247 Reacties

16 dagen geleden

Hoii hoii, Ik ben Chayenne, 26 jaar. Samenwonend met mijn vriend (geregistreerd partnerschap) in onze 1e koopwoning. Eind april gestopt met de pil, maar wisten dat het even kon duren, aangezien mijn vriend militair is en daardoor weinig thuis is. Dit word ons eerste kindje. Heb zelf nergens last van, maar na 3 dagen overtijd toch even een test gedaan van de action. Die was positief. Daarna nog een test gedaan van ClearBlue die vanochtend aangaf dat ik tussen de 2-3 weken zwanger ben. Volgens de app zou mijn uitgerekende datum 12 juni zijn.

16 dagen geleden

Ik ben Pip, 30 jaar en 11 jaar samen met mijn man. Inmiddels een zoon van net 8 maanden en nu weer zwanger! Heel pril, we denken zelf pas rond 24 juni uitgerekend.. Heel spannend want met de 1e duurde zwanger worden 1.5 jaar + een miskraam. Nu hopen dat alles goed is/gaat🙏. Zo spannend weer... 23 oktober pas dr 1e echo...

16 dagen geleden

Reactie op Chayenne-98

Hoii hoii, Ik ben Chayenne, 26 jaar. Samenwonend met mijn vriend (geregist ...
Leuk! Ik zou ook 12 juni uitgerekend zijn!

16 dagen geleden

Hoi hoi, Mika (35) hier met partner (31) bijna twee jaar samen en sinds 7 augustus verloofd! Helaas na de eerste keer proberen een miskraam gekregen in week 5 in begin juli. Nu net weer zwanger met 4+1 en de calculators zeggen 13/14 juni 2025 uitgerekend. Hopen dat deze kleine lekker blijft zitten 🤞🏻 maar het voelt heel veel rustiger dan met de mk dus ik heb er wel vertrouwen in 😊 (maar af en toe nog wel zenuwachtig hoor 🙈)

16 dagen geleden

Hoi dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik ben 22 jaar heb 3 dochter en zwanger van baby nummer 4 de verwekker van het kindje is (45) jaar ik ben en alleenstaande mama. De berekening zegt dat ik vandaag 4+4 ben alleen twijfel ik zelf eraan omdat ik een late innesteling heb gehad verwacht meer dat ik 4+2 ben ongeveer. Mijn oudste dochter is van mei 2021 van een andere verwekker die is uitbeeld en met 8 weken zwangerschap vertrokken Dochter 2 is van december 2022 Mijn jongste dochter is van april 2024 Nu uitgerekend in juni maar dit kan eerder mei worden doordat ik word ingeleid met 37weken door mijn medische achtergrond. Zit is voor nu mijn laatste kindje want wie weet wat de toekomst breng ook woon ik nog bij mijn ouders broer en zusje en ben ik fulltime huismoeder. Fijne zwangerschap mama's to be

16 dagen geleden

Reactie op happystar

Hoi dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik ben 22 jaar heb 3 docht ...
Wauw wat knap hoe je dat allemaal doet! Hopelijk heb je veel support van je omgeving 🙏😘

16 dagen geleden

Hallo Ik heb mij nog niet voorgesteld. Miss X. Sinds deze zomer getrouwd maar al 23 jaar samen. Moeder van drie dochters (11, 13, 17) Mijn eerste twee zwangerschappen waren zorgeloos. Thuis bevallen, van vliezen breken met geen enkele voorteken van voorweeën e.a. naar bevallen binnen 1 uur. Bij mijn derde bleek ik zwanger te zijn van een tweeling waarvan eentje buitenbaarmoederlijk was. Ondanks operatie tijdens zwangerschap heb ik daarna een zorgeloze zwangerschap gehad en is mijn jongste geboren. In 2019 helaas een miskraam met 15 weken en met 16 weken ingeleid. In 2022 een vervroegde miskraam en eigenlijk lijk hebben we het toen opgegeven. Ik dacht ook dat ik vooral laatste half jaar misschien in de overgang ging (wel wat jong maar mijn menstruatie werd steeds onregelmatiger) Vorige week dus een grote verassing toen ik toch even ging testen. Ik moet erg wennen aan het idee maar kijk er ook naar uit. Merk dat ik er erg nuchter onder ben. Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan en laat het lot vooral beslissen. Ik voel me wel erg goed dus soms voelt het niet echt alsof ik zwanger ben. Kijk ook erg uit naar de echo volgende week. Bij mijn oudste was ik 21 en nu 38 jaar. Merk dat ik daar ook erg aan moet wennen. Ben/was altijd die jonge moeder (wat ook soms ongemakkelijk was zoals op school) en zal nu ervaren dat ik niet meer de jongste ben haha. Ondanks dat het de vierde is voelt het weer helemaal als nieuw hihi.

16 dagen geleden

Reactie op Miss X

Hallo Ik heb mij nog niet voorgesteld. Miss X. Sinds deze zomer getrouwd ...
Wat een indrukwekkend verhaal!

16 dagen geleden

Hooi mijn naam is Floor, 22 jaar en woon samen met mijn vriend 🥰 vorige week test gedaan en was positief🤍 toen die van clear blue 1-2 weken en gisteren nog keer gedaan en nu 3+ dus blijkbaar 5 weken 🫣 22ste eerste echo!!!

16 dagen geleden

Hi! Ik ben Manon, 31 en 10 jaar samen met mijn vrouw (30). December 2022 is zij bevallen van ons eerst kindje, een jongetje. Hij is geboren met 30 weken. Hiervoor ook een kindje verloren, dat is vandaag precies 3 jaar geleden. Het heeft 6 jaar geduurd voor we eindelijk ons kindje in de armen konden sluiten. Nu na 4 IUI behandelingen ben ik zwanger en uitgerekend op m’n eigen verjaardag, 5 juni

15 dagen geleden

Hoihoi, Ik ben Milou en samen met mijn partner krijgen wij ons 2de kindje. Ik ben 14 juni uitgerekend 1 dag na mijn verjaardag. Zou een mooi doel zijn om die te halen 😍 Mijn vorige zwangerschap eindigde op 28weken en 4 dagen. Gelukkig gaat het helemaal goed met hem maar dit was een lange spannende tijd. Met 7 weken ziekenhuis. Deze zwangerschap is nu dus extra spannend.. en ik sta meteen onder medisch toezicht van de gynaecoloog. Ondanks dat er geen oorzaak gevonden is even de vroeggeboorte is de kans op herhaling wel groter.

15 dagen geleden

Reactie op mvdg

Hi! Ik ben Manon, 31 en 10 jaar samen met mijn vrouw (30). December 2022 is ...
Wat mooi dat je weer zwanger bent! En bijzonder dat je uitgerekend bent op je eigen verjaardag. Ik ben 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend en vorige kindje geboren met 28w. Laten we hopen dat we onze verjaardag halen, een mooi streven ook al is het wel heel spannend!

15 dagen geleden

Reactie op MamaMilou

Wat mooi dat je weer zwanger bent! En bijzonder dat je uitgerekend bent op ...
De vroeggeboorte van ons zoontje was niet mijn zwangerschap. Gelukkig is de kans dus niet per se aanwezig dat er weer een vroeggeboorte komt. Ik ga voor jou duimen dat dit kindje jouw verjaardag lekker warm in je buik wilt vieren!

15 dagen geleden

Reactie op mvdg

De vroeggeboorte van ons zoontje was niet mijn zwangerschap. Gelukkig is de ...
Oh daar had ik niet over nagedacht maar dat kan natuurlijk ook. Ja thanks jij een hele fijne zwangerschap 😊

15 dagen geleden

Hallo, Ik ben Rhodé (21), getrouwd met J en voor de 3e keer zwanger, de eerste 2 keren zijn geëindigd in een miskraam (december en maart). Nu sinds 30/09 positief getest na een cycles met ovulatiestimulatie (letrozol) in het ziekenhuis. Mijn uitgerekende datum is 15 juni. En ben nu 4+1 weken zwanger. Ik durf nog steeds geen afspraak voor een echo te maken omdat ik bang ben dat ik die dan weer af moet zeggen als het niet goed gaat. Tot nu toe om de 4 dagen een testje gedaan en die lopen mooi op. Wel heel veel buik/rugpijn. En bekkenbodempijn, zwaar en heel pijnlijk gevoel van onder😅 meer mensen hier last van? Ik durf nog niet te hopen dat het goed zal gaan, maar zo gewenst en welkom!🤍

15 dagen geleden

Reactie op RhodéN

Hallo, Ik ben Rhodé (21), getrouwd met J en voor de 3e keer zwanger, de eer ...
We gaan zamen de 15e van juni rocken! Stuur je positieve energie door, hopelijk mag je een fijne, voldragen en mooie zwangerschap krijgen 🍀💝

15 dagen geleden

Reactie op RhodéN

Hallo, Ik ben Rhodé (21), getrouwd met J en voor de 3e keer zwanger, de eer ...
Snap ik helemaal! Ik had “pas” bij 5 weken gebeld, een week na de test. Dan duurt het wachten gevoelsmatig ook minder lang 😅

15 dagen geleden

Hi alle toekomstige ouders, Mijn naam is Michelle (28) en volgens mijn eigen berekening ben ik 11 juni uitgerekend. Ik ben twee maanden geleden getrouwd en momenteel in verwachting (nog maar 5 weekjes). 7 november pas de eerste echo.. wellicht via een andere praktijk al eerder 😊❤️

15 dagen geleden

Ik ben Mariska, voor nu uitgerekend op 17 juni. Ik ben 18 jaar samen met mijn man waarvan 7 jaar getrouwd. We hebben twee dochters van 6 en 4 jaar oud. Sinds vorig jaar proberen wij voor een derde kindje maar hebben wij helaas te maken met herhaalde miskramen (4 stuks). Ik ben elke keer ontzettend snel zwanger.. nu hopen dat deze mag blijven plakken 🍀

15 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik ben Mariska, voor nu uitgerekend op 17 juni. Ik ben 18 jaar samen met mi ...
Ik hoop hard met je mee 🙏🏻