251 Reacties

5 dagen geleden

Hey, Ik ben fee, 24 jaar Ik ben uitgerekend op 19 juni 2025 (precies 1 dag voor mijn verjaardag) Ik ga BAMen Ik heb 6 katten maar geen kinderen

5 dagen geleden

Reactie op Nieuwemamafee

Hey, Ik ben fee, 24 jaar Ik ben uitgerekend op 19 juni 2025 (precies 1 dag ...
Hejj mede bam super leuk! Gefeliciteerd

5 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Hejj mede bam super leuk! Gefeliciteerd
Jij ook!!!

5 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Aan een bloedvergiftiging 😭 dus heel plotseling
❤️❤️❤️

één dag geleden

Hoi allemaal! Ik ben 35 jaar en na 2.5 jaar proberen en twee heftige miskramen (beide in het ziekenhuis beland) nu weer in verwachting. Uitgerekende datum is 21 juni. Mijn partner en ik zijn al 15 jaar samen en hopen ontzettend op een volle zwangerschap en een gezond kindje. Ik vind het super spannend en merk dat ik mezelf de hele tijd toespreek om niet al te blij te zijn, eerst maar eens een echo. Die komt hopelijk met 8 weken... nu 5+3 🤞🏻

één dag geleden

Hoihoi! Ik ben Kim, 27 jaar. Ik ben 7 jaar geleden getrouwd met mijn lieve man en al bijna 13 jaar samen. Wij hebben 3 zoons van 6(bijna 7), 5 en 2,5 jaar oud. Volgens mijn berekeningen ben ik 25 juni uitgerekend. 11 november staat de eerste echo gepland 🤗

één dag geleden

Hoi! Mijn naam is Bobbie en ik ben uitgerekend op 19 juni 2025. Ik woon samen met mijn verloofde in Amersfoort. Ik heb vier miskramen gehad in het afgelopen jaar en daarvan waren zeker twee zwangerschappen buiten baarmoederlijk. Deze week is daarom heel spannend omdat alle miskramen hebben plaatsgevonden in de vijfde week. Komende maandag mag ik al naar de verloskundige voor een vroege echo om te kijken of het vruchtje op de goeie plek zit. Fingers crossed 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

één dag geleden

Hoi! Mijn naam is Babette, 29 jaar oud en woon in het oosten van het land. Vorig jaar getrouwd, maar al 8 jaar samen met mijn lieve man. Begin juli een vroege miskraam gehad, nu weer zwanger. Uitgerekende datum 3 juni. Vandaag 8+0, woensdag eindelijk de eerste echo!

één dag geleden

Reactie op Babette123456

Hoi! Mijn naam is Babette, 29 jaar oud en woon in het oosten van het land. ...
We lopen gelijk, wat leuk 😊 Succes met nog een dagje wachten

één dag geleden

Reactie op Koe-kie

Hoi! Mijn naam is Bobbie en ik ben uitgerekend op 19 juni 2025. Ik woon sam ...
Hé wat herkenbaar. Ik heb ook twee zwangerschappen buiten de baarmoeder gehad (onbekende locaties). Het is spannend hè, nu?

één dag geleden

Hoi! Mijn naam is Claire, 26 jaar. Ik ben al 8 jaar samen met mijn vriend. We hebben een zoontje van bijna 3. Volgens mijn berekeningen ben ik 28 juni uitgerekend. 19 november de eerste echo🥰

één dag geleden

Reactie op wesa

Hé wat herkenbaar. Ik heb ook twee zwangerschappen buiten de baarmoeder geh ...
Ja heel spannend! Gelukkig wil de VLK wel iets eerder kijken nu. Hoe ver ben jij? 🤞🏼

één dag geleden

Reactie op Koe-kie

Ja heel spannend! Gelukkig wil de VLK wel iets eerder kijken nu. Hoe ver be ...
Ik ben 5+3 en ik mag ook eerder. Mocht deze week maar zit op Mallorca dus ga de 31e

één dag geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Jody en ik ben 28 jaar! Mijn partner en ik zijn helaas nog niet zolang samen maar wel zijn we elkaars jeugdliefde en zijn we dus weer bij elkaar teruggekomen! Dit wordt voor mij mijn eerste kindje en voor mijn partner zijn tweede. Volgens berekeningen ben ik uitgerekend op 29 juni en ik heb op 19-11 mijn eerste echo! Zo spannend allemaal maar oh zo mooi❤️

één dag geleden

Hallo allemaal! Afgelopen augustus helaas een miskraam gehad, wonder boven wonder na de eerstvolgende menstruatie weer raak! Uitgerekende datum staat nu rond 21 juni, het wordt ons eerste kindje. Ik ben nu 2,5jaar getrouwd met mijn man, we kennen elkaar al 12,5jaar :) Ik ervaar best wat stress, gelukkig hebben we een vroegere echo volgende week vanwege de vorige miskraam. Heel spannend allemaal!😇

één dag geleden

Hoi allemaal! Ik ben 31 jaar en 5 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Mijn man en ik zijn 6 jaar getrouwd en 17 jaar samen. Ik heb 7 november de eeste echo en ben rond (denk ik) 20 juli uitgerekend.

één dag geleden

Reactie op Tjits93

Hoi allemaal! Ik ben 31 jaar en 5 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kin ...
Bedoel juni 🙈

één dag geleden

Reactie op Michellevdsb

Hi alle toekomstige ouders, Mijn naam is Michelle (28) en volgens mijn eig ...
Gefeliciteerd!! Ik ben 5,6 weken zwanger. Na een maand zwanger 🤰

één dag geleden

Hallo allemaal, ik ben Sarah en ik ben 30 jaar. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen en vorig jaar ben ik gestopt met de pil. 6 Oktober had ik dan eindelijk een positieve zwangerschapstest in handen! We zijn zo blij en heel erg benieuwd naar de eerste echo op 5 november. Als het goed is ben ik rond 11 juni 2025 uitgerekend.

3 uur geleden

Hoi allemaal! Ik ben Marieke, uitgerekend op 28 juni (voor alsnog). Dit wordt ons tweede kindje. We zijn bijna 9 jaar samen. Ik heb 20 november m’n eerste echo. “Een maandje is zo voorbij”. Nou een maand kan ineens behoorlijk lang duren 😭