18 Reacties
10 maanden geleden
Team Bugaboo hier. Ik heb de fox 5 gekocht omdat ik er al 20 jaar gebruik van maak (sinds ik babysitter was) hij veert heerlijk mee, 40L onder kwijt kan en mijn oude oppasgezinnen gingen er zelfs mee schaatsen op natuurijs. Je kunt hem overal gebruiken. Wat ik ook fijn vind is dat je elk onderdeel los kan kopen mocht er iets kapot gaan.
10 maanden geleden
Wij twijfelden ook tussen deze 2 en hebben voor de Bugaboo Fox 5 gekozen. Rijdt wat lichter en net iets meer geschikt op alle terreinen en makkelijker in te klappen en te verstellen (met 1 hand) 🥰
10 maanden geleden
Wij hebben de Joolz Geo 3 bijna 2 jaar in gebruik en zijn hier erg tevreden mee. Aangezien we ook een hondje hebben lopen we er mee op alle ondergronden en nooit problemen mee. Klein voordeel; zijn de pootjes van ons hondje moe dan klimt ze zelf lekker in de boodschappenmand.
Voor ons was het een voordeel dat je de zonnekap ver kunt losritsen waardoor de kleine ook in de regen goed droog zit of ligt, het formaat boodschappenmand, alle ondergronden en de grootte van de reiswieg
10 maanden geleden
Wij hebben de Geo en ben helemaal verliefd op dat ding. Mega handig en fantastisch en gaat ook goed mee. Maar over dat schudden, dat herken ik wel van de eerste paar maanden. In de periode dat je kindje nog niet tegen geschud kan had ik toch wat (waarschijnlijke onterechte) angst dat ze te veel geschud zou worden. Maar dat was tegelijkertijd ook de periode dat ik haar vaker in de draagzak had dan in de kinderwagen. Want een draagzak naar het bos is 1000x makkelijker dan de kinderwagen.
Onze dochter is geen loper en nu is de kinderwagen makkelijker en maken we er veelvuldig gebruik van haha.
Ik zou ook even kijken welke het lekkerste in de kofferbak ligt.
10 maanden geleden
Grappig, wij twijfelden om precies dezelfde redenen ook over deze twee. We troffen aan het einde een hele eerlijke verkoopster die duidelijk zei ga voor de bugaboo, omdat we de geo te vaak zien terugkomen, net vaak na de garantieperiode. Ik vond ook bij het testen de bugaboo een iets prettigere vering hebben bij de onverharde wegen. Heb je al getest in een babywinkel? Vond ik echt heel fijn!
10 maanden geleden
Ik volg want wij twijfelen ook precies tussen deze 2! Ik had in de winkel eigenlijk willen vergelijken hoe compact beide wagens zijn als ze zijn ingeklapt naast elkaar. Heeft iemand dit toevallig vergeleken? 😇
10 maanden geleden
Wij twijfelde ook tussen deze twee en de Cybex. Toen de verkoopster de joolz liet zien dacht ik dat ik het voorwiel - voorzichtig uiteraard - met mijn voet kon bedienen. Was niet het geval. Waar ik van schrok is dat ze vertelde dat er zo al 4 kapot waren gegaan in de winkel. Mijn vriend zei gelijk “nou dan heb je bij deze nog de keuze tussen bugaboo en cybex”. Desondanks vind ik het een hele mooie wagen en lees ik toch veel positieve verhalen!
10 maanden geleden
Wij twijfelden ook tussen deze twee en zijn voor de nuna demi next gegaan. Vrij vergelijkbaar met de geo3 qua opties maar voelde voor ons nog stabieler en was goedkoper.
10 maanden geleden
Wij twijfelden ook tussen deze twee. Uiteindelijk toch voor de bugaboo gekozen. Joolz vind ik mooier, maar hij is wat logger en ik vind het opklap systeem minder gebruiksvriendelijk. We hebben geen spijt! Gebruiken de bugaboo nu een jaar en zijn heel tevreden. Klapt makkelijk en klein op, relatief veel ruimte voor spullen onderin de mand en de wendbaarheid is lichtheid van de wagen is echt fantastisch.
10 maanden geleden
Dank jullie wel voor de reacties 🥰. Ik neig inmiddels iets meer naar Bugaboo, maar ik ga vanmiddag nog even naar de babypark om ze allebei nog even te testen. Ik zal proberen ook een foto te maken van beide wagens als ze zijn ingeklapt.
10 maanden geleden
Ik ben helemaal fan van onze Joolz Geo3! Fijne wagen, stevig en aangezien we een hond hebben, gebruiken we de wagen veel met wandelen. Ik heb zelf het schudden niet zo ervaren als jij beschrijft ☺️
10 maanden geleden
Wij hebben de Geo 3 gekocht, helemaal verliefd op de wagen. Lange garantie termijnen (en overdraagbaar) als je deze registreert, prachtig grote mand en een goede stevige wagen. Echt een aanrader!
10 maanden geleden
Reactie op MaartjeS85
Dank jullie wel voor de reacties 🥰. Ik neig inmiddels iets meer naar Bugab ...
Leuk! Ben benieuwd welke je gaat kiezen
10 maanden geleden
Wij twijfelden ook tussen deze twee en de uppababy vista 3. De joolz vond ik op de testbaan ook wel een stuk wiebeliger dan de andere twee. Wij zijn voor de uppababy gegaan, maar voornamelijk vanwege de looks (ik vind dat grote logo op de bugaboo niet zo mooi, 😅). Uppababy was ook lekker robuust en stevig. Misschien ook het bekijken waard als je toch de wagens gaat proberen.
10 maanden geleden
Ben inmiddels bij de babypark geweest en beide wagens nog eens goed vergeleken en het parcours gedaan. Wij gaan voor de Bugaboo😃.
Belangrijkste redenen voor ons zijn dat de Bugaboo kleiner is als hij is ingeklapt en ook rechtop kan staan (zie foto, links de Bugaboo rechts de Joolz). Met oppakken hoef je dan minder ver te reiken, bij de Joolz Geo moet je heel diep buigen om hem op te pakken
pakken. Maar de definitieve doorslag gaf toch wel het verschil op het parcours, de Buggaboo is veel makkelijker te sturen over verschillende ondergrond, ging echt moeiteloos.
Bedankt voor al jullie reacties 🥰
10 maanden geleden
Reactie op MaartjeS85
Ben inmiddels bij de babypark geweest en beide wagens nog eens goed vergele ...
Echt he dat vonden wij ook. Makkelijker te sturen en minder stug haha!