8 Reacties

één maand geleden

Kon toch niet wachten..net de digitale cb gedaan die geeft aan niet zwanger.. maar de gewone strip (ander merk) gaf wel weer een heel licht streepje.. maar ja is dat een soort productie fout of is het echt een licht streepje. Straks toch maar die van de action halen

één maand geleden

Bij mijn 1e testte ik pas een week na tijd heel licht positief. Bij de eerste echo ben ik toen ook nog 2 week terug gezet. Allemaal gelukkig wel goed afgelopen, maar was wel spannend omdat het zo afwijkte van normaal. De verloskundige gaf hiervoor als verklaring dat het vruchtje dan pas laat is ingenesteld.

één maand geleden

Ik had dit bij de eerste ook toen testte ik bij nod en kort erna niet positief maar duurde het even!

één maand geleden

Is het een heel licht streepje binnen de afleestijd? Dan kan het zijn dat je zwanger bent maar de digitale nog niet genoeg hcg oppikt. Een streepje is een streepje...

één maand geleden

Waren dit wel earlie tests? Sommige reageren pas op een hogere hoeveelheid hcg. Ook vooral als zo pril is echt met ochtend urine testen. Daar zit hogere concentratie hcg dan in.

één maand geleden

Nod-4, vanochtend test gedaan, test moet binnen 5 minuten worden afgelezen. Rond de 5 minuten (tussen 4.30 en 5.30) zie ik wel echt een super licht lijntje. Als het goed is is dit een early. Hoop zo snel duidelijkheid te hebben en het ook te kunnen vieren

één maand geleden

Reactie op Mininie

Nod-4, vanochtend test gedaan, test moet binnen 5 minuten worden afgelezen. ...
Ooohh dat is wel erg snel!!! Beloofd veel goeds! Ik nu 5 dpo maar geloof niet dat ik klachten heb die naar een mogelijke zwangerschap verwijzen 🤷🏼‍♀️ Of mijn misselijkheid en dat ik geen strakke broek aankan en hoofdpijn komt hierdoor 😂😅

25 dagen geleden

Hier zelfde, nu een week overtijd. Altijd precies optijd met mijn cyclus. Een test gaf gisteren super licht lijntje en de rest daarvoor allemaal negatief. Jij ook succes hopelijk binnenkort goed nieuws 🥰