695 Reacties

15 uur geleden

Vandaag met 6+1 een echo gehad, kwam voor bloeddruk meten maar mocht stiekem even loeren. Een zwangerschapsring zichtbaar en een mini shrimp met hart actie 馃グ hopelijk op de echo van 31-10 iets meer te zien 馃ぉ

15 uur geleden

Reactie op Roselove212

Vanmorgen echo gehad op 7w2d. Het hartje klopte goed, het was alleen klein ...
Oh wat ontzettend spannend zeg! Stay positive 馃崁馃グ

4 uur geleden

Op 6 november heb ik de eerste echo bij precies 7 weken. Ben heel benieuwd! Als alles dan goed is willen we het aan onze ouders vertellen. Doen jullie dat ook of wachten jullie langer?

4 uur geleden

Reactie op GrappigeRegen224118

Op 6 november heb ik de eerste echo bij precies 7 weken. Ben heel benieuwd! ...
Wij doen dat ook inderdaad!! 4 nov eerste echo en als ales goed is, ik meteen door naar mijn ouders:)

4 uur geleden

Reactie op GrappigeRegen224118

Op 6 november heb ik de eerste echo bij precies 7 weken. Ben heel benieuwd! ...
Leuk! Wij wachten tot na de NIPTuitslag. Vorige keer kwam er geen goed nieuws uit het bloedonderzoek en werd het een miskraam. Gelukkig gaan de weken sneller dan gedacht!

2 uur geleden

Op 30 oktober hebben wij de eerste echo, dan ben ik 7+5 Zwanger van ons 2e kindje

茅茅n uur geleden

Echo twee dagen terug. 7w1d 馃グ

茅茅n uur geleden

Wij vandaag onze eerste echo gehad. Prachtig kloppend hartje en zelfs al twee daagjes vooruit gezet wegens de goede groei. Nu 7+4 馃挀 Zooooo blij!

茅茅n uur geleden

Net de eerste echo gehad met 7+2, alles zoals het hoort te zijn馃グ Toch fijn om beeld te hebben want ik heb weinig symptomen, een geruststelling鈾ワ笍

茅茅n uur geleden

Afgelopen maandag eerste echo gehad rond 4 a 5 weken ivm een Mola zwangerschap eind april/mei. Was een heel prille zwangerschap te zien, komende maandag moeten we voor de 2e echo..

茅茅n uur geleden

Vanmorgen om n het ziekenhuis geweest. Kloppend hartje gezien en precies op termijn 馃 Dit is de eerste zwangerschap dat we zo duidelijk een kloppend hartje hebben gezien, toch blijft de opluchting nog uit. Herkennen meer dames met herhaalde miskraam/BBZ dit?

13 minuten geleden

Zojuist de 1e echo gehad en een kloppend hartje mogen zien! 3 juni 2025 uitgerekend volgens de verloskundige 馃槉馃槉馃槉

10 minuten geleden

Reactie op Jm2023

Vandaag met 6+5 een echo gehad maar het was nog super klein en het hartje k ...
Ach meid wat erg voor je.,, ik hoop alsnog het beter voor je!

茅茅n minuut geleden

Afgelopen woensdag eerste echo gehad. Alles was goed en er was een sterk kloppend hartje 鉂わ笍 vandaag 8+3. Over 2 weken al de termijn echo gepland 馃帀