26 Reacties

21 dagen geleden

Een bloeding die 2 dagen aanhoudt kan best betekenen dat je nog zwanger bent. Onze buurvrouw had dit ook 2x. Ondertussen is ze bevallen van gezonde kindjes. De testen worden nl lichter van kleur als je niet meer zwanger bent. Dit kan erg snel gaan in het begin.

21 dagen geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Een bloeding die 2 dagen aanhoudt kan best betekenen dat je nog zwanger be ...
Dankjewel voor jouw reactie 😊 dat waardeer ik! Klinkt hoopvol. Ik weet ook wel dat niemand kan zeggen natuurlijk of het wel/niet goed is en het 1000 redenen kan hebben maar toch fijn om andere ervaringen te horen! Ik ben de 30ste gestopt met testen. Gister heb ik mijn HCG waarde mogen prikken, daar krijg ik morgen de uitslag van. Ook heb ik de eerste echo nog iets mogen vervroegen dus daar ben ik heel blij mee! 🥹Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste echo en weten we meer…..

20 dagen geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje, rood bloedverlies (veel minder dan een menstruatie en inderdaad na het fietsen of rond wc bezoek), ik had geen buikkrampen of stolsels. Maar mijn testen lopen dus netjes op.

20 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Ik zit in hetzelfde schuitje, rood bloedverlies (veel minder dan een menstr ...
Ohhh wat spannend hè 🥹🥹🥹 Wat fijn dat je in ieder geval geen stolsels en krampen had! Dat geeft wel wat meer hoop 😊😊 Ik duim voor je 🍀🍀🍀🩷🩵

19 dagen geleden

Reactie op xoxosenna

Ohhh wat spannend hè 🥹🥹🥹 Wat fijn dat je in ieder geval geen stolsels en ...
Ja het geeft zeker hoop! Ik ga nog even door met testen de komende dagen 🤞🏼 Hoe was de uitslag van jouw bloedonderzoek?

19 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Ja het geeft zeker hoop! Ik ga nog even door met testen de komende dagen 🤞 ...
Nou echt stom…. Ik heb dus nog geen uitslag. Ik hoop echt dat het morgen binnen is 😭! Ze hebben nog geen resultaat ontvangen vanuit het lab. Heel zuur

19 dagen geleden

Reactie op xoxosenna

Nou echt stom…. Ik heb dus nog geen uitslag. Ik hoop echt dat het morgen bi ...
Ah nee wat balen, hopelijk weet je snel meer. Zeker zo vlak voor het weekend! Hoever zou je nu zijn volgens je eigen berekening?

19 dagen geleden

Bij mij weer een oplopende test, het bloedverlies is helemaal weg, gisteren alleen nog wat oud bloed/ bruine afscheiding met afvegen. Ik heb nog goede hoop!

19 dagen geleden

Nou helaas te vroeg gejuicht, het bloedverlies is terug na een toiletbezoek vanmorgen en werd erger na het fietsen. 😭

19 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Ah nee wat balen, hopelijk weet je snel meer. Zeker zo vlak voor het weeken ...
Vandaag 5+5 😊 Helaas nog steeds geen uitslag….. ☹️

19 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Nou helaas te vroeg gejuicht, het bloedverlies is terug na een toiletbezoek ...
Aaah echt rot hè die onzekerheid 🥹🍀 het is wat ik van alle kanten begrijp gewoon echt 50/50 kans… Pfff 🩵🩷

18 dagen geleden

Vandaag toch even weer getest. Sinds 29/09 niet gedaan maar ik was te benieuwd. Mijn laatste normale testen waren al bijna net zo donker als de controlestreep. De wekenindicator stond de laatste keer op 2-3. Deze is opgelopen naar 3+! Ik weet natuurlijk nog steeds niet of het wel of niet goed zit maar ik heb wel wat meer hoop doordat het niet is afgenomen, zowel de streepjes als de weken. 🍀🩷🩵🍼

17 dagen geleden

Reactie op xoxosenna

Vandaag toch even weer getest. Sinds 29/09 niet gedaan maar ik was te benie ...
Ah wat fijn zeg en ik denk dat je best positief mag zijn 👶🏻😊

17 dagen geleden

Hier is het bloedverlies weg, vrijdag was ik bang dat het alsnog mis zou gaan maar het was maar een klein beetje (weer na het fietsen). Vandaag 4+4 had ik echt wel een knaltest! 😍 heb ook genoeg symptomen dus ik ben echt nog wel positief en hoopvol 🙏🏼

17 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Hier is het bloedverlies weg, vrijdag was ik bang dat het alsnog mis zou ga ...
Heeeeel benieuwd! 🍀🤞🏽 ik duim voor ons!

16 dagen geleden

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en duim met jullie mee 🍀 1 dag veel rood bloedverlies gehad maar ook na 1 dag weer gestopt. 50/50 en wachten tot volgende week maandag

16 dagen geleden

Ik heb mijn eerste echo over 2 weken, mocht eerder maar vind het prima om af te wachten. Dan is er iets meer garantie dat het hartje (al) klopt. Ben dan 6+5. Verloskundige zei vanmorgen dan het een grote kans is dat het mijn baarmoedermond is (vergelijkbaar met een bloedneus), het kwam bij mij na het fietsen en ontlasting (dus druk erop) en dat het dus niets te maken heeft met het kindje/vruchtje 🤞🏼

16 dagen geleden

Reactie op 44557788

Ik zit precies in hetzelfde schuitje en duim met jullie mee 🍀 1 dag veel r ...
Hoever ben je nu en heb je maandag een echo? Ik duim ook voor jou 🤞🏼

16 dagen geleden

Ja 14 oktober een echo, omdat de VK wil kijken of er inderdaad sprake is van een miskraam. Dan ben ik 6+1. Vind het bizar dat na 1 dag bloedingen alles weer normaal is.

16 dagen geleden

Reactie op 44557788

Ja 14 oktober een echo, omdat de VK wil kijken of er inderdaad sprake is va ...
Wat spannend! 🥹🥹🍀