1541 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sophie98
Klopt het dat de eerste echo inwendig moet?
Zijn er nogmeer vrouwen die er ...
Alleen als ze het niet kunnen zien is het inwendig.
één maand geleden
Reactie op Sophie98
Bij mij bij 7 wk konden ze hem ook uitwendig doen en het hartje zien. Inwendig geeft meer detail maar hoeft niet, zeker als je je eerste echo nog wat later doet.
Ik zou ook zeker bij je vk aangeven dat je er tegenop ziet door dingen die zijn gebeurd. Vriendinnetje van mij heeft helaas ook nare dingen meegemaakt maar ze is gedurende haar hele zwangerschap daar goed mee begeleid (dus geen inwendige echo en geplande keizersnede) 💜
één maand geleden
Reactie op Sophie98
Ja ik;
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap begeleid door de POP poli; en ook tijdens m’n bevalling extra ondersteund - mentaal - ik was ook erg angstig en heb meerdere trauma’s.
Maar heb echt zoveel steun mogen ervaren : ook door verloskundige
De meeste tonen echt begrip hiervoor
één maand geleden
Reactie op Doetje31
Net afgelopen donderdag eerste echo gehad met 7+2. Hartje klopte erg goed e ...
Wat een mooi nieuws! Ik heb komende woensdag eerste echo met 8 weken en 1 dag, ook 3 juni uitgerekend (zoals het nu lijkt). Spannend!
één maand geleden
Afgelopen donderdag eerste echo gehad met 7 weken en 4 dagen, maar het vermoeden is dat ik toch niet zover ben (een weekje korter door onregelmatige menstruatie). Wel een duidelijk kloppend hartje gezien 🙏🏼 Over 2 weken terug voor een beter beeld van hoe ver ik nu ben. Vond het spannend en heb wel een traan gelaten bij het goede nieuws 😊
één maand geleden
Reactie op wishkid
Hi! Wat fijn dat je met 6 weken hebt mogen kijken. Was dit in Isala? 🍀 ik ...
Jaaa, in isala inderdaad. Ik ben bekend met buiten baarmoederlijke zwangerschap. Als je dit eenmaal hebt gehad, is de kans groter dat dit nogmaals gebeurd. Dat kan levensbedreigend zijn voor een vrouw. Daarom mag je in dit soort gevallen vaak al rond de 6 weken, om de juiste locatie vast te stellen.