23 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb de ardo melia sinds deze week. Ik stoor me niet aan het geluid maar kan het alleen vergelijken met de medela handsfree en ik vind de ardo stiller. Ook niet te duur! Niet veel onderdelen dus ook makkelijk schoon te maken

4 maanden geleden

Ik heb de Evite slim. Ik heb alleen deze kolf gebruikt dus ik kan het volume moeilijk vergelijken. Maar ik heb de slim genomen omdat er stond dat hij stil zou zijn. Hij is niet stil. Ik vind het ook niet zó hard dat ik niets meer hoor maar hij is echt niet stil. Maar nogmaals, misschien in vergelijking met de jouwe wel haha.

4 maanden geleden

Ja wat is stil? Ik heb de maxi en ben fan. Hij is stiller dan de youha en baboa, maar hij is luider dan de horigen wearble 3D. Ik kolf gewoon midden in een verjaardag ermee. Het is de kolf met de minste onderdelen. Alleen het membraan vind ik jammer dat het middelste moeilijk te drogen is met risico dat er water in de motor kan komen. Maar dat is gewoon goed drogen. Ik ben fan! En vooral: via hun eigen website mag je ook na gebruik retourneren en dat hebben de andere niet. Dus je kan je proberen en je bedenken!

4 maanden geleden

Ik heb deze ook, vind ‘m prima schoon te maken maar vind hem niet echt stil.. niet storend hoor maar stil kan ik niet zeggen haha

4 maanden geleden

Ik heb de nova en ik vind hem wel stil. Je hoort wel wat, maar het is zacht. Net voor de derde keer gebruikt en in 9 minuten 120 ml gekolfd aan 1 kant. Werkt dus goed.

4 maanden geleden

Ik heb de nova en die is echt niet stil. Tijdens bellen hoort degene aan de andere kant luid en duidelijk het gezoem. Ik kolf fulltime en partner is er ‘s nachts niet erg happy mee kwa geluid😬 Verder wel een prima kolf, al vind ik 5 onderdelen afwassen ook al veel.

4 maanden geleden

Nog even een heel andere tip: als je je kolf in de koelkast zet tussen de kolfsessies door, kan je hem de hele dag gebruiken en aan het einde van de dag afwassen. Scheelt al een hoop!

4 maanden geleden

Ik heb de evite maxi en vind hem top. Mensen om mij heen hebben vaak niet eens door dat ik kolf en snachts kan ik ook kolven zonder dat mijn vriend er last van heeft. Vd week had ik visite en die zeiden huh wist niet dat je aan het kolven was..top ding dus

4 maanden geleden

De onderdelen van evite zijn precies t zelfde als die van vulpes goods. Heb de evite gehad en teruggestuurd en de vulpes besteld allebei precies t zelde (roze evite en gouden vulpes)

4 maanden geleden

Ik heb de mom Cozy M6 nu een aantal weken en deze bevalt heel goed! Zijn maar 4 onderdelen en je kan de kolftijd aflezen!

4 maanden geleden

Ik heb de Evite Nova, kolft geweldig, slim makkelijke onderdelen, ik vind m stil. Hoe ‘harder’ je m zet (kolfstand) hoe harder je m hoort natuurlijk. Maar ik ben blij! Het ontloopt de elvie niet echt vind ik.

4 maanden geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik snap alleen nog niet het verschil tussen de Slim, Nova en Maxi. Lijkt voor mij allemaal hetzelfde. Ik hoor de meeste zeggen dat die vrij stil is. Dat je het kan uitproberen vind ik wel heel goed klinken. Dan kan ik het even aanzien hoe het bevalt

4 maanden geleden

Reactie op Maryam 19

De onderdelen van evite zijn precies t zelfde als die van vulpes goods. Heb ...
Huh hoe kan dat dan. Ik lees dat de evite een opvangbak ban 180 ml heeft en de vulpes goods 150 ml. Hoe kan het dan hetzelfde zijn?

4 maanden geleden

Reactie op Echura

Huh hoe kan dat dan. Ik lees dat de evite een opvangbak ban 180 ml heeft en ...
Omdat je verschillende modellen hebt

4 maanden geleden

Ik heb ‘m ook. Prima schoon te maken, je kan bijna ongezien kolven en hij is lekker compact dus je stopt ‘m zo in je tas. Ik vind het, wanneer de kolf nog op de borst zit, wel lastig te zien hoeveel je al gekolfd hebt. Ook kan je je tepels niet zien (bij mijn vorige kolf wel) waardoor ‘ie soms net niet goed zit en ik er pas na vijf minuten achterkom dat er wel gezogen wordt, maar geen melk wordt gekolfd 🤭 maar misschien ligt dat aan mij haha! Verder heel blij mee!

Reactie op Maryam 19

De onderdelen van evite zijn precies t zelfde als die van vulpes goods. Heb ...
Mag ik vragen wat je van het verschil in geluid vond tussen beide? Ik heb ook de gouden Vulpes 'Pro', maar ik vind het echt een herrie geven, ik krijg een vermoeid hoofd van het geluid, met name in de nachten. Is de Evite net zo luid?

4 maanden geleden

Reactie op Echura

Bedankt voor alle reacties. Ik snap alleen nog niet het verschil tussen de ...
Als ik het goed begreep van de lactatiekundige heeft de Maxi meer standen dan de andere. Ik heb in ieder geval de Maxi en ben er wel tevreden over! Volgens mij horen de andere modellen van Evite stiller te zijn, maar tijdens het kolfconsult hoorde ik weinig verschil.

4 maanden geleden

Reactie op Echura

Bedankt voor alle reacties. Ik snap alleen nog niet het verschil tussen de ...
Volgens de site: Wat is het verschil tussen de borstkolven? Alle Evite borstkolven bieden dezelfde krachtige prestaties, batterijduur en accessoires, maar verschillen in ontwerp, functies en gebruiksgemak. Hieronder vind je de belangrijkste verschillen per model: Evite Maxi – Krachtig en veelzijdig ✔ Design: Modern ontwerp met een groter display. ✔ Functies: 4 modi, 12 standen en een extra stimulatiemodus. ✔ Gebruik: Ideaal voor dagelijks en intensief gebruik. ✔ Geluidsniveau: Discreet, maar iets minder stil dan de Slim. Evite Slim – Compact en stil ✔ Design: Klein en lichtgewicht, perfect voor onderweg. ✔ Functies: 3 modi, 12 standen, zonder stimulatiemodus. ✔ Gebruik: Ideaal voor moeders die discreet en flexibel willen kolven. ✔ Geluidsniveau: De stilste borstkolf in de Evite-serie. Evite Nova – De meest veelzijdige keuze ✔ Design: Stijlvol en compact met een gebruiksvriendelijk display. ✔ Functies: 4 modi, 15 standen voor ultieme controle. ✔ Gebruik: Ideaal voor wie comfort en veelzijdigheid in één borstkolf wil combineren. ✔ Geluidsniveau: Vergelijkbaar met de Maxi. Accessoires: Alle Evite borstkolven worden geleverd met dezelfde complete set accessoires.

4 maanden geleden

Reactie op Maartjesss

Volgens de site: Wat is het verschil tussen de borstkolven? Alle Evite bor ...
✔ Evite Slim – Ideaal voor moeders die een lichte, stille en compacte kolf willen voor onderweg. ✔ Evite Maxi – Ideaal voor dagelijks gebruik dankzij de krachtige en betrouwbare werking. ✔ Evite Nova – Ideaal voor moeders die extra instelmogelijkheden en flexibiliteit zoeken. Alle Evite borstkolven hebben dezelfde prestaties en accessoires – kies de kolf die het beste bij jouw behoeften past!

4 maanden geleden

Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820

Mag ik vragen wat je van het verschil in geluid vond tussen beide? Ik heb o ...
Oeh hele goeie vraag. Ik kan me echt niet meer herinneren hoe het geluid van de evite was, had m ook maar 2x gebruikt. Vind de vulpes idd ook luid… maar ik vond de prijs/kwaliteitsverhouding goed.