304 Reacties

één maand geleden

Reactie op Famke199711

Hoihoi! Ik ben B. Samen met m’n vriend zijn we 1,5 jaar bezig geweest. Na ...
Lieve mensen, helaas worden we in juni toch geen ouders. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe ❤️ Juni 2025 baby’s are the best 😍

één maand geleden

Reactie op Famke199711

Lieve mensen, helaas worden we in juni toch geen ouders. Ik wens jullie all ...
Sterkte daar. Ik las je profiel en zag dat het wellicht op een onbekende locatie zit. Ik heb dat twee keer meegemaakt. Mocht je vragen hebben of even willen spuien dan stuur je me maar een verzoek en een berichtje🍀

één maand geleden

Reactie op Famke199711

Wat naar om te horen Femke, maar weetje wat, vrouwen die net zwanger geweest zijn voldragen of niet zijn vaak daarna nog wat extra vruchtbaar daar door, heb ik eens gelezen, misschien een beetje extra hoop dat het hierna wat sneller zal gaan voor de volgende positieve test? Voor nu iniedergeval veel sterkte gewenst 💐🌺

één maand geleden

Reactie op Famke199711

Heel veel sterkte 💜

één maand geleden

Hé, Mijn naam is Lisanne (31) en na anderhalf jaar proberen ben ik toch op natuurlijke wijze zwanger geraakt van ons eerste kindje. Vooralsnog ben ik 18 juni uitgerekend en op 8 november is de eerste echo. Maandagavond zag ik mijn allereerste streepje ooit, nadat ik toch maar een hcg-test deed nadat ik een knaller van een ovulatiepiek meette op een te ‘vroege’ dag in mijn cyclus. Ik ben namelijk begin oktober gewoon 5 dagen ‘ongesteld’ geweest, wat vermoedelijk een innestelingsbloeding is geweest. Gezien ik altijd menstruatieondergoed draag kon ik niet goed zien hoeveel bloed ik verloor, hoewel ik bij het uitspoelen van de broekjes minder dan gewoonlijk eruit kon spoelen. En nu zijn we dus al even onderweg, zo bijzonder! Jullie ook allemaal gefeliciteerd 🌱❤️

één maand geleden

Hai, iedereen! Mijn naam is Kirani, en getrouwd met de liefste man❤️ Wij mogen ons al via ICSI prijzen met een prachtige, gezonde dochter van bijna 3 jaar!🩷 Na 2 terugplaatsingen die uitmonde in vroege miskramen, waren we in dubio of we weer de hele mangel in zouden gaan... echter onze wens is altijd geweest om 2 kinderen te mogen krijgen. Nou, als alles dus goed blijft gaan ben ik rond 27 juni 2025 uitgerekend. 🥰 08 november hopelijk de 1e echo🙏🏻

één maand geleden

Reactie op L2025

Hé, Mijn naam is Lisanne (31) en na anderhalf jaar proberen ben ik toch o ...
Gefeliciteerd ik ben ook 18 juni uitgerekend. Hoe voel jij je?

één maand geleden

Reactie op Amandagwendolijn

Relatief goed! Ik heb wel inmiddels misselijkheid en vandaag overdag was ik ook duizelig 🫨😅 en jij?

één maand geleden

Reactie op L2025

Relatief goed! Ik heb wel inmiddels misselijkheid en vandaag overdag was ik ...
Ik ben, tot mijn verbazing nog niet echt misselijk geweest, wel echt vreselijk veel naar de wc én inderdaad ook duizelig😂 Zo lang de kwaaltjes er zijn gaat het goed🤗

één maand geleden

Reactie op L2025

Relatief goed! Ik heb wel inmiddels misselijkheid en vandaag overdag was ik ...
Met mij ook op zich goed, alleen misselijkheid voor de rest weining klachten tot nu toe. Behalve die opgezette buik dan 😂😂

één maand geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Lieke en wij zijn 4 juni uitgerekend ❤️ helemaal happy met mijn partner Maurice. Afgelopen juni een miskraam gehad en inmiddels 8 weken en twee dagen zwanger. Trots!! ❤️ Afgelopen nacht een bereikbare nachtdienst gehad in het ziekenhuis (pff) en dadelijk een avonddienst. Volgende week ga ik het nieuws delen op het werk. Liefs!

één maand geleden

Mijn naam is Mel en ik ben 31 jaar. Ik ben al 8 jaar getrouwd met de liefste man waar ik al 15 jaar mee samen ben. Dit wordt voor ons ons 3e kindje. We hebben 2 meiden van 4 en 2,5. Waarschijnlijk uitgerekend op 26 juni.

één maand geleden

Mijn naam is Noortje 31 jaar. Al ruim 12 jaar samen met mijn partner. Hij heeft altijd getwijfeld over kinderen en toen kregen we een cadeautje die volgende maand 2 jaar word. Hierdoor is vooral zijn beeld naar kinderen volledig gedraaid en zijn we bewust voor een 2e gegaan ☺️ Eerste zwangerschap pas ontdekt op 28 weken dus heel bijzonder dat ik nu meteen vanaf het begin alles mag meemaken.

één maand geleden

Haai iedereen, Ik ben Janna ben 30 jaar, 14-16 juni ben ik uitgerekend. Ben al 6 jaar samen met m’n vriend Richard. Heb zelf 0 kinderen heb hiervoor 2 miskramen gehad, dus vind het rete spannend. Maar heb zo’n idee dat het dit keer goed zit 🥰 dinsdag 29-10 heb ik m’n eerste echo en kijk er ontzettend naar uit, hopelijk is alles in orde 🙏🏽🤞🏽

één maand geleden

Haii aanstaande mama's, Ik ben Wouline en ben 26 jaar. Ik heb mijn eerste echo rond 6 weken gehad, alles was goed☺️ en ben nu ongeveer 7,5 week zwanger. Mijn uitgerekende datum is rond 12 juni🥰 Ik ben al ruim 1 jaar getrouwd en 7 jaar samen met mijn man. Dit wordt ons eerste kindje♥️ Verder lijd ik aan een te trage schildklier (wist ik al voordat ik zwanger werd) maar nu zijn de waardes erger geworden waardoor ik waarschijnlijk wel aan de medicatie moet😟 Liefss

één maand geleden

Hi! Gefeliciteerd iedereen. Ik ben L. Samen met J de ouders van een dochter van 5. Bij onze dochter was het meteen de 1e keer raak. Ruim een jaar geleden besloten voor de 2e te gaan, maar dat duurde helaas wat langer dan gehoopt. In de tussentijd erachter gekomen dat ik endometriose heb, wat blijkbaar niet heeft meegeholpen. In de tussentijd een onderzoek gehad van m’n baarmoeder om te kijken of m’n eileiders open waren, en dat was zo. We moesten nog even tot januari proberen en anders werden we doorverwezen naar de fertiliteitsarts. En nu dan toch een positieve test in handen. Die ik echt niet aan zag komen. Ik dacht laat ik maar testen, dan weet m’n lichaam dat het weer ongesteld mag worden, maar er stonden 2 streepjes. Voor nu eigen berekening uitgerekend 30/6 1/7. Nog geen afspraak bij de verloskundige, wel formulier ingezonden dus hopelijk vandaag een telefoontje met datum.

één maand geleden

Hoi allemaal en van harte gefeliciteerd! ✨ Ik ben Ilse, 32 jaar en nu 3 jaar samen waarvan 1,5 jaar getrouwd met mijn man. We hebben een dochter van net 1 jaar. Ik had vanmorgen een positieve test in handen voor ons tweede wondertje 🥰 Ik denk dat ik rond 30 juni uitgerekend ben. Ik heb me vanmorgen aangemeld bij de verloskundige, dus nu afwachten voor een afspraak voor de eerste echo!

één maand geleden

Reactie op Wousje

Haii aanstaande mama's, Ik ben Wouline en ben 26 jaar. Ik heb mijn eerste ...
Hoi wousje! Ervaringsdeskundige hier! Ik slik al een aantal jaar Euthyrax, maar met zwangerschap moet ik altijd 50% verbogen dus je hebt een kans dat het na de zwangerschap wel normaliseert! Even afspreken met internist

één maand geleden

Reactie op Amandagwendolijn

Ik ook!! 😁

één maand geleden

Hoi!! Mijn naam is Rose, ik ben 29 en ben 18 juni uitgerekend. Ik ben twee jaar samen met mijn partner en we hebben nog geen kindjes ❤️ Het lijkt me heel leuk om met andere zwangere in contact te komen uit de kop van Noord-Holland!!