687 Reacties

Vandaag de eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien💗 volgens de echo ben ik nu 8+1, iets verder dan gedacht. Heel bijzonder zo'n klein shrimpje :)

één dag geleden

Hooi. Ben nu 5w1d en met 9w6dgn eerste echo. Kan niet wachten 🥰

één dag geleden

Reactie op SterkeHemelsblauw474065

Ik ben 2 weken teruggezet omdat het vruchtje zo klein is (5.35 mm..) maar v ...
Hee, ik had precies hetzelfde! Ik ben juist net gestopt met de pil en het was gelijk raak😅 daardoor kon de VK niet zo goed weten wat mijn natuurlijke cyclus was en was het een beetje gissen. Op dit moment zou ik nu 7w0d zijn, maar goed dat is nu ook nog maar een beetje de vraag. Bij mij was er ook een mooi kloppend hartje te zien, dus ik denk dat we ons niet al te druk moeten maken en gewoon rustig en relaxed af moeten wachten tot de termijn echo❤️

één dag geleden

Reactie op Babette123456

Wat een mooi nieuws! Ik heb komende woensdag eerste echo met 8 weken en 1 d ...
Oeh wat spannend! Hoe was de echo? :)

één dag geleden

4 november hebben wij onze eerste echo. Ik zit dan op 7 weken. Spannend!

één dag geleden

De eerste wacht week is voorbij... nog 2 te gaan 🫣🍀🥰

één dag geleden

7 weken en drie dagen 🤍

één dag geleden

Eerste echo is 28 oktober, zit dan op 7+3. Het is mijn eerste zwangerschap, dus toen ze me vroegen of ik die echo wilde, heb ik direct ja gezegd. Ik ben heel benieuwd!

één dag geleden

Morgen de eerste echo met 8+4. Heel spannend!

één dag geleden

Na twee miskramen vandaag een mooie eerste echo gehad met 7+1 🌈💙🩷🍀👶🏼🙏🏼

één dag geleden

Net de eerste echo gehad. Precies 8 weken nu (kan natuurlijk nog een beetje veranderen met de termijnecho). Met een kind van bijna 2 erbij toch weer heel bijzonder om een kloppend hartje te zien 🥰! Gelijk zin om het aan mensen te gaan vertellen haha nu weten alleen wijzelf het (al bijna 3 weken 😟)

één dag geleden

7+3 weken 🤍

21 uur geleden

Vanmorgen echo gehad op 7w2d. Het hartje klopte goed, het was alleen klein voor het aantal weken. Het zou rond 9,5mm moeten zijn, maar het was 5,19mm. Het kan nog twee kanten op gaan zei de verloskundige, dus we mogen 4 november weer terug om te kijken of het gegroeid is. We gaan met positieve gedachte de komende week in en hopen dat we een mooi gegroeide embryo zien!

20 uur geleden

Reactie op Mandy—-

Momenteel 7 weken 3 dagen, eigenlijk volgende week dinsdag de 1e echo. Maar ...
Wauw wat was dat spannend zeg. Alles zag er gelukkig goed uit! Sterk kloppend hartje. Voor nu wel een paar dagen teruggezet naar 7 weken.

19 uur geleden

Ik ben nu 4 + 4 , heb mijn echo bij 6 weken, ik ben uitgerekend op 30 juni
Ik ben nu 4+5 en ik heb 7 nov mijn eerste echo, bij 6+5. Nog twee weken wachten, voelt enorm lang!! Kan me echt niet snel genoeg gaan

18 uur geleden

Reactie op December_22

Net de eerste echo gehad. Precies 8 weken nu (kan natuurlijk nog een beetje ...
Wat leuk! Is jouw kleintje ook van dec '22?

15 uur geleden

Reactie op momy2022

Wat leuk! Is jouw kleintje ook van dec '22?
Ja 🥰! Van jou ook?

15 uur geleden

Vanavond eindelijk onze eerste echo gehad bij wat ik dacht 8.2 maar vooralsnog naar 8.5 gezet. Een sterk kloppend hartje en hij bewoog al lekker.🥰 morgen eindelijk onze ouders vertellen, ben zo klaar met het geheim houden aangezien ik me zo misselijk en moe voel. 🥹 Over kleine 3 weken de termijnecho 🩷💙🤞🏻

14 uur geleden

Vandaag echo gehad met precies 7 weken, mooi kloppend hartje gezien ❤️