681 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Miamam

Is het een eerste kindje? ☺️
Nee ! Heb een zoontje van net 3 sinds een week en paar maanden geleden een miskraam gehad, en jij ?

4 dagen geleden

Hier met 6+6 echo gehad en dat zag er allemaal goed uit, toen 2 dagen terug gezet, passen jullie dit ook aan in de app? Of laten jullie het staat wat je eigen berekening is ( ik wist precies wanneer mijn ovulatie was )

4 dagen geleden

Reactie op Jes1290

Hier met 6+6 echo gehad en dat zag er allemaal goed uit, toen 2 dagen terug ...
Als jij weet wanneer je eisprong was zou ik het nog even niet aanpassen en eerst de termijnecho afwachten :) Met die eerste echo’s kan een klein stukje naar links of rechts met de cursor al een verschil maken in de berekening

4 dagen geleden

Reactie op Jes1290

Hier met 6+6 echo gehad en dat zag er allemaal goed uit, toen 2 dagen terug ...
Ik zou dit pas aanpassen na de termijn echo.. dan hoor je de officiële uitgerekende datum. Zo zou ik het in ieder geval doen. Bij mijn oudste 2 kinderen verschoof de datum vaak ook wel 2-3 dagen
Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3e dus hoop as week te horen wanneer ik 1e echo heb

4 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Ik ben nu 4 w 6d. 7 november de eerste echo. Spannend !🍀
Hier ook 7 november eerste echo🥰

4 dagen geleden

Reactie op V90

Hier ook 7 november eerste echo🥰
Ooh spannend! Duurt lang he haha . Hoe voel jij je ?

4 dagen geleden

1 november m’n eerste echo ben echt aan het af tellen 🤭

4 dagen geleden

Vandaag 5w + 2 dagen, 6 nov 1e echo! Heel spannend allemaal ✨en leuk om te lezen dat zoveel van jullie al een echo hebben gehad en een kloppend hartje 💜 hebben gezien!

4 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Ooh spannend! Duurt lang he haha . Hoe voel jij je ?
Duurt echt veel te lang haha. Ik heb heel suf zo'n aftel widget op mn telefoon gezet 🤣 ik voel me vooral erg moe, met vlagen misselijk zonder overgeven en hier en daar last van mijn buik (oprekken baarmoeder of misschien door vorige keizersnede geen idee) en ben gewoon onzeker en een beetje bang 🫣

4 dagen geleden

Reactie op V90

Duurt echt veel te lang haha. Ik heb heel suf zo'n aftel widget op mn telef ...
Pff echt he haha Snap het heel goed. Hier nu weinig klachten . Wat gespannen borsten soms en inderdaad ook wat lichte menstruatie pijn maar dat is erger geweest .

3 dagen geleden

Reactie op Simone ✨

Aanstaande 5 november heb ik de echo gepland staan, dan 7w1d. Hopelijk gaa ...
Ah ik ook 5 november! En verwacht ook iets over 7w Duurt lang hè!

3 dagen geleden

Afgelopen donderdag echo gehad volgens de app 6+ 2dagen. zwanger via IUI, berekening zkh 5+6 mooi vruchtzakje te zien in baarmoeder… helaas was deze leeg. Een hoekje zak slijmvlies voor deze kreeg ze niet op de echo. Dus…. Of te klein, in het hoekje, of leeg. Volgende week vrijdag weer een echo.

3 dagen geleden

30 oktober tweede echo… mijn geduld wordt flink op de proef gesteld 😋

3 dagen geleden

Reactie op mommyy31

Afgelopen donderdag echo gehad volgens de app 6+ 2dagen. zwanger via IUI, ...
Wat ontzettend spannend zeg, ik hoop op een mooie echo voor jullie vrijdag!♥️

3 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad! Ontzettend vroeg nog (ergens tussen de 5w 5d en 6 weken zwanger). Maar er was een kloppend hartje te zien! 🫶

3 dagen geleden

Reactie op muntcitroen

Vandaag de eerste echo gehad! Ontzettend vroeg nog (ergens tussen de 5w 5d ...
Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje; klopte het hartje bij jou al gelijk snel of was het nog een traag kloppend hartje? Ik heb vorige week dinsdag ook een echo gehad en daarbij was een kloppend hartje te zien maar het hartje klopte nog traag wat zou passen bij ongeveer 6 weken zwangerschap. Heb volgendeweek vrijdag weer een echo maar merk dat ik toch zenuwachtig begin te worden 😅

3 dagen geleden

Reactie op Es96

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje; klopte het hartje bij jou al gelijk snel ...
Hi, ik heb precies hetzelfde. Volgend eigen berekening ben ik 7+1, maar net tijdens de echo leek ik bijna een week vroeger te zitten, het hartje klopte ook nog traag. Het maakt mij wel onzeker. Volgende week donderdag moet ik opnieuw komen 🍀

3 dagen geleden

Vandaag 7+4 en een kloppend hartje gezien💜 wat een opluchting nadat het twee keer mis was.

3 dagen geleden

Reactie op Es96

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje; klopte het hartje bij jou al gelijk snel ...
Begrijp je heel goed! Bij onze dochter (toen eerste echo met 6w 3d) klopte het hartje zeker sneller dan dat ik nu zag. Dus het klopte ook wel wat trager, maar eigenlijk al heel bijzonder dat we een kloppend hartje gezien hebben allebei he! Want dat is lang niet altijd met dit termijn. Ik heb 4 november ook een extra echo, omdat het nu dus zo pril is 🍀