247 Reacties

12 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend op 17/06/2025. Woon samen met mijn onwijs lieve vriend met wie ik al 5 jaar een relatie heb en dit is ons eerste kindje. Sinds gisteren weten wij dat we in verwachting zijn en alles moet nog even zakken aangezien ik na 15 jaar anticonceptie eind augustus stopte, direct mijn normale cyclus terug had en de eerste poging direct raak is. Onwijs dankbaar en met veel plezier kijken wij uit naar dit avontuur 🙏🏼❤️.

12 dagen geleden

Reactie op AR

Hi allemaal! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend op 17/06 ...
Wauw wat bijzonder en gegund! Gefeliciteerd!

12 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal iemand tips welke striae crème beste is ik wil optijd beginnen ...
Denk niet dat er iets is dat striaie echt helemaal tegenhoudt maar ik heb verschillende oliën van Weleda, ook de zwangerschapsolie ;)

12 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal iemand tips welke striae crème beste is ik wil optijd beginnen ...
Ik hou van troep vrij spullen en gebruik een olie van loveli Deze gebruikte ik ook al voor de zwangerschap en wil nu de maanden kouder worden over gaan naar hun bodylotion Allemaal met de geur poppy love 🥰 Deze hele lijn is zo zacht dat zelfs voor de baby zelf kunt gebruiken

12 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Denk niet dat er iets is dat striaie echt helemaal tegenhoudt maar ik heb v ...
Nee dan snap ik hoor maar dacht miss om de schade te beperken haha

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik hou van troep vrij spullen en gebruik een olie van loveli Deze gebruikt ...
Ik hou ook van troep vrij en ik gebruik daarom shea butter (met frambozenzalf) van puur geluk store! Gebruik het ook vaak voor de kinderen en helpt als een tierelier voor eczeem @Kimberley007

11 dagen geleden

Hoii allemaal! Ik ben Patricia, 31 jaar. Ik ben een BAM dus geen partner of überhaupt eem vader in beeld. Ik heb al 2 heerlijke kinderen (een dochtertje van 21-11-21 en een zoontje van 26-06-23) En nu zwanger van mijn 3e wonder met als uitgerekende datum naar eigen berekening 25 juni! Ik weet net enkele uren dat ik weer zwanger ben🥰🥰

11 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Hoii allemaal! Ik ben Patricia, 31 jaar. Ik ben een BAM dus geen partner of ...
Wauw nog zo’n stoere zelfstandige moeder! Van harte gefeliciteerd! 🙌💪

11 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Wauw nog zo’n stoere zelfstandige moeder! Van harte gefeliciteerd! 🙌💪
Hihi lief dankjewel!

11 dagen geleden

Hee hee! 🧡 Ik ben Dana 30 jaar en getrouwd met mijn man Davy. Samen hebben we al een dochtertje June (11-11-21) en weet sinds nét dat ik weer zwanger ben. 😊

11 dagen geleden

Hi! Ik ben Ella, 29 jaar. Mijn man en ik hebben al twee jongens van net 3 en bijna anderhalf en heel blij met deze derde zwangerschap. De tweede was een tweeling maar helaas heeft bij 10 weken de ander het niet gered. Een gek idee dat als het goed mag gaan, we dan toch echt drie kindjes mogen krijgen. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan 🥰

11 dagen geleden

Hi allemaal, Mijn naam is Janna (30 jaar) en ik ben zwanger van ons derde kindje. Heb samen met mijn man een dochter van april ‘22 en een zoon van december ‘23. Uitgerekende datum staat nu op 6 juni.

11 dagen geleden

Hi! Ik ben Fraukje, ik ben 27 jaar en ik weet sinds gisteren dat ik en mijn vriend ons eerste kindje mogen verwachten! Super gewenst en mega spannend. Het nieuws moet nog even indalen, het voelt nu nog of het niet echt is!

10 dagen geleden

Hi! Ik ben voor de 5e keer zwanger maar dit zal ons tweede kindje worden als het blijft plakken. Afgelopen 1,5 jaar 3 miskramen gehad waarvan 2 op een onbekende locatie zaten. Ik ben als het goed is 21-6 uitgerekend. Onze dochter is van augustus 2021. En mijn eerste echo is 31 oktober.

10 dagen geleden

Hi! Ik ben 23 jaar oud en ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben van ons tweede kindje 🤍 Ons zoontje is van oktober 2023. Doordat de testen in eerste instantie wat langzaam opliepen, had ik geen goede hoop, maar het lijkt nu de goede kant op te gaan. Hopelijk mogen wij rond 21 juni 2025 een gezond kindje verwelkomen 🍀🤍

9 dagen geleden

Ik ben N, 37 jaar en heb 2 kindjes van 4 en 2 en ben nu zwanger van de derde. Ik heb een meisje en een jonge. Ik ben 20 juni uitgerekend. Met 2 kinderen was ons gezinnetje compleet maar nadat ik over stoppen met de pil en eventueel sterilisatie etc begon na te denken ging het toch kriebelen voor een 3e. Na 4 pogingen nu dit keer een positieve test.

9 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben Anne, 36 jaar en ik heb een jongetje van 8. Ik ben nu 2,5 jaar samen met mijn vriend en 10 juni uitgerekend. Voor mijn zoon heb ik meerdere miskramen gehad waardoor ik nu best onzeker ben. Ik kan niet wachten om mijn zoon te vertellen dat hij grote broer gaat worden (is zijn grootste wens)!

9 dagen geleden

Hoihoi! Ik ben B. Samen met m’n vriend zijn we 1,5 jaar bezig geweest. Na de tweede IUI met ‘maar’ 600.000 zaadjes wonder boven wonder toch een positieve test zaterdag op 13DPO. We zijn 22 juni uitgerekend. Als de baby een weekje langer blijft zitten krijgt m’n vriend het mooiste verjaardagscadeau ooit, haha! We hebben geen kindjes, alleen een heel lief hondje. Zit alleen wel wat in de stress nu… Vanochtend ben ik van de vijfde trede van de trap naar beneden gegleden. Ik bel straks met het ziekenhuis.

9 dagen geleden

Anne Ergens rond 18 juni?! Partner + 3 kids (8 jaar, 4 jaar en 9 maanden) Een beetje een schok nu ik een week over tijd ben en een lichte positieve streep heb...

8 dagen geleden

Reactie op Anne04

Anne Ergens rond 18 juni?! Partner + 3 kids (8 jaar, 4 jaar en 9 maanden) ...
Oooh wat spannend, je hebt een babytje van 9 maanden😍👍