608 Reacties

16 dagen geleden

4+3 komende vrijdag in het ziekenhuis een afspraak en maandag de 14e bij vk

16 dagen geleden

Reactie op michelle1709

4+3 komende vrijdag in het ziekenhuis een afspraak en maandag de 14e bij vk ...
Zo vroeg al???

16 dagen geleden

Reactie op Jufje

Zo vroeg al???
Ja, het is snel maar ik heb erg veel ellende gehad. Loop ook bij het LUMC ivm 4 miskramen 2 buitenbaarmoederlijk mis een eileider.. Niet zo fijn geweest

16 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Ja, het is snel maar ik heb erg veel ellende gehad. Loop ook bij het LUMC i ...
Ahw wat verdrietig馃槦 maar wel fijn dat je nu al kunt gaan toch?!

16 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ahw wat verdrietig馃槦 maar wel fijn dat je nu al kunt gaan toch?!
Ja, dubbel! Je hoopt altijd even wat te zien en te horen dat het klopt met hoe ver je denkt te zijn.

16 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Ja, dubbel! Je hoopt altijd even wat te zien en te horen dat het klopt met ...
Ja dat denk ik! Ikzelf ben ook best angstig ervoor. Ik ga morgen bellen. Mag wss met 6 weken al een echo vanwege ziekenhuistraject (wat nu op pauze stond vanwege biochemische zwangerschap vorige maand).

16 dagen geleden

Zelfs met mijn verleden (still geboorte met 17 weken & miskraam met 5 weken) mag ik pas mijn eerste echo met 8+1....helaas

16 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik heb pas 18nov 1e echo. Vandaag net 1-2 getest. Is dit dan erg laat ?
Vorige zwangerschap was mijn eerste echo met 9+5, een termijnecho was dat, bij mijn verloskundige praktijk deden ze ook niet eerder. Ik mag nu deze keer wel eerder ivm bloedverlies, bij 7+1. Denk dus dat het wel normaal is.

16 dagen geleden

Reactie op Mvdp26

Zelfs met mijn verleden (still geboorte met 17 weken & miskraam met 5 w ...
Wat gek! Mijn verloskundige zei je mag met 6 weken komen ivm 3 miskramen. Maar omdat ik ook bij het zkh heb zeggen zij richting 8 weken ook idd

16 dagen geleden

Reactie op Jufje

Wat gek! Mijn verloskundige zei je mag met 6 weken komen ivm 3 miskramen. M ...
Wij lopen ook in het ziekenhuis idd... zwanger via fertiliteit. Nog niet aangemeld bij de verloskundige eigenlijk. Ga je eerder een echo laten maken bij de verloskundige praktijk?

16 dagen geleden

Reactie op Mvdp26

Zelfs met mijn verleden (still geboorte met 17 weken & miskraam met 5 w ...
Nou dat is erg ver! Je kan altijd een priv茅 echo doen?

16 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Nou dat is erg ver! Je kan altijd een priv茅 echo doen?
Ik ben vandaag precies 5 weken, vanaf wanneer zouden ze een hartje kunnen zien?

15 dagen geleden

Met 7 weken de eerste echo en uitgerekend op 5 juni, m鈥檔 eigen verjaardag. Met 7 weken en 5 dagen staat nog een echo gepland in het ziekenhuis, maar omdat ik graag eerder wilde bij de verloskundige met 7 weken al.

15 dagen geleden

Reactie op Mvdp26

Ik ben vandaag precies 5 weken, vanaf wanneer zouden ze een hartje kunnen z ...
Sommigen zeggen vanaf 6+4 reeds zichtbaar, en de meesten zeggen dat het vanaf 7 weken goed te zien is met de echo. Mijn verloskundige wilde vanaf 7 weken een eerste echo maken..

15 dagen geleden

Reactie op Mvdp26

Ik ben vandaag precies 5 weken, vanaf wanneer zouden ze een hartje kunnen z ...
Ik heb zaterdag een echo gehad bij 5+6 en toen hebben we het hartje al zien kloppen.

15 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Ik heb zaterdag een echo gehad bij 5+6 en toen hebben we het hartje al zien ...
Wow dat is wel snel! Wat bijzonder! Vaak is het nog niet te zien op de echo. Wat superfijn!

15 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ja dat denk ik! Ikzelf ben ook best angstig ervoor. Ik ga morgen bellen. Ma ...
Dit keer komt alles goed, zo goed gevoel over. Ook bij jou lieverd 馃挅

15 dagen geleden

Ik ben nu als het goed is 4w 3d zwanger, in verband met 2 eerdere miskramen mocht ik met precies 6 weken. Maar na de verhalen hier gelezen te hebben voelt dat niet goed. Afgelopen juni een missed abortion gehad, toen had ik mijn eerste echo met 8w 4d en toen bleek dat het hartje niet klopte. Nu met precies 6 weken is het net wel of net niet, dus ik ben bang dat ik dan nog een week in angst zit en met precies 6 weken is mijn vriend in het buitenland dus ik heb 鈥榤 vanmorgen verplaatst naar 7w 4d op 29 oktober.

15 dagen geleden

Reactie op JvDVp

Ik ben nu als het goed is 4w 3d zwanger, in verband met 2 eerdere miskramen ...
Zo spannend wij lopen precies gelijk en heb ook een echo gepland staan op 29 oktober! 馃グ

15 dagen geleden

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed is.馃馃