683 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy 90

Wij hebben onze 1e echo op 1 november met ongeveer 6 weken. Ik vind het ech ...
Heel herkenbaar gefeliciteerd 🥳

3 dagen geleden

Reactie op Es96

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje; klopte het hartje bij jou al gelijk snel ...
Wat is traag? Kreeg je te horen hoeveel klopjes het had per minuut?

3 dagen geleden

Wij hebben de eerste echo op 14 november. Spannend!

3 dagen geleden

Reactie op Es96

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje; klopte het hartje bij jou al gelijk snel ...
Hier was het 0,6 cm en 122 slagen/minuut. Dit was met 6+2 weken,

3 dagen geleden

Vandaag de eerste echo gehad met 6+5 en een mooi hartje zien kloppen. ❤️ M’n baarmoeder ligt weer helemaal naar achteren dus bijna niet op beeld te krijgen (bij eerdere zwangerschap had ik zelfs de 13 weken echo nog inwendig 🙈 termijn echo hebben we over 4 weken met 10+5 🍀

3 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Vandaag de eerste echo gehad met 6+5 en een mooi hartje zien kloppen. ❤️ M’ ...
Oh wat een mooi plaatje zeg! Ik had afgelopen vrijdag een vroege echo en zoiets zeiden ze ook bij mij ze moesten heel goed kijken! Ik wist dat helemaal niet joh (eerste keer). Heel veel plezier 🍀

3 dagen geleden

Hier dinsdagavond 5 november de eerste vitaliteitsecho met ca. 6+4 🩷💙 helaas zelf bekend met eerdere miskramen, vandaar een vroege echo. De tweede echo is gepland op maandag 18 november 🙏🏽

3 dagen geleden

Woensdag een echo met 6+3 ben zo benieuwd 🩷

3 dagen geleden

Reactie op Juffie1507

Oh wat een mooi plaatje zeg! Ik had afgelopen vrijdag een vroege echo en zo ...
Ja blijkbaar komt dat vaker voor! Maar hij groeit vanzelf naar voren hoor! 😄

3 dagen geleden

Reactie op Babybub

Vandaag mijn eerste echo gehad, helaas een lege vruchtzak… Heel lichtjes za ...
Pfff zo spannend he.. hier het zelfde in Juli miskraam gehad en nu kreeg ik dit nieuws… het dooier was bij mij ook niet te zien. Ik hoop zoo🤞🏻 dat het goed zit. Wel erge symptomen pijnlijke borsten, moe, misselijk. heb jij dat ook?

3 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Ja blijkbaar komt dat vaker voor! Maar hij groeit vanzelf naar voren hoor! ...
Hahaha Ik ben benieuwd! Van voren ben ik voor mijn gevoel ook al opgeblazen haha

3 dagen geleden

Reactie op mommyy31

Pfff zo spannend he.. hier het zelfde in Juli miskraam gehad en nu kreeg ik ...
Ik hoop het ook voor je! 🍀 Ik heb minimale klachten, beetje misselijk als ik honger krijg. Verder was ik al vermoeid door een 1,5 jarige dreumes die veel energie vraagt 😂.

2 dagen geleden

Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het zijn er TWEE! We zijn heel blij en alles zag er helemaal goed uit, maar ook nog steeds van slag. Een tweeling!

2 dagen geleden

Reactie op CtB

Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het z ...
Wow! Haha 😝 Gefeliciteerd Had je iets anders aan jezelf gemerkt ?

2 dagen geleden

Reactie op CtB

Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het z ...
Wow te gek!!!! Echt geweldig 🤩

2 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Wow! Haha 😝 Gefeliciteerd Had je iets anders aan jezelf gemerkt ?
Ja en nee! Ik had het idee dat ik al wat meer kwaaltjes had dan bij onze zoon op deze termijn, maar verder eigenlijk niet. Een totále verrassing dus!

2 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's 🤩 En wat leuk een tweeling! Daar zou ik geloof ik ook wel even aan moeten wennen haha Wij mogen vanmiddag om half 1. Merk dat ik het toch wel heel spannend vind! Wat te verwachten? Wat gaan we zien? Volgens laatste menstruatie 7+6. Gelukkig nu nog even een ochtendje werken

2 dagen geleden

Reactie op FantastischeEland662706

Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's 🤩 En wat leuk een tweeling! Daa ...
Het is ook mega spannend! Ik had dat ook aangegeven bij de echo vorige week en daar hielden ze heel lief rekening mee. Wegens je termijn kan het zijn dat ze eerst het via een uitwendige echo proberen (via je buik). Dan kan je het beste met een volle blaas komen :) Soms kunnen ze het net niet lekker zien en dan gaan ze over op een inwendige (wat overigens echt geen pijn doet, misschien alleen een beetje spannend voor de 1e keer). Bij mij zagen ze het al via m’n buik bij 7 weken maar deden ook nog inwendig om alles nog beter te laten zien. Uitwendig en inwendig kunnen ze de baby zien met een kloppend hartje (wit flikkerend stipje). Inwendig zie je ook de dooierzak (rondje waar je baby aan vast zit). Heel veel succes maar ook plezier!

2 dagen geleden

Ik heb bij 6 weken 4 dagen mijn eerste echo, al 3 miskramen gehad.

2 dagen geleden

Reactie op CtB

Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het z ...
Ojeee, wat spannend! Dit lijkt me zo leuk en zoooo moeilijk tegelijkertijd 🫣.