5 Reacties

Een gewone gymbal is afdoende. Ik heb er een van de lidl van €6,99. En er is een hele reeks oefeningen die je kunt doen om pijn te verlichten, sommige kun je ook gewoon doen terwijl je werkt. Op je werk zelf kun je ook vragen om een ergonomische bureaustoel stoel, dat helpt ook veel als je die goed afstelt. En vraag of je gebruik mag maken van een hoog-laag bureau. Dan kun je switchen tussen zitten en staan. Dat helpt hier enorm goed.

vorig jaar

Hoi hoi Inderdaad ik doe ook zittend werk en heb ook last van mijn bekken. Ik heb enkele weken eentje gekocht bij Decathlon maar pas bij thuis komst zag ik dat gewone zitbanken eigenlijk niet dienen voor een hele dag bureau werk te doen… Blijkbaar zijn dat meteen de duurdere modellen. Ikzelf heb er verder niet meer voor gezocht en gekeken. Als ik van thuis werk wissel ik nu gewoon af. Mijn standaard bureaustoel en dan eens 5 a 10 min de zitbal. Mss kan je kine hierover ook advies geven? 😊

vorig jaar

Ik heb een gewone bal van decathlon gekocht en geeft direct verlichting voor mij. Je mag hier niet heel de dag op zitten maar die 15min doen al veel. Ik wel kine voorgeschreven gekregen van de vroedvrouw voor bekkeninstabiliteit en hopelijk gaat dit ook verder helpen

vorig jaar

Hier ook een kantoorjob en heb precies hetzelfde.. helpt zo een bal echt goed?

vorig jaar

Reactie op Elien.

Hoi hoi Inderdaad ik doe ook zittend werk en heb ook last van mijn bekken. ...
Ja kine raadde aan hier ook af en toe es 15 min op te zitten en niet langer, dat afwisselen van positie/houding het beste is. Maar een bal niet te lang dus :)