10 Reacties

11 uur geleden

Klopt dat heb ik ook ik ben pas 5+5 dagen zwanger en heb pas 11november eerste echo van me eerste kindje ik heb dat gevoel ook en test ook steeds

11 uur geleden

Heel herkenbaar ik ben 5+3 dagen zwanger. Volgende week maandag de eerste echo in verband met vakantie die week erop. Maar toch veel spanning of het wel goed zit allemaal 🫣

11 uur geleden

Hey! Ik snap je helemaal! Ik maak me soms ook wel een beetje druk, gelukkig niet zo extreem maar ik heb dus helemaal nergens last van behalve wat vermoeidheid. Of je je nu wel of niet druk maakt, je hebt het allemaal niet in de hand en dat stelt mij wel wat gerust ookal zou ik ook echt graag meer bevestiging willen. Mijn eerste echo is 7 november en ben nu zelf 5+3. Ik hoop dat je angst wat zal verdwijnen en dat het snel 1 november is! 🫶🏻

11 uur geleden

Reactie op EvaNoordanus

Heel herkenbaar ik ben 5+3 dagen zwanger. Volgende week maandag de eerste e ...
Oh wat fijn dat je dan eerder terecht kan! Ik hoop dat het allemaal wat zorgen wegneemt.

11 uur geleden

Reactie op CharlieL

Oh wat fijn dat je dan eerder terecht kan! Ik hoop dat het allemaal wat zor ...
Ja hoop ik ook echt! Anders zou het pas na 12 november zijn en dat vind ik echt te lang! 😅

11 uur geleden

Reactie op L.vde

Hey! Ik snap je helemaal! Ik maak me soms ook wel een beetje druk, gelukkig ...
Lief! Dankjewel! Ik verbaas me er ook echt over dat de eerste weken geen enkele controle is tot aan de eerste echo… maar we wachten het af en blijven duimen 🫶🏼

11 uur geleden

Reactie op EvaNoordanus

Ja hoop ik ook echt! Anders zou het pas na 12 november zijn en dat vind ik ...
Jaaa, snap ik!!

11 uur geleden

Reactie op Williannewennekes

Klopt dat heb ik ook ik ben pas 5+5 dagen zwanger en heb pas 11november eer ...
Wat vervelend, he? Ik ervaar het als heel heftig dat er helemaal geen andere controle is voor de eerste echo.

11 uur geleden

Reactie op CharlieL

Lief! Dankjewel! Ik verbaas me er ook echt over dat de eerste weken geen en ...
Snap ik! Maar dat is vgm puur omdat je echt nauwelijks iets kan zien. Mijn beste vriendin is ook zwanger en die ging met 5 weken voor de eerste echo (ze dachten dat ze misschien al 8 weken was) en er was bijna niks zichtbaar. Maar die weken duren natuurlijk enorm lang.. ik kan ook echt niet wachten tot het 7 november is!

11 uur geleden

Hi lieverd, ik heb dit ook. Zeker doordat de symptomen bij mij steeds wijzigen of komen en gaan. Hiervoor twee miskramen gehad… ik werd vannacht meerdere keren wakker van de nachtmerries als je samen erover wilt praten sta ik daar helemaal voor open!