39 Reacties

vorig jaar

M’n miskoop bij m’n zoontje was teveel hydrofiele doeken 😝

vorig jaar

Mijn beste koop was een humpy dumpy hangstoel. 😅 Die ligt altijd in de auto we hebben best een actief leven dus gebruiken hem zeker 1 keer in de week vanaf dat meneer kon zitten ☺️☺️

vorig jaar

Ik was heel blij met een thermofles van het merk mepal! Dit zorgde er voor dat we altijd warm water bij ons hadden voor een flesje melk! Ook de white noise is hier een livesafer !

vorig jaar

Reactie op Tantetruus1992

M’n miskoop bij m’n zoontje was teveel hydrofiele doeken 😝
Mijn miskoop was het badje op poten veel te laag voor mij de volgende word gewoon een wasbak baby tot ik genoeg genezen ben voor de Stokke flexi op de grond 😅

vorig jaar

Mijn beste aankopen bij mijn dochter waren: -Maxi cosi coral, kan je met een band over je schouder dragen. Super blij mee!!! -puckababy inbaker slaapzak, vanaf dat moment sliep ze elke nacht door. -babybrezza melk automaat.

vorig jaar

Miskoop: Bebe jou badje met digitale thermometer. De thermometer klopt totaal niet. Een goedkoper badje doet even goed zijn werk! Daarnaast van veel dingen gewoon veel te veel zelf gekocht.. terwijl je nog zoveel cadeautjes krijgt.

vorig jaar

Reactie op KittyNootje

Mijn beste koop was een humpy dumpy hangstoel. 😅 Die ligt altijd in de aut ...
Zojuist opgezocht, want ik ken dit helemaal niet. Handig concept! Vervoerd makkelijker dan een tripptrapp of antilope

vorig jaar

Reactie op KittyNootje

Mijn miskoop was het badje op poten veel te laag voor mij de volgende word ...
Haha echt hè! Bad op poten neemt ook zo veel ruimte in beslag 😂 Stokke Flexi is echt ideaal voor peuter en baby (met inzet). En tot ik genezen ben, doet mijn partner de baby maar in bad hoor 😜

vorig jaar

Ik vond de bamboe rib overslagrompers van de Hema superchill aan het begin & sokken van Kruidvat! Ook het wollen jasje van Engel Natur had ik echt niet willen missen, los van dat de stof fijn schijnt te zijn qua warmte, zijn de mouwen super rekbaar en gaat het gewoon heel makkelijk aan vergeleken met andere jasjes die ik had. Sowieso schijnen wollen items heel fijn te zijn voor de kleintjes maar zelf vind ik het, los van dat jasje en een dekentje van Disana, te duur. Een miskoop vond ik een automatische neusaspirator, had er een met goede reviews maar kind haat het en ik betwijfel hoeveel snot het nou daadwerkelijk “wegzuigt”.

vorig jaar

Voor kleding: heppiejoe, babystyling, little en cool en natuurlijk HEMA!

vorig jaar

Zelf vind ik koeka en lil atelier hele fijne merkjes. Ook baby speelgoed van Little Dutch vind ik persoonlijk erg mooi en fijn door de zachtheid. De mama roo wipstoel vonden wij in eerste instantie veel te duur. Maar een ander wipstoeltje vond ze maar niks 🤣 te saai naar mijn idee. We hebben dus toen uiteindelijk de mama roo gehuurd. Voor de volgende baby ga ik deze mama roo wipstoel zeker wel aanschaffen! En ook de baby brezza ga ik deze keer aanschaffen!

vorig jaar

Reactie op Tbas

Miskoop: Bebe jou badje met digitale thermometer. De thermometer klopt tota ...
Hier ook! Heb uiteindelijk ook nog de stokke gekocht 😅

vorig jaar

Reactie op stella2021

Haha echt hè! Bad op poten neemt ook zo veel ruimte in beslag 😂 Stokke Fle ...
Ik gebruik gewoon een wasmand Torkis van de Ikea. Ooit van een vriendin cadeau gekregen en dat ding is fantastisch. En nu als ik ga douchen dan zet ik mijn dochter er in.

vorig jaar

Een BabyBjörn wipstoel, topding. En de Puckababy 4seizoenen slaapzakken zijn ook onmisbaar. Ik vond de rompers van de Zeeman het fijnst, mooi smal en lang. Een babybadje en een tummytub hebben we gelukkig gekregen, was zonde van het geld geweest. Wij namen ons zoontje al vrij snel mee onder de douche, ging net zo makkelijk. Voor nummer 2 komt er een Leander Matty aankleedkussen. We hadden bij de eerst een Bebejou maar die begon vrij snel scheuren te vertonen. Ooh en koop een goede kinderwagen. Onze Joolz Geo hebben we echt heel veel gebruikt, net als de Joolz Aer buggy. Scheelt jezelf ook rugpijn.

vorig jaar

Grappig, iemand noemt net inderdaad de kinderwagen en dat het verstandig is om te investeren in een goede. Ik heb zelf ook een Joolz Geo 3 aangeschaft en ik twijfel nog steeds een beetje of ik het het nou echt waard vind. Wat ik er top aan vind is dat er nu een 2e komt en dat ik de Joolz kan uitbreiden zodat ie geschikt is voor 2 kindjes. Aan de andere kant hebben we inmiddels een Joolz Aer+ buggy aangeschaft en voor ons eerste kindje van 10 maanden zweer ik daar nu eigenlijk al een aantal maanden bij. Wij gaan vaak op pad met de auto en ik vind de kinderwagen gewoon flink zwaar om telkens en en uit te laden en daarnaast neemt het best wel veel ruimte in in de auto. Achteraf gezien weet ik dus niet of ik weer voor zo’n dure kinderwagen was gegaan want die buggy is heerlijk licht en wendbaar vergeleken met de kinderwagen.

vorig jaar

Reactie op Bruisend

Ik gebruik gewoon een wasmand Torkis van de Ikea. Ooit van een vriendin cad ...
Haha, wij doen exact hetzelfde! En verder in het algemeen vind ik alles van Liewood prachtig, en betaalbaar via Vinted :-). Voor kinderwagens hebben wij nooit iets duurs gedaan, was tweedehands voor €25 en nooit spijt van gehad. Sinds 10 maanden zit ons zoontje in een buggy die we klein kunnen opvouwen. Juist blij dat we nooit hebben geïnvesteerd in een giga dure wagen 🤭

vorig jaar

Reactie op Snowcrash

Grappig, iemand noemt net inderdaad de kinderwagen en dat het verstandig is ...
Hier ook de joolz geo3, wel zwaar idd, maar toch erg blij mee. Weet alleen niet of ik het handig vind om ‘m uit te breiden.. je mist dan toch een grote boodschappenmand 😅 zit hier zo over te twijfelen, vind het ook weer zonde om toch een nieuwe duo wagen aan te schaffen.

vorig jaar

Ik ben heel benieuwd naar een zwangerschapskussen. Van de ene vriendin hoor ik dat ze niet zonder kan en de ander heeft er nooit een aangeschaft. Wat zijn jullie ervaringen/ideën?

vorig jaar

Overslaan: alles van oei ik groei. Voor je het weet is namelijk ineens alles een 'sprongetje' en zit je jezelf gek te maken wanneer het volgende sprongetje zich weer aandient.

vorig jaar

Reactie op Liesl3

Ik ben heel benieuwd naar een zwangerschapskussen. Van de ene vriendin hoor ...
Ik gebruik deze nu al om lekkerder te slapen. Ik slaap normaal op mijn buik en dit helpt lekkerder op de zij te liggen. Dus ik ben nu al om