683 Reacties

één dag geleden

Vandaag 4w 4d en steeds meer vertrouwen in mijn lichaam, zo fijn! Hiervoor een vroege miskraam gehad met veel bloeding.. Wanneer kwamen bij jullie de eerste echte misselijkheidsklachten? Ik heb alleen soms wat krampjes en het voelt alsof er hard gewerkt wordt in mijn buik😛. Eerste echo staat 11 november gepland, dan ben ik 7+2! Hoe verdoen jullie je tijd tot de eerste echo? Hoop echt dat de dagen straks wat sneller gaan!

één dag geleden

Reactie op Jar16

Vandaag 4w 4d en steeds meer vertrouwen in mijn lichaam, zo fijn! Hiervoor ...
Deze kraampjes had ik ook rond 4 weken Ik ben nu 5.2 en is nu weer rustiger. Verder ook niet misselijk. Soms wat spanning in mijn borsten maar verder dus weinig klachten

één dag geleden

Reactie op Miamam

Ik ben exact zelfde termijn en zelfde dag echo 🥳
Volgens de app ben ik 5.6 weken en mijn eerste echo staat pas op 8 nov gepland. Zoveel geduld nodig 🥲

één dag geleden

Reactie op Druifje92

Hier ook! Heb er zo slecht van geslapen vannacht🙈
Pffff ik ook! Hoeveel weken ben je ?

één dag geleden

Helaas geen goede echo, alles ziet er uit zoals het moet zijn voor de termijn maar geen kloppend hartje 😢 ik mag me waarschijnlijk gaan voorbereiden op een miskraam.

één dag geleden

Reactie op Banana21

Helaas geen goede echo, alles ziet er uit zoals het moet zijn voor de termi ...
Wat een naar nieuws. Ik heb dat in juni gehad. Heel veel sterkte!

één dag geleden

Ik was zoooo zenuwachtig. Net de eerste echo en intake gehad! We meten 7 + 1 en alles zag er voor nu top uit! Hartje ging als een tierelier 🥰

één dag geleden

Reactie op 🌈 baby

Pffff ik ook! Hoeveel weken ben je ?
7 weken en 3 dagen! Hebben net een goeie echo gehad. Hoelang ben jij zwanger?

één dag geleden

Reactie op Druifje92

7 weken en 3 dagen! Hebben net een goeie echo gehad. Hoelang ben jij zwange ...
Fijn! Ik 7+5 over een uur heen..

één dag geleden

Reactie op 🌈 baby

Fijn! Ik 7+5 over een uur heen..
Heel veel succes 🍀

één dag geleden

Ik heb met 6+6 een echo, maar ben dit jaar 3x eerder zwanger geweest. Miskraam met 4+5, BBZ bij 5+2 en BBZ bij 6 weken (operatie). Ben nu 5 weken, maar iedere keer als ik een halve dag niet misselijk ben word ik zenuwachtig. heeft iemand tips om de komende 2 weken een beetje door te komen? 🤞

één dag geleden

Vandaag m’n eerste echo gehad bij 6+4 en een klein kloppend hartje gezien ☺️❤️ zo bijzonder!

één dag geleden

Reactie op Phil123

Ik heb met 6+6 een echo, maar ben dit jaar 3x eerder zwanger geweest. Miskr ...
Ik heb dit ook gehad! Het eerste weekend dat ik positief had getest, had ik best veel last van kwaaltjes. Daarna echt een week niets gevoeld en ik maakte me ook zorgen ivm een eerdere miskraam. Maar bij ongeveer 5+5 kwamen de kwaaltjes in alle hevigheid weer terug (inclusief overgeven) en vandaag een kloppend hartje gezien op de echo. Geen klachten betekent echt niet dat het fout is, dus probeer je geen zorgen te maken 😘

één dag geleden

Reactie op Phil123

Ik heb met 6+6 een echo, maar ben dit jaar 3x eerder zwanger geweest. Miskr ...
Wat ik nog heb gedaan om me een beetje gerust te stellen is bloed prikken op hCG. Als je met je huisarts overlegt en aangeeft dat je twee keer wil laten prikken om te zien of het mooi oploopt ivm de eerdere keren… daar hebben ze vaak wel begrip voor en het gaf mij veel rust! Maar natuurlijk wel met de kanttekening dat je waardes ook laag kunnen zijn en het dan juist alleen maar extra zorgen geeft 😬

één dag geleden

Reactie op Banana21

Helaas geen goede echo, alles ziet er uit zoals het moet zijn voor de termi ...
Sterkte gewenst! ✨

één dag geleden

Reactie op Amsterdam 🐰🌸

Wat ik nog heb gedaan om me een beetje gerust te stellen is bloed prikken o ...
Oh wat een geruststelling! En dat is echt een goed idee. Ik ga dat deze week eens proberen, misschien vrijdag en maandag bijvoorbeeld. Dankjewel! 🙏

één dag geleden

Hier vandaag de eerste echo gehad; een kloppend hartje ❤️ Past bij het termijn wat ik verwacht 7+3 . Alleen kon ze het niet goed zien omdat er wat vocht boven zat, ze denkt dat het er 1 is maar inwendig zag ze alles heel slecht. Benieuwd hoe dit met 3 weken is. Heel blij met het kloppende hartje, nu word het wat meer echt. Zo bijzonder om dit voor de 4e keer te mogen meemaken.

één dag geleden

Reactie op meisjeuitdrenthe

Hier vandaag de eerste echo gehad; een kloppend hartje ❤️ Past bij het term ...
Gefeliciteerd wij ook vandaag een goeie echo gehad. Jij bent dus ook op 8 juni uitgerekend?

één dag geleden

Vandaag 2e echo gehad. In 6 dagen 3x zo groot! Hartje klopt ook super goed. Over 2 weken mag ik voor de 3de keer😊

één dag geleden

Reactie op RRV2002

Vandaag 2e echo gehad. In 6 dagen 3x zo groot! Hartje klopt ook super goed. ...
Oh wat fijn, zoveel echo’s kort op mekaar. Beetje jaloers 😂! Fijn dat het zo goed groeit