwendig moet? Zijn er nogmeer vrouwen die er ...
4e zwangerschap en nooit een echo inwendig gehad

5 dagen geleden

Reactie op Sophie98

Klopt het dat de eerste echo inwendig moet? Zijn er nogmeer vrouwen die er ...
Alleen als ze het niet kunnen zien is het inwendig.

5 dagen geleden

Reactie op Sophie98

Klopt het dat de eerste echo inwendig moet? Zijn er nogmeer vrouwen die er ...
Bij mij bij 7 wk konden ze hem ook uitwendig doen en het hartje zien. Inwendig geeft meer detail maar hoeft niet, zeker als je je eerste echo nog wat later doet. Ik zou ook zeker bij je vk aangeven dat je er tegenop ziet door dingen die zijn gebeurd. Vriendinnetje van mij heeft helaas ook nare dingen meegemaakt maar ze is gedurende haar hele zwangerschap daar goed mee begeleid (dus geen inwendige echo en geplande keizersnede) 💜

5 dagen geleden

Reactie op VWJ

Bij mij bij 7 wk konden ze hem ook uitwendig doen en het hartje zien. Inwen ...
Oh wat fijn!

5 dagen geleden

Reactie op Sophie98

Klopt het dat de eerste echo inwendig moet? Zijn er nogmeer vrouwen die er ...
Ja ik; Ik ben bij mijn eerste zwangerschap begeleid door de POP poli; en ook tijdens m’n bevalling extra ondersteund - mentaal - ik was ook erg angstig en heb meerdere trauma’s. Maar heb echt zoveel steun mogen ervaren : ook door verloskundige De meeste tonen echt begrip hiervoor

5 dagen geleden

Wat vele goede echo’s! 😍 ik moet maandag… zo spannend pff

5 dagen geleden

Ik heb gister mijn eerste echo gehad met 7w en het hartje klopte 🥰 ben zo opgelucht en blij!

5 dagen geleden

Reactie op CompetenteTuimelaar171495

Net afgelopen donderdag eerste echo gehad met 7+2. Hartje klopte erg goed e ...
Wat een mooi nieuws! Ik heb komende woensdag eerste echo met 8 weken en 1 dag, ook 3 juni uitgerekend (zoals het nu lijkt). Spannend!

5 dagen geleden

YESS! vandaag eerste echo en kloppend hartje en termijn klopt (7+5).. dit geeft de burger moed! (Na 1 miskraam en 3 MA)

5 dagen geleden

Afgelopen donderdag eerste echo gehad met 7 weken en 4 dagen, maar het vermoeden is dat ik toch niet zover ben (een weekje korter door onregelmatige menstruatie). Wel een duidelijk kloppend hartje gezien 🙏🏼 Over 2 weken terug voor een beter beeld van hoe ver ik nu ben. Vond het spannend en heb wel een traan gelaten bij het goede nieuws 😊

5 dagen geleden

Reactie op Ji11

YESS! vandaag eerste echo en kloppend hartje en termijn klopt (7+5).. dit g ...
Wauw dan is het helemaal een grote mijlpaal nu 😍

5 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Hi! Wat fijn dat je met 6 weken hebt mogen kijken. Was dit in Isala? 🍀 ik moet wachten tot 8 weken, ondanks dat ik na een terugplaatsing zwanger ben.

5 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ik moet sowieso wachten tot 8/9 weken op de eerste echo, wist met 4 weken al dat ik zwanger ben dus duurt echt laaaaang

5 dagen geleden

Reactie op wishkid

Hi! Wat fijn dat je met 6 weken hebt mogen kijken. Was dit in Isala? 🍀 ik ...
Jaaa, in isala inderdaad. Ik ben bekend met buiten baarmoederlijke zwangerschap. Als je dit eenmaal hebt gehad, is de kans groter dat dit nogmaals gebeurd. Dat kan levensbedreigend zijn voor een vrouw. Daarom mag je in dit soort gevallen vaak al rond de 6 weken, om de juiste locatie vast te stellen.

5 dagen geleden

Aanstaande 5 november heb ik de echo gepland staan, dan 7w1d. Hopelijk gaan de komende dagen snel!

5 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Jaaa, in isala inderdaad. Ik ben bekend met buiten baarmoederlijke zwangers ...
Ah vandaar! Wat een spannende tijd maar heel fijn ook dat die 6 wk echo goed was 🍀 nu aftellen naar de 8 weken! Als er in mijn buurt een echo praktijk was

5 dagen geleden

Reactie op wishkid

Ah vandaar! Wat een spannende tijd maar heel fijn ook dat die 6 wk echo goe ...
Zou ik het wel ook hebben gedaan met 7 weken! Kun je niet terecht bij je verloskundige?