247 Reacties

15 dagen geleden

Hoi, Volgens mijn berekening zou ik 12 juni zijn uitgerekend. 馃┓馃┑ Komen spannende tijden aan omdat ik drager ben van een ernstige erfelijke ziekte (50 % kans dat ik dit doorgeef). Ik zal weer een vlokkentest moeten doen en afwachten. Ik ben januari 2024 van een kerngezond lief jongentje bevallen. Hij is nu dik 8 maand en doet het super. Mijn bevalling is met een spoedkeizersnede gegaan, dus ook dat is weer spannend. Ik ben 14 jaar samen met mijn vriend en we hebben in 2020 helaas met 15 weken een zwangerschap moeten be毛indigen, omdat dit kindje was aangedaan met de ziekte waar ik drager van ben. Nou we zullen het allemaal zien en wow 2 onder 2 als alles goed mag gaan. 馃ス馃ス馃ス

14 dagen geleden

Hi, Ik ben Sandra, 30 jaar. Na 12 maanden zwanger van ons eerste kindje (3+5) en 19 juni uitgerekend. Weet het pas sinds vanochtend, dus komt veel op me af. Ik ben heel excited, maar vind het ook heel spannend. Mijn man heeft trouwens al een kindje van bijna 7. Die is om de week bij ons 馃榿

14 dagen geleden

Reactie op San-1994

Hi, Ik ben Sandra, 30 jaar. Na 12 maanden zwanger van ons eerste kindje ( ...
Gefeliciteerd! Herkenbare situatie ik ben 33, stiefdochter van 4 jaar die ik elk weekend zie als ze bij haar papa is (we wonen nog niet samen, staat op de planning) en we waren in ronde 10 van een eerste kindje samen. Veel plezier met de komende tijd met alles ontdekken!

13 dagen geleden

Hallo, ik ben 30 jaar en na 1,5 jaar proberen en meerdere onderzoeken. Toch ineens zwanger op een natuurlijke manier. Erg spannend allemaal ik heb 17 oktober een echo in het ziekenhuis. Hopelijk is alles goed. 馃懚馃徏馃崁

13 dagen geleden

Reactie op San-1994

Hi, Ik ben Sandra, 30 jaar. Na 12 maanden zwanger van ons eerste kindje ( ...
Oooh ik zag je onlangs in een ander forum doorschuiven voor de volgende ronde. Wat blij voor jou dat je deze maand een positieve test in handen hebt 馃ス馃ス

13 dagen geleden

Reactie op Miamam

Oooh ik zag je onlangs in een ander forum doorschuiven voor de volgende ron ...
Dankjewel, ook echt blij toen ik gisteren die test in handen kreeg na 12 maanden negatieve testen 馃ス馃グ

13 dagen geleden

Hallo Ik ben bibi 44 jaar,zoon 23 jaar en zoon 11 jaar en ik ben 25 juni 2025 uitgerekend.En ik heb geen partner helaas meer die heb ik be毛indigd inbelang van mijn kinderen en mezelf.Dus ik ga het alleen doen samen met de boys!

13 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hallo Ik ben bibi 44 jaar,zoon 23 jaar en zoon 11 jaar en ik ben 25 juni 2 ...
Wauw ik vind jou nu al een superstoere mama! 馃挭

13 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Wauw ik vind jou nu al een superstoere mama! 馃挭
Dankjewel dat is super lief maar iedereen neemt beslissing in belang van kinderen. Al zag ik het graag anders

13 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hallo Ik ben bibi 44 jaar,zoon 23 jaar en zoon 11 jaar en ik ben 25 juni 2 ...
Een super mama 馃挭馃徏馃挭馃徏

13 dagen geleden

Hi allemaal, ik ben Ashvini 30 jaar en 4 jaar getrouwd. Ben uitgerekend op 8 juni 2025. Wij hebben al een zoon van 20 maanden. Ben toen bevallen middels een spoed keizersnede dus ben heel benieuwd hoe het dit keer verloopt. Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe 馃グ

13 dagen geleden

Hallo, ik ben Mia. Ik ben - als alles goed gaat - uitgerekend voor 22 juni. Ben gelukkig getrouwd en heb reeds een kindje van 13maanden. Zou haar graag een zusje geven, maar zou even blij zijn met een jongetje 馃. Heel benieuwd hoe het zal lopen. Spannend!

13 dagen geleden

Hallo, ik ben Sabrina, eind deze maand 34 jaar oud, en hopelijk als alles goed gaat komt er op 17 juni een klein wondertje in het leven van mij en mijn vriend. Heb deze zomer naar aanleiding van een aflevering van New Girl mijn AMH laten testen die niet zo best was, waarna ik de overige hormoontesten heb laten doen die ook waardes op de uiterste bandbreedtes aangaven. Daar volgende week nog een gesprek over om te kijken welke scenario鈥檚 er zijn. Daarom voelt dit wel echt als een extra gelukje鉂わ笍

12 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Een super mama 馃挭馃徏馃挭馃徏
Dankjewel super lief

12 dagen geleden

Hi! Ik ben Emily, ben uitgerekend op 17/6/2024 voorlopig. Ik ben getrouwd met Angelo en dit zal ons tweede kindje worden馃挆

12 dagen geleden

Dag allemaal iemand tips welke striae cr猫me beste is ik wil optijd beginnen met smeren groetjes Kim

12 dagen geleden

Hoi hoi, ik ben rond 20 juni uitgerekend. Woon samen met mijn vriend en dit is de eerste zwangerschap. Leuk om alle verhalen mee te lezen!

12 dagen geleden

Reactie op Kimberley007

Dag allemaal iemand tips welke striae cr猫me beste is ik wil optijd beginnen ...
Cr猫me smeren gaat niet helpen om striae te voorkomen. Is genetisch bepaald of je huid het uitrekken aan kan. Neemt niet weg dat het wel fijn kan zijn om je buik in te smeren, maar dat kan in principe met iedere bodylotion.

12 dagen geleden

Ik ben Lizzy. Ik ben 18 juni uitgerekend zoals het er nu naar uit ziet. Ik heb 28 oktober mijn eerste echo. Ik ben getrouwd met Serdar en wij hebben een dochter van 11 jaar. In december een miskraam gehad (leeg vruchtzakje) in mei een 2e miskraam gehad. Helaas met 8 weken is het hartje gestopt met kloppen en toen een curettage gehad. Dat is wat mij nu naast dat ik veel vreugde voel het ook best spanning vind weer opnieuw zwanger te zijn.

12 dagen geleden

Hoi, Ik ben Mariska 37 jaar, woon samen met mijn man en dochter (wordt 3 in januari). Momenteel zwanger van ons tweede kindje. Volgens de app uitgerekend op 17 juni 2025 wat heel bijzonder is omdat wij op 17 juni 2021 geregistreerd partnerschap zijn aangegaan. Heel benieuwd hoe dit tweede wonder zich gaat ontwikkelen.