247 Reacties

één maand geleden

Hoi allemaal, ik ben Kyra, 38 jaar en had afgelopen zaterdag een positieve cb-uitslag, 2-3 weke, na anderhalve dag ervoor een bizar licht streepje op een kruidvat-test. Ik had de hoop al bijna opgegeven gezien mijn leeftijd en omdat ons dochtertje van inmiddels 3 ook jaren op zich liet wachten, maar blijkbaar heeft de vakantie in Frankrijk wonderen gedaan 😉. Ik merk wel dat ik het van mezelf nog niet echt mag geloven, veel gedachten van: grote kans dat dit misschien gaat, maar tot op heden zijn de vroege symptomen volop aanwezig dus geen reden tot negativiteit!

één maand geleden

Ik ben Nowi! 29 Jaar, en ik had vorige week dinsdag een positieve zwangerschapstest. Ik was aan de anticonceptie maar goed, me partner en ik zijn erg dankbaar dat ik weer zwanger ben. Wij hebben een dochtertje van 1 jaar. 24 Oktober hebben wij pas de eerste echo. Een hele spannende tijd voor ons allemaal 🩷

één maand geleden

Ik ben Fleur, 26 jaar. Vanaf zondag positieve vroege zwangerschapstest gehad 😍 hiervoor twee mk gehad bij 5 en 7 weken dus ben onwijs zenuwachtig ☹️ Woensdag zou ik ongesteld moeten worden, dus ik wacht tot woensdag voordat ik de verloskundige bel! Iemand eerder een mk gehad waarbij een vervroegde echo mocht? Zelf wil ik dat graag proberen aan te vragen

één maand geleden

Als allereerst: gefeliciteerd allemaal! Ik ben Puk, 29 jaar oud. Gisteren onze eerste positieve zwangerschapstesten gehad! 🥳🥰 Ik ben nu 4 weken zwanger en de uitgerekende datum zal dan rond 4 juni zijn (als het goed is). Aangezien we op vakantie gaan krijgen we 4 oktober al de eerste echo, bij 6 weken. Spannend 🤩 Mocht iemand ooit willen chatten, mag je een berichtje sturen! 💬

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Ik ben Fleur, 26 jaar. Vanaf zondag positieve vroege zwangerschapstest geha ...
Wij hebben de afgelopen 2 maanden 2 miskramen gehad! Nu inmiddels weer een aantal positieve tests gehad en inmiddels 3 dagen over tijd! 15 oktober eerste echo 😇

één maand geleden

Hi iedereen 💕 Mijn naam is Lala (mijn bijnaam), ik ben er afgelopen weekend achtergekomen dat er een wondertje in mij groeit .. totaal onverwachts, zeker omdat ik heel binnenkort trouw en het daarna het plan was om te proberen 😅 maar super blij!! We zijn 30 Mei/1 Juni uitgerekend als alles goed mag gaan. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het megaaaa spannend en hoop dat mijn kleine goed en gezond mag groeien 🤍

één maand geleden

Reactie op LalaW

Hi iedereen 💕 Mijn naam is Lala (mijn bijnaam), ik ben er afgelopen week ...
Van harte proficiat alvast😇 snap kei goed da de eerste x kei spannend is hadden wij als ieder stel denks ok! Inmiddels in verwachting van ons 3e kindje ( hebben al 2 meiskes) 2 juni uitgerekend😊

één maand geleden

Hi allemaal, wat fijn dat dit bestaat! Ik ben ukkepuksas en 36 jaar. Zwanger van mijn eerste kindje (wat klinkt dat gek!) en volgens mijn eigen berekening 5 juni uitgerekend. Omdat ik al sinds mn eisprong continu een zeurend gevoel heb in mijn baarmoeder durf ik nog niet te enthousiast te zijn. Ik weet dat het waarschijnlijk innesteling pijn is want mijn test was toch echt positief, maar het voelt toch niet helemaal goed ofzo. Spannend allemaal, fijn om een groep dames te hebben die in hetzelfde schuitje zitten! We houden elkaar op de hoogte en succes 💪🏼

één maand geleden

Hi! Allereerst allemaal gefeliciteerd. Een spannende periode de komende 8 weken. Mijn naam is Floor. Ik ben 28 jaar. En mijn uitgerekende datum lijkt voor nu 5 juni. Afgelopen augustus een miskraam gehad. Nu onwijs blij met onze zwangerschap van ons tweede kindje. Ik voel veel symptomen. Aan de ene kant 'vervelend' maar aan de andere kant denk ik: kom maar op met zoveel mogelijk symptomen, dan zit de zwangerschap goed. Misschien een rare gedachte?

één maand geleden

Hoi allemaal, ik ben BB en 31 jaar en er vorige week achtergekomen zwanger te zijn van ons derde kindje! Vind het allemaal wel heel spannend, ook al is het allemaal niet de eerste keer haha. Kijk heel erg uit naar de eerste echo; tot die tijd voelt het allemaal nog heel onzeker en onwerkelijk, maar wel echt zo ontzettend blij dat het nu zover is! Hopelijk gaat alles goed 🍀

één maand geleden

Hoi Dames, Het vooruitlopen op zulke topics is niet zo'n mijn ding maar ik ga me er toch aan wagen. Helaas al 2 miskramen gehad dus ben een beetje voorzichtig, maar als ik me het plezier van deze groep ook ga ontzeggen word ik helemaal gek denk ik. - Ik ben LovingHeart! Blijf liever qua naam anoniem. - Als ik verschillende apps moet geloven ben ik uitgerekend rond 3 juni. - Ja ik heb een partner (sinds 2019), samenwonend (sinds 2020) en nog steeds niet getrouwd 🤭 - Helaas geen, 2 miskramen gehad. Eentje heel vroeg en de ander met ongeveer 6 weken, net na de echo dat we het kloppend hartje hebben gezien. Liefs ❤️

één maand geleden

Hoi lieve dames, Ik sluit me voorzichtig aan want ik heb ik juli een prille mk gehad. Vanmorgen positief getest op m’n NOD 💜 Ik blijf graag anoniem op dit forum ☺️ Ik ben 26 jaar en ik hoop begin juni ons eerste kindje te mogen verwelkomen. Ik ben 9 jaar samen en binnenkort 3 jaar getrouwd met mijn lieve man. Ik ga voor jullie allemaal duimen 💜

één maand geleden

Hi! Mijn naam is voor nu nog even privé maar ik heb gister een positieve zwangerschapstest gedaan! Twee knallende lijntjes. De CB test gaf aan 3+. Weet niet wanneer ik uitgerekend ga zijn want ik heb een hele onregelmatige ongesteldheid.. Dit wordt mijn derde kindje, ik ben 28 jaar.

één maand geleden

Hoi! Ik ben Maureen, 30 jaar en samen met mijn vriend al 2 jaar in een fertiliteitstraject. Erg spannende tijd weer, 3 vroege miskramen en 1 late miskraam van ons dochtertje Noé. Uitgerekende datum voor nu is 2 juni 🤍

één maand geleden

Sara, hebben al een zoon van 4 en na een miskraam 2 maanden geleden (13 werken) was ik nu in ronde 1 weer zwanger. Ik kan het nog niet bevatten . Aangezien ik al 43 ben had ik helemaal niet verwacht dat het nog ging lukken. 7 juni is de datum.

één maand geleden

Hallo dames! Allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie (prille) zwangerschap.💙🩷 Ook ik ben wat voorzichtig na een vroege miskraam vorige ronde. Maar het grote geluk dat we nu alweer snel een positieve test in handen hebben, geeft toch hoop.🍀 Ik denk dat ik 3 juni 2025 ben uitgerekend (beetje gekke cyclus na mk) Samen met mijn man verwachten wij ons 2e kindje. 🫶🏻

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaa❤ Ik noem mezelf even minimuisje aangezien mn 159cm lengte haha ik moet nog 2 weekjes wachten zie mn topic🤭 maar ik lees gezellig mee!

één maand geleden

Herkennen jullie het dat er een soort ongeloof is, gezien de prilheid en geen/weinig symptomen en dus 6x op een dag willen testen? Ik maak mezelf helemaal gek…

één maand geleden

Reactie op lottefx

Herkennen jullie het dat er een soort ongeloof is, gezien de prilheid en ge ...
Ja ik heb dat ook, mijn lijntje is nu even licht als gisteren en eergisteren dus ben nu echt in stress

één maand geleden

Reactie op lottefx

Herkennen jullie het dat er een soort ongeloof is, gezien de prilheid en ge ...
alleen LH is steeds donkerder geworden