683 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Vandaag met 6+5 een echo gehad maar het was nog super klein en het hartje k ...
Sterkte!! 馃挮
Vandaag licht bloedverlies gehad na het plassen. Meteen verloskundige gebeld. Zij gaf aan dat dit kan gebeuren doordat er een bloedvaatje is gesprongen in de baarmoedermond. Ik hoop dat alles in orde is. Ik heb morgen pas de eerste echo馃槦

2 dagen geleden

Eerste echo op 6 nov op 7+6 voor ons eerste kindje. Volgens eigen berekening op 19 juni uitgerekend. Nu 5+5. Wat gaan de dagen langzaam.

2 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Vandaag met 6+5 een echo gehad maar het was nog super klein en het hartje k ...
馃崁

2 dagen geleden

Na twee zenuwslopende weken hebben we vandaag een goede echo gehad! 6+6 gemeten en een kloppend hartje gezien 馃挄. Twee weken geleden hadden we de eerste echo (met wat we dachten 7 weken), maar toen was er alleen een vruchtzakje te zien (van ongeveer 5 weken) . Nu eindelijk de bevestiging dat het wel goed zit, maar we gewoon minder ver zijn dan verwacht, zo fijn!

2 dagen geleden

Morgenavond om 19:15 uur de eerste echo, ben dan 7+3. Vind het zo spannend na een eerdere miskraam 馃ス
Hier 6+6 en vanmiddag echo gehad! Zag er allemaal goed uit en kloppend hartje! 鉂わ笍

2 dagen geleden

Reactie op CtB

Nou wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het was even schrikken: het z ...
Wauw! Wat bijzonder. Had je niks gemerkt met bijv snel oplopende testen of al iets?

茅茅n dag geleden

Reactie op Jufje

Wauw! Wat bijzonder. Had je niks gemerkt met bijv snel oplopende testen of ...
Nou ik ben zo鈥檔 ouderwets (en medisch opgeleid) iemand die gewoon twee keer test en that鈥檚 it. Oplopende testen hoeven namelijk niets te zeggen over de ontwikkeling van je zwangerschap. Ik merkte wel dat mijn kwalen veel sneller en heviger waren dan bij mijn eerste zwangerschap, maar die was z贸 makkelijk dat ik daar niet direct een tweeling achter zocht. Echt een verrassing dus!

茅茅n dag geleden

Reactie op CtB

Nou ik ben zo鈥檔 ouderwets (en medisch opgeleid) iemand die gewoon twee keer ...
Vet fijn dat je niet zoveel ging testen ha ha 馃槅.. Geeft alleen maar stress merk ikz Maar bijzonder! Had je al vroeg klachten ook?

茅茅n dag geleden

Nu ongeveer 7+4 en moet nog een week wachten op de eerste echo, ben zo benieuwd of alles in orde is

茅茅n dag geleden

Ik ben nu 4w+4 en heb precies met 8w een echo.. duurt nog zo mega lang 馃檲

茅茅n dag geleden

Over een week de 1e echo! Heel spannend.

茅茅n dag geleden

De dagen duren ineens zo lang.. over een dikke twee weken de eerste echo 馃崁馃崁

茅茅n dag geleden

Morgen mijn eerste echo met 6w+6, de spanning is echt verschrikkelijk 馃槪

茅茅n dag geleden

Reactie op Zonnebloem99

Morgen mijn eerste echo met 6w+6, de spanning is echt verschrikkelijk 馃槪
Nog heel eventjes geduld 馃檹馃徎 voelt als een eeuw 馃槀

茅茅n dag geleden

Ik heb mijn eerste echo pas 12 november 馃ズ

茅茅n dag geleden

Vanmiddag 1e echo, spanning is om te snijden..

茅茅n dag geleden

Reactie op 馃寛 baby

Vanmiddag 1e echo, spanning is om te snijden..
Hier ook! Heb er zo slecht van geslapen vannacht馃檲

茅茅n dag geleden

Reactie op 馃寛 baby

Vanmiddag 1e echo, spanning is om te snijden..
Succes!!!!馃崁