6 Reacties

één dag geleden

Hi! Ik zit precies in dezelfde situatie als jou(alleen heb ik de week er nu bijna opzitten) Ik heb wel het idee dat ze standaard van de laatste menstruatie uitgaan en dit ook vaker voor deze vervelende situatie kan zorgen. Ik had zelf net mijn spiraal verwijderd en weet mijn cyclus niet goed.. op basis van mijn laatste menstruatie was de verwachting dat ik 7w4d zou zijn maar op de echo was een vruchtje te zien van 6w en een paar dagen en ik heb dan ook dezelfde boodschap als jou gekregen.. ik heb zelf afgelopen week best veel gelezen dat meer vrouwen dit meegemaakt hebben en helemaal bij een onregelmatige cyclus er uiteindelijk niks aan de hand was. Misschien helpt deze gedachte voor jou ook een beetje. Het schijnt met een onregelmatige cyclus nog echt nog alle kanten op te kunnen gaan. Ik hoop dat dit voor jou ook het geval is, sterkte en ik duim voor je ☘️

één dag geleden

Reactie op InspirerendeTulp980209

Hi! Ik zit precies in dezelfde situatie als jou(alleen heb ik de week er nu ...
Wat vervelend voor je deze onzekerheid ook. Ergens fijn dat deze week bijna voorbij is voor je en dat je dan eindelijk duidelijkheid krijgt. Die onzekerheid is vreselijk. Dit is inderdaad fijn om te horen dat geeft toch weer een beetje hoop. Deze vroege echo’s zijn denk ik ook erg lastig en kunnen veel twijfel geven. Ik hoop op goed nieuws voor je deze week en bedankt! 🍀

één dag geleden

Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook! Na 2 zenuwslopende weken een krachtig kloppend hartje te zien. Ik bleek ook minder ver dan ingeschat, ook ivm langere cyclus. Dus kan zeker goed komen, want hier loopt een levenslustige peuter rond!

één dag geleden

Reactie op JB5

Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook! Na 2 zenuwslopende weken een k ...
Wat fijn om te horen dit geeft mij even positieve energie, bedankt 🍀

één dag geleden

Bij ons was dit ook het geval! Was echt een ontzettend spannende week. Wij hebben veel ruimte gemaakt om lekker in de natuur te zijn en rust te pakken. We hebben vandaag een tweede echo gehad met een koppend hartje. 6+4 ipv de 7 weken die wij zelf dachten.

één dag geleden

Reactie op lisaxx92

Bij ons was dit ook het geval! Was echt een ontzettend spannende week. Wij ...
Wat een fijn bericht voor jullie! Hopelijk kun je dan nu weer meer genieten van deze bijzondere tijd