247 Reacties

één maand geleden

Goedemorgen allemaal, Iedereen gefeliciteerd met de positieve test! Voor mij is dit het vierde voorstelrondje, het is mijn vierde zwangerschap voor ons eerste kindje. Hopelijk blijft dit kindje bij ons. Ik ben Fleur, 31 jaar oud. Mijn vriend is 33 jaar oud. Gisteren heb ik positief getest met 9DPO, vandaag dus 3+3 weken. Uitgerekende datum zal rond 9 juni zijn. Fijne dag!

één maand geleden

Goedemorgenn, Mij naam is Beau en ik verwacht dat ik 1 juni ben uitgerekend. mijn laatste menstruatie begon op 25 augustus dus ik ben nu 4 weken + 4 dagen ik heb een lieve partner Siem we wonen nu een half jaar samen van de 7 jaar die we samen zijn. dit is onze eerste zwangerschap na twee keer proberen 🤰🏼🤩 Ik vind het ook geweldig dat ik het hier kan delen!

één maand geleden

Zo blij dat ik bij jullie mag aansluiten! Gefeliciteerd met de zwangerschap iedereen! Ik ben Veronne. Mijn man en ik zijn beiden 32 jaar. Wij hebben samen al een dochter uit mei ‘23 en de datum die ik nu uitreken is 6 juni 🌸 Vind het weer spannend om deze eerste weken van de vroege zwangerschap door te gaan. Zo fijn om dat met anderen te delen!

één maand geleden

- Je (voor)naam: Steffi - Je uitgerekende datum: 03Juni2024 - Heb je een partner? Wie? Ja, mijn partner - Hoeveel kinderen heb je? Zoontje van 22 maanden

25 dagen geleden

Hi, Gefeliciteerd iedereen met de zwangerschap! Ik sluit mij ook graag aan 😊 Volgens eigen berekening nu 3+6 zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum zal rond 7 juni zijn

25 dagen geleden

Heel blij dat ik hier aan mag sluiten 🥰. Ik ben Margot, en ben na lang proberen zwanger van ons twee kindje. Uitgerekende datum is op 8 juni. Ons eerste kindje is van aug '22.

25 dagen geleden

Goedemorgen lieve meiden, ik ben Carlijn, 29 jaar en sinds woensdag heb ik een positieve test voor ons eerste kindje!Gelijk raak bij de 1e ronde, heel bijzonder met pcos en dus ook gelijk spannend. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we nog veel met elkaar delen! 🥰🍀

25 dagen geleden

Reactie op Pbbb000

Als allereerst: gefeliciteerd allemaal! Ik ben Puk, 29 jaar oud. Gisteren ...
Oh spannend! Wij hebben de eerste echo 7 oktober, ook net voor onze vakantie. Geniet ervan, hopelijk gaat alles goed 🍀

25 dagen geleden

Hi allemaal! - Mijn naam houd ik liever even voor mijzelf, maar op dit forum ‘momtobeArnhem’ - mijn uitgerekende datum is volgens mij 6 juni! - Samen met mijn partner heb ik al een heel mooi, lief dochtertje van bijna 2. We waren wat voorzichtig aan het proberen, en nu is het raak! Net zoals bij de eerste keer kan ik het nu eigenlijk ook weer niet geloven. Het blijft echt een wonder 🥰

25 dagen geleden

Ik meld me ook hier, lees vaak mee in topics maar misschien ook wel s leuk om mee te kletsen! Ik ben Sandra, waarschijnlijk rond 4juni uitgerekend, 4de kindje… van 10,7 en 6maanden. De afgelopen dagen waren een rollecoaster. We hebben lang op de jongste moeten wachten, en nu nog een ‘cadeautje’.

25 dagen geleden

Reactie op sak1988

Ik meld me ook hier, lees vaak mee in topics maar misschien ook wel s leuk ...
Wauw wat super zeg! Van harte 🥳

25 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben Carmen, 30 jaar. Mijn laatste menstruatie begon 28 augustus en ik had vandaag een positieve zelftest. Mijn vriend (32) en ik zijn 14 jaar samen. We zijn deze cyclus begonnen met proberen zwanger te worden en het is meteen raak. We hadden dit niet verwacht gezien mijn medische indicatie. We hebben nog geen kinderen en ook van onze vrienden zijn we de eerste die ouders zullen worden. We vinden het allemaal erg spannend

24 dagen geleden

Mijn naam houd ik vanwege het prille geluk nog eventjes voor me zelf. Gisteren positieve test in handen gehad van ons eerste kindje. Waarschijnlijk 6/7 juni uitgerekend. Heb een hele lieve vriend♥️🥰

24 dagen geleden

Hallo! Mijn naam is Hayley, 30 jaar. We zijn al een hele tijd bezig om zwanger te worden (8 jaar) en als het goed is rond 10 juni uitgerekend. Vanochtend de eerste positieve test gehad na de 3e terugplaatsing van zondag dmv IVF. In het verleden 3 vroege miskramen gehad dus we zijn positief dat het deze keer goed gaat🤞🏻

24 dagen geleden

Hi. Gefeliciteerd allemaal 🩷 Bijnaam is Kay. Haha beetje privacy🙈 Ik ben waarschijnlijk uitgerekend rond 8 juni. Mijn vriend (30) en ik (26) hebben al 1 zoontje van 3 (dec 2020). Vind het deze keer wel spannender dan de eerste keer, gek genoeg.

24 dagen geleden

Vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben 3+4 weken uitgerekend rond 11 juni

24 dagen geleden

Hallo, ik ben Ro (22). Gister kwam ik er achter dat ik zwanger ben. 4 weken, dus ergens rond begin juni uitgerekend. Mijn man is ook heel blij en gelijk bezorgd over mij🤭. Dit wordt onze eerste kindje. Super spanned!

24 dagen geleden

Vandaag precies 4 weken zwanger! Uitgerekend op 6 juni. Klachten begonnen 3 dagen geleden al, toen ook getest en had een licht streepje 🥰

23 dagen geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Amanda ( net afgelopen woensdag 30 jaar geworden) en afgelopen februari getrouwd. Sinds eind mei gestopt met anticonceptie en afgelopen vrijdag een positieve zwangerschapstest!!😍 nu 4 weken en 6 dagen. via mijn berekening 2 juni uitgerekend en 20 oktober de eerste echo zoo spannend..!

23 dagen geleden

Hallo, ik ben Nona, uitgerekend op 7 juni van ons 2e kindje. Helaas in juni een miskraam gehad, hierdoor is het nu extra spannend. Ons zoontje gaat het vast en zeker geweldig vinden, hij vindt kinderen zo leuk!😍