1542 Reacties
één maand geleden
Vandaag de eerste echo gehad met 6+5 en een mooi hartje zien kloppen. ❤️ M’n baarmoeder ligt weer helemaal naar achteren dus bijna niet op beeld te krijgen (bij eerdere zwangerschap had ik zelfs de 13 weken echo nog inwendig 🙈 termijn echo hebben we over 4 weken met 10+5 🍀
één maand geleden
Reactie op BabyD2020
Vandaag de eerste echo gehad met 6+5 en een mooi hartje zien kloppen. ❤️ M’ ...
Oh wat een mooi plaatje zeg! Ik had afgelopen vrijdag een vroege echo en zoiets zeiden ze ook bij mij ze moesten heel goed kijken! Ik wist dat helemaal niet joh (eerste keer). Heel veel plezier 🍀
één maand geleden
Reactie op Babybub
Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes za ...
Pfff zo spannend he.. hier het zelfde in Juli miskraam gehad en nu kreeg ik dit nieuws… het dooier was bij mij ook niet te zien. Ik hoop zoo🤞🏻 dat het goed zit. Wel erge symptomen pijnlijke borsten, moe, misselijk. heb jij dat ook?
één maand geleden
Reactie op BabyD2020
Ja blijkbaar komt dat vaker voor! Maar hij groeit vanzelf naar voren hoor! ...
Hahaha Ik ben benieuwd! Van voren ben ik voor mijn gevoel ook al opgeblazen haha
één maand geleden
Reactie op CtB
Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het z ...
Wow! Haha 😝
Gefeliciteerd
Had je iets anders aan jezelf gemerkt ?
één maand geleden
Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's 🤩
En wat leuk een tweeling! Daar zou ik geloof ik ook wel even aan moeten wennen haha
Wij mogen vanmiddag om half 1. Merk dat ik het toch wel heel spannend vind! Wat te verwachten? Wat gaan we zien? Volgens laatste menstruatie 7+6. Gelukkig nu nog even een ochtendje werken
één maand geleden
Reactie op FantastischeEland662706
Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's 🤩
En wat leuk een tweeling! Daa ...
Het is ook mega spannend! Ik had dat ook aangegeven bij de echo vorige week en daar hielden ze heel lief rekening mee.
Wegens je termijn kan het zijn dat ze eerst het via een uitwendige echo proberen (via je buik). Dan kan je het beste met een volle blaas komen :)
Soms kunnen ze het net niet lekker zien en dan gaan ze over op een inwendige (wat overigens echt geen pijn doet, misschien alleen een beetje spannend voor de 1e keer).
Bij mij zagen ze het al via m’n buik bij 7 weken maar deden ook nog inwendig om alles nog beter te laten zien.
Uitwendig en inwendig kunnen ze de baby zien met een kloppend hartje (wit flikkerend stipje). Inwendig zie je ook de dooierzak (rondje waar je baby aan vast zit).
Heel veel succes maar ook plezier!
één maand geleden
Ik heb bij 6 weken 4 dagen mijn eerste echo, al 3 miskramen gehad.