683 Reacties

3 dagen geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes zag je een dooier… Volgende week opnieuw een echo. Zal dus toch even spannend wezen deze periode. Uitgaand van mijn laatste 3 (lange) cyclussen, zou ik toch echt 6 weken moeten zijn. Ik voel de bui al hangen helaas.

3 dagen geleden

Eerste echo pas op 21-11 (dan ben ik naar verwachting 10 weken). Duurt lang! ⏳

3 dagen geleden

Reactie op Babybub

Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes za ...
Spannend zeg! Ik hoop voor je dat je alsnog een goede uitslag krijgt volgende week

3 dagen geleden

Ik heb aanstaande donderdag de eerste echo, ik ben dan 7 weken precies volgens mij

3 dagen geleden

Reactie op Babybub

Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes za ...
Wat een spanning, nog een week geduld 🙏🏻

3 dagen geleden

Waarom hebben we allemaal op een andere termijn de eerste echo? Dat valt me op nu ik t hier allemaal lees , weet iemand dat?

3 dagen geleden

Ik had vandaag mijn eerste echo. Dacht 7 weken zwanger te zijn, maar ze denken dat ik 5 weken zwanger ben. Bij de uitwendige echo was niks te zien, dus ze hebben een inwendige echo gemaakt. Hier zagen ze twee kleine zwarte stipjes in mijn baarmoeder wat het kan zijn, maar ze zagen ook twee blaasjes bij mijn eierstokken. Dit kunnen littekens van de eisprong zijn, maar kan ook een BBZ zijn. Volgende week moet ik terugkomen voor een nieuwe echo. Vind het erg spannend allemaal.

3 dagen geleden

Yesss mijn eerste echo was goed! Formaat past bij termijn en het hartje klopt 🥰 ik mocht iets eerder (met 7w) vanwege eerdere miskraam

3 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Ik had vandaag mijn eerste echo. Dacht 7 weken zwanger te zijn, maar ze den ...
Oh dat klinkt inderdaad heel spannend :( is de verwachting dat er vokgende week meer te zien is..?

3 dagen geleden

Reactie op Mi Lady

Waarom hebben we allemaal op een andere termijn de eerste echo? Dat valt me ...
Het wisselt per praktijk maar ook per situatie. De termijnecho (vanaf 10 weken) is de eerste medische echo, dus daar moeten sommige dames op wachten. Ik mocht al bij 7 wk komen wegens een eerdere mk

3 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Ik had vandaag mijn eerste echo. Dacht 7 weken zwanger te zijn, maar ze den ...
Wat een spanning ☹️ voel je je verder fysiek oké?

3 dagen geleden

Reactie op Bobbelt

Oh dat klinkt inderdaad heel spannend :( is de verwachting dat er vokgende ...
De tijd zal het leren zeiden ze. Ze willen volgende week voornamelijk uitsluiten of ik geen BBZ heb. Of de embryo dan voldoende is gegroeit om wat te zien in mijn baarmoeder is nog onduidelijk (als deze al in mijn baarmoeder groeit)

3 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Ik had vandaag mijn eerste echo. Dacht 7 weken zwanger te zijn, maar ze den ...
Ach wat spannend zeg.. had je gerekend vanaf laatste menstruatie ?

3 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat een spanning ☹️ voel je je verder fysiek oké?
Ja fysiek wel. Mentaal wel onzeker geworden. Had dit echt niet zien aankomen. Is mijn eerste zwangerschap

3 dagen geleden

Reactie op Carlijn.,

Ach wat spannend zeg.. had je gerekend vanaf laatste menstruatie ?
Ja klopt. Ik heb geen ovulatietesten gedaan

3 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Ik had vandaag mijn eerste echo. Dacht 7 weken zwanger te zijn, maar ze den ...
Ik leef met je mee en hoop voor je op goed nieuws…. Dit zijn echt zulke spannende weken, vreselijk

3 dagen geleden

Reactie op Babybub

Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes za ...
Dit is zo balen! Ik heb dit een x meegemaakt en mijn HCG loopt dit keer niet zo goed op. Dus mijn arts denkt weer tzelfde

3 dagen geleden

Reactie op Sophias

1 november m’n eerste echo ben echt aan het af tellen 🤭
Ik ook 1 november! 💖

3 dagen geleden

Wij hebben onze 1e echo op 1 november met ongeveer 6 weken. Ik vind het echt ontzettend spannend. Na jaren proberen ben ik zwanger dus naast dat ik super blij ben, ben ik ook een beetje bang. We hadden ons erbij neergelegd dat we met z'n 2e zouden blijven en dit was de 1e keer dat ik mijn cyclus niet genoteerd had omdat ik dacht laat maar 🤣 18 November dacht ik, een negatieve test meer of minder maakt ook niet meer uit dan weet ik in ieder geval dat m'n menstruatie eraan komt. Dat pakte iets anders uit...binnen 5 sec een knalll test haha 😅

3 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy 90

Wij hebben onze 1e echo op 1 november met ongeveer 6 weken. Ik vind het ech ...
Correctie 18 oktober