686 Reacties

één dag geleden

Reactie op 🌈 baby

Fijn! Ik 7+5 over een uur heen..
Hoe is het gegaan?

één dag geleden

Reactie op Druifje92

Gefeliciteerd wij ook vandaag een goeie echo gehad. Jij bent dus ook op 8 j ...
Gefeliciteerd !🥰 Daar heeft ze nog niet na gekeken, doet ze de volgende keer. Ze zei alleen dat het qua metingen goed eruit ziet 🙈

één dag geleden

Vandaag mijn 2e echo gehad, nu met 7 weken en 2 dagen en het vruchtje groeit goed en hartje klopt ook prachtig! Heel erg blij mee ❤️

één dag geleden

Reactie op Ballie2021

Vandaag mijn 2e echo gehad, nu met 7 weken en 2 dagen en het vruchtje groei ...
Wat fijn !!! gefeliciteerd 🙏🏼🩷🩵

één dag geleden

Ik ben 2 weken teruggezet omdat het vruchtje zo klein is (5.35 mm..) maar volgens mijn reguliere cyclus zou ik 8 weken moeten zijn. Nu dus teruggezet naar 6(!). De VK zegt dat het kan dat mijn innesteling wat later was, maar dat lijkt me wel heel veel? Iemand hier ook ervaring mee? Wel een kloppend hartje gezien ❤️ moet ik me zorgen maken?

één dag geleden

Reactie op SterkeHemelsblauw474065

Ik ben 2 weken teruggezet omdat het vruchtje zo klein is (5.35 mm..) maar v ...
Kloppend hartje is toch pas aantal dagen ná 6 weken? Hoeveel zou je precies zijn nu ? Ik zou even een week afwachten en dan bellen of je nog een extra echo mag omdat je je graag wilt weten of de groei wrl doorloopt sinds vorige echo.. dat zou in mijn hoofd spelen maar misschien ben je zelf wat relaxter daar in.

één dag geleden

5 weken 3 dagen vandaag. Volledig zoals verwacht volgens mijn cyclus 🥳 ik verschiet er wel enorm van want ik heb bijna geen symptomen 🫣 de vroege echo kwam er wegens mijn voorgeschiedenis van een BBZ ☺️

één dag geleden

Reactie op SterkeHemelsblauw474065

Ik ben 2 weken teruggezet omdat het vruchtje zo klein is (5.35 mm..) maar v ...
Ik zou me voor nu vooral focussen op het positieve! Stress is het laatste wat je baby’tje nodig heeft!

één dag geleden

Reactie op Mi Lady

Kloppend hartje is toch pas aantal dagen ná 6 weken? Hoeveel zou je precies ...
Het hartje begint meestal al te kloppen vanaf week 5/5,5. Bij ons zagen we het hartje al met 5+5, maar ik zie hier ook veel mensen die het hartje later pas zien op de echo. 👀

één dag geleden

Gisteren me eerste echo gehad met 6 weken en 6 dagen 😍 alles zag er goed uit en hartje klopte heel mooi.

één dag geleden

Gister hebben wij de eerste echo gehad. Alles leek goed en mooie kloppende hartjes. We hadden alleen niet verwacht dat het 2 zouden zijn, dat was wel even schrikken omdat we ook al een kleine meid van 1.5 hebben rond lopen. Maar wel erg blij dat alles tot nu toe goed lijkt 🤩 nu 8 week en 2 dagen

één dag geleden

Net een mooi kloppend hartje gezien met 6+3 ❤️

één dag geleden

Oh gefeliciteerd voor iedereen met een goede echo♥️ En sterkte voor iedereen die minder goed nieuws had♥️ Ik heb vanmiddag nog gebeld of m’n afspraak van vrijdag niet verzet kan worden naar donderdag Hahah! Maar helaas er was geen plek. Dussss nog 2 nachtjes slapen en dan echo met 7+2

één dag geleden

Vandaag een sterk kloppend hartje gezien met 8 weken 💓 #verliefd!! 🥹 4 juni uitgerekend als alles goed mag blijven gaan...

één dag geleden

Momenteel 7 weken 3 dagen, eigenlijk volgende week dinsdag de 1e echo. Maar vanochtend even schrikken door bloedverlies met wat stolsels erin. Gelukkig geen grote, maar toch maak ik me zorgen. Mag daarom gelukkig morgen komen voor een echo. Ben zo nerveus, hoop echt op een kloppend hartje 🙏🏼

één dag geleden

Hier pas op 8 november op 8+3 de eerste echo gepland. Zo spannend! Wat gaat de tijd enorm langzaam... 🥹

één dag geleden

Reactie op Mandy—-

Momenteel 7 weken 3 dagen, eigenlijk volgende week dinsdag de 1e echo. Maar ...
Fijn dat je morgen al kan komen.. hoop dat alles goed is !!

één dag geleden

Reactie op Mi Lady

Kloppend hartje is toch pas aantal dagen ná 6 weken? Hoeveel zou je precies ...
Hoi, is dat zo? Is er geen kloppend hart mogelijk bij 6w1d? Volgens mijn berekening vandaag 8w1d. Dus precies 2 weken teruggezet. Vruchtzak was wel in verhouding met vruchtje. Heb vorige maand mijn koperspiraal verwijderd, wat mijn cyclus niet zou moeten beinvloeden maar kan wel van invloed zijn geweest op bv innesteling.. nog zo lang wachten.

één dag geleden

Vandaag de eerste echo gehad, werd nu gemeten op 7+1, dacht zelf 7+3 berekend te hebben maar het was echt millimeterwerk zei de verloskundige. Ook een kloppend hartje gezien, ben zo blij 🥰

één dag geleden

Vandaag m’n allereerste echo gehad van ons eerste kindje. Alles was goed met een mooi kloppend hartje. Wij zijn echt super blij, blijft wel onwerkelijk dat er zo’n klein frummeltje in je groeit 😍