21 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben Meyco inbaker slaapzakken, met klittenband. Bij onze oudste gebruikt en nu weer. Werkt bij ons super!
6 maanden geleden
Wij gebruiken de Pacco Piccolo nadat het consultatiebureau dat ooit voor de eerste aanraadde. Al drie kinderen erg tevreden over! Ook goed via Vinted te vinden :)
6 maanden geleden
Reactie op runningmom
Wij gebruiken de Pacco Piccolo nadat het consultatiebureau dat ooit voor de ...
Hier heb ik inderdaad meer over gelezen! Ziet er alleen zo lullig uit haha. Hoeveel uur houd het jouw baby zoet 's nachts? En is er juist geen frustratie omdat de armpjes niet de lucht in kunnen?
6 maanden geleden
Hier ook een hele bewegelijke jongen die zichzelf wakker slaat met zn armen. Ik heb zo n puckababy piep slaapzak. Dan kunnen ze nog wel de armpjes een beetje bewegen maar niet zichzelf slaan. Werkt perfect. Heb ook een inbaker doek van prenatal. Werkt heel erg fijn hij slaapt daardoor best goed overdag en s nachts
6 maanden geleden
Hier ons derde kindje en al onze kinderen gaan direct goed op de swaddle me van Meyco en dan later de puckababy mini. Als we onze zoon nu niet inbakeren houdt hij zich zelf ook constant wakker. Inbakeren afbouwen is bij onze 2 meiden nooit een probleem geweest, hopelijk bij ons ventje ook weer zo
6 maanden geleden
De puckababy piep is echt onze redding. Wij gebruikte vanaf week 1 een maatje er onder en nu sinds 3/4 weken de piep. Ons kindje slaapt vaak lekker de nacht door en super tevreden ermee. Ze zijn ook niet heel duur I k zou dit echt een kans geven
6 maanden geleden
Wij deden vanaf dag 1 aan inbakeren met onze dochter en nu ook met onze zoon. Gewoon met een grote hydrofiel doek zijn we mee begonnen. Nu ondertussen (nu 5 weken oud) overgestapt op de Puckababy piep, top ding. Onze kinderen gaan heel goed op inbakeren. Raad het iedereen aan om te proberen!
6 maanden geleden
Reactie op sannietinka
Wij hebben Meyco inbaker slaapzakken, met klittenband. Bij onze oudste gebr ...
Oh ja die hebben we ook nog liggen. Werken ook best goed. Alleen komen daar toch wel snel de armen uit, tenminste bij mijn kinderen, dus ben meer fan van de Puckababy piep dus
6 maanden geleden
Onze dochter slaapt ook onrustig en is erg bewegelijk. Zelf heb ik ook het merk van Meyco geprobeerd maar helaas was mijn dochter te sterk en lukte het haar om haar arm eruit te krijgen. Nu weer sinds 1,5 week Ingebakerd in de pacco en ze slaapt gelijk rustiger en stuk langer door!
6 maanden geleden
Hier ook de pacco op advies van cb bij de eerste. Nu bij de tweede ook weer in gebruik vanwege de bewegelijke armpjes. Hij gaat er om 22:30 na de laatste voeding en boertje in. Slaapt dan tot een uur of 3/4 zelfstandig in een cosleeper. Daarna wordt hij soms even pruttelig door krampjes of iets. Soms neem ik hem dan bij me op bed zonder dekbed uiteraard. Slaapt dan nog door wisselend tot 5-6-7 uur. Ik ben er erg tevreden mee.
Bij m’n eerste zoon ook overdag de pacco gebruikt want hij was echt een huilbaby. M’n baby nu is een stuk rustiger dus die heeft het stevige inbakeren (nog) niet nodig overdag.
6 maanden geleden
Reactie op suzie564
Merk je veel verschil in nachtelijke onrust tussen de puckababy en lovetodr ...
Ik denk dat beide hetzelfde effect geven namelijk dat de handjes niet tegen het gezicht aan komen en ze daar van wakker schrikken, maar ik hoop dat met de ltd het afbouwen naar een gewone slaapzak makkelijker gaat zijn. Want kan me herinneren dat dat nogal vreselijk was als de armpjes er eenmaal uit moeten 😅
6 maanden geleden
Wij doen het met een hydrofiele doek. Hij slaapt heerlijk snachts en huilt 1x rond 4/5 uur om te drinken.