606 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Wat vroeg! Mag ik vragen waarom? Hier 2 missed abortions en 3 miskramen maa ...
Ik mag ook met 6 weken langskomen voor de echo ivm IVF en eerdere miskramen. Wat apart dat jij niet eerder mag.

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Weet iemand hoe het zit met de eerste echo met een afwijkende cyclus? 1e da ...
Op 24Baby kan je de uitgerekende datum berekenen met de gemiddelde lengte van je cyclus. Maar op Freya kan je dit berekenen obv je ovulatie. Ben benieuwd of daar wat anders uit komt🙂

23 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Op 24Baby kan je de uitgerekende datum berekenen met de gemiddelde lengte v ...
Ik heb dus niet echt een gemiddelde cyclus. Dus dat is een beetje lastig. Als je de standaard 28 dagen pakt ben ik nu 5wk2d. Ovulatie datum(14-09) nu 4wk1d? Elke site zegt iets anders🙃 Weet nu niet of ik 4 weken ben of 4+1 😅

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Ik heb dus niet echt een gemiddelde cyclus. Dus dat is een beetje lastig. A ...
Ah dat is balen, maar dan heb je wel mazzel met de zwangerschap als je geen gemiddelde cyclus hebt! Gefeliciteerd haha👀

23 dagen geleden

Ik heb 9 oktober mijn eerste echo bij 7 weken 😍

22 dagen geleden

Whaaa 29 oktober pas met 8+4🫨 nog dik 4 weken in spanning haha

22 dagen geleden

Hi! Ik ben nu precies 5 weken en heb volgende week vrijdag mijn 1 echo. Na een lang fertiliteitstraject is het toch gelukt. Nog niet echt symptomen dus dat maakt me een klein beetje ongerust.

22 dagen geleden

Ik ben nu waarschijnlijk 3w 5d. Zojuist Biometrie aan de telefoon gehad en ik krijg met 7w 2d de eerste echo🥰 Toch twijfel ik om de verloskundige praktijk te bellen; wie weet hebben zij iets eerder plek🙈

22 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik mag ook met 6 weken langskomen voor de echo ivm IVF en eerdere miskramen ...
Tegen mij zeiden ze ook pas 7 weken…

22 dagen geleden

Ik krijg bij 7 wk de vitaliteitsecho. Mega spannend want die heb ik de vorige keer niet eens gered omdat m’n mk al eerder kwam.🥺 Nog iets meer dan 2 weekjes wachten

22 dagen geleden

Hi! Ik ben nu 5w en 1d en mag bij 6w en 5d langskomen voor een 1 echo ivm fertiliteitstraject. Als alles goed gaat ben ik 2 juni uitgerekend.

22 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Ik ben nu waarschijnlijk 3w 5d. Zojuist Biometrie aan de telefoon gehad en ...
Hier ook 3+5! Fijn dat er nog meer zijn die het zo vroeg weten ☺️

22 dagen geleden

Ik moet de verloskundige nog bellen, dat ga ik over 2 dagen doen, dan ben ik 4+0 🥰

22 dagen geleden

Mijne staat gepland op 15 oktober en ben dan 6w5d. Kan niet wachten het duurt zo lang haha

22 dagen geleden

Ik moet nog wachten tot 25 oktober.. duurt nog zo lang

22 dagen geleden

Hallo allemaal, Vandaag ben ik 4+0. Er stond voor mij een echo gepland op 11 oktober i.v.m. het onderzoek naar mijn herhaalde miskramen. Heb vandaag het ziekenhuis gebeld met de vraag of deze omgezet kan worden naar een vitaliteitsecho en dat kon! Ben dan heel vroeg, 5+4. Mijn testen lopen goed op dus ik hoop dat er dan een mooi en sterk embryo te zien krijgen 🤍

22 dagen geleden

Hi ladies, ik ben vandaag 5+1 en ik werd net gebeld dat ik 16 oktober langs mag komen. Ik kijk er superrrr erg naar uit. Ook wel spannend, we gaan ervan uit dat alles goed is 🙏🏼

22 dagen geleden

Hey! Ik ben nu 4+3 en heb bij 7w de eerste echo en 2 weken later nog 1 door een eerdere miskraam 🤍

22 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Hi ladies, ik ben vandaag 5+1 en ik werd net gebeld dat ik 16 oktober langs ...
Krijg je eigenlijk een afdruk mee van je eerste echo? 😄

22 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Krijg je eigenlijk een afdruk mee van je eerste echo? 😄
Bij onze eerste wel, bij iedere echo! Het zal misschien wel per verloskundige verschillen