623 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb 20 sept positieve ovulatietest gehad. Mag 18 november voor echo komen. Ze vroeg nog of ik eerder wou maar gaf aan dat ik wel wou wachten. Alleen nu kan ik eigenlijk toch niet wachten tot 18 november hahah! Ik weet ook niet goed hoeveel weken ik nu zou zijn? En vinden jullie 18 nov dan ook erg laat?

15 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik ook 31 oktober en ben dan 7wk 5 dagen denk ik
Heeel spannend hopelijk krijgen we allebei een goede echo te zien ❤️🤞🏼

15 dagen geleden

Ik moet nog 3 weken wachten voor de eerste echo, eerste kindje, en ben zooooo nerveus. Het zou na al deze blijdschap en spanning zó immens vervelend zijn om straks slecht nieuws te krijgen.. hoe komen jullie deze spannende tijd door? Tips?

15 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik heb 20 sept positieve ovulatietest gehad. Mag 18 november voor echo kome ...
Als je een normale cyclus hebt ben je nu ongeveer 4.3. Dan zou je de 18e rond 9 weken zijn. Is niet per se laat, ik heb hem bij 8.2. Maar als je het zelf te laat vind kun je misschien vragen of ze een weekje eerder plek hebben.

15 dagen geleden

Reactie op Lisette21

Als je een normale cyclus hebt ben je nu ongeveer 4.3. Dan zou je de 18e r ...
Dankjewel!🥰

15 dagen geleden

Mijn echo was niet wat we hadden gehoopt. Of het gaat een gezonde zwangerschap worden of een miskraam.

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Mijn echo was niet wat we hadden gehoopt. Of het gaat een gezonde zwangersc ...
Ahh wat konden ze zien op de echo?

15 dagen geleden

Reactie op Mandy—-

Ik moet nog 3 weken wachten voor de eerste echo, eerste kindje, en ben zooo ...
Wat leuk dan lopen we bijna gelijk! Hier ook eerste kindje en over 3 weken en 2 dagen de eerste echo. Ik vind het wachten ook heel moeilijk. Mij helpt het om toch om de zoveel dagen nog een test te doen. Dit weekend doe ik ClearBlue met weken indicator en als die dan 3+ aangeeft, geeft dat misschien ook wat rust. Verder veel focussen op de kleine symptomen die ik heb 🙈 en afleiding zoeken!

15 dagen geleden

5 november de eerste echo, dan 8 week en 1 dag 🥰

15 dagen geleden

Wij hebben de eerste echo 16 oktober, ik ben dan denk ik 7 weken en 3 dagen, we mogen wat eerder ook door een eerdere miskraam. Waarschijnlijk valt mijn uitgerekende datum op 2 juni, precies de dag dat ik 4 jaar daarvoor beviel van mijn eerste zoontje!

15 dagen geleden

Eerste echo op 17 oktober bij 7 weken en 4 dagen. Spannend 🙏🏼

14 dagen geleden

29 oktober hebben we de eerste echo, ben dan 8w3d maar dan hebben ze pas weer een plekje vrij. Hopelijk dan wel een mooie echo! 🥰

14 dagen geleden

Volgende week dinsdag (15e) eerste echo! Ik gok dat ik dan 7+1 ben en hoop op goed nieuws met een kloppend hartje!🥰 Ik weet niet exact hoe ver ik ben maar dit is uitgaande van de conceptiedatums en verwachtte eisprong rond 13, 14 en 15sept. Laatste dag eerste ongesteldheid was 19 augustus (onregelmatige cyclus hier)

14 dagen geleden

Reactie op Amomb

Volgende week dinsdag (15e) eerste echo! Ik gok dat ik dan 7+1 ben en hoop ...
Spannend! Wij zouden dan gelijk moeten lopen 😊 ik mag de 23e voor de 8+3 weken echo. Vorige week geweest, want ik zou volgens berekeningen met eerste dag laatste menstruatie toen al 8 weken zijn, daar terug gezet naar 5+3 weken, wat meer klopt met onze eigen berekening. Dus nog even spannend! Hoe voel je je?

14 dagen geleden

Reactie op Cyrille28

Spannend! Wij zouden dan gelijk moeten lopen 😊 ik mag de 23e voor de 8+3 w ...
Wat spannend voor jou ook zeg en leuk dat we dan waarschijnlijk gelijk lopen! Eerste kindje? Ik voel mij opzich goed! Wel hoofdpijn, moe, last van m'n maag en darmen, emotioneel en soms wat steekjes in mijn liezen en met momenten en pijnlijke borsten..maar minder heftig allemaal als met onze eerste dochter! En jij?

14 dagen geleden

Reactie op Ellen199

Wij hebben de eerste echo 16 oktober, ik ben dan denk ik 7 weken en 3 dagen ...
Dat is bijzonder zeg als ze straks op dezelfde dag jarig zijn! Wij lopen precies gelijk en ik hem ook mijn eerste echo de 16e!

14 dagen geleden

Mijn echo staat 21 oktober gepland, ben dan precies 6 weken. Ik mag eerder komen door een eerdere miskraam. Vind het zo spannend 🤞🍀

14 dagen geleden

Reactie op Prins08

Wat leuk dan lopen we bijna gelijk! Hier ook eerste kindje en over 3 weken ...
Ik snap je helemaal! Ik doe hetzelfde. Geeft wat rust dat de tests steeds donkerder en sneller positief zijn. 😊 welke datum heb jij je echo? Ik de 29e.

14 dagen geleden

Hi allemaal, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ik zie dat velen van jullie al een echo hebben bij 8 weken; bij mij is er geen indicatie om dat te doen en mijn eerste echo is dus met 10 weken (19 nov). Uit nieuwsgierigheid: kiezen jullie zelf voor die 8-weken echo?

14 dagen geleden

Reactie op Takkenthee

Hi allemaal, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ik zie dat velen van jullie al ee ...
Ik heb met zes weken mijn eerste echo ivm een eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschap, km de juiste plek vast te stellen. De 8 weken echo is de vitaliteit echo, en volgens mij vrij gebruikelijk.