14 Reacties

11 maanden geleden

Als Vegan uit liefde voor de dieren eet ik regelmatig deze AH Terra Plantaardige filet americain peper #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi577301

11 maanden geleden

Ik hou ook van peper 😋

11 maanden geleden

Reactie op Astrid🌱

Als Vegan uit liefde voor de dieren eet ik regelmatig deze AH Terra Plantaa ...
Deze is zo lekker!

11 maanden geleden

Die van de lidl is ook echt erg lekker!

11 maanden geleden

Hier is die van Kips favoriet!

11 maanden geleden

Die van smaeck! Hebben ze onder andere bij de Jumbo te koop. Vind m echt naar de echte smaken

11 maanden geleden

Ik eet vegetarisch en ben erg fan van de Kips versie :)

11 maanden geleden

Ik heb er veel geprobeerd maar die van Kips of de Vegatarische Slager vind ik het lekkerste!

11 maanden geleden

Ik heb ook al maanden zin in een broodje Filet american speciaal!😍 heb maanden moeite gehad met eten verzinnen ivm maagzuur of vieze smaak en eigenlijk nog en het enige waar ik echt naar verlang is een broodje Filet american speciaal. Terwijl ik dat voor de zwangerschap helemaal niet zo vaak at😅

11 maanden geleden

Maar smaakt die dan wel nog naar filet american? Ik heb er een keer eentje gekocht en die vond ik naar heel iets anders smaken, niet lekket dus

11 maanden geleden

Reactie op Astrid🌱

Als Vegan uit liefde voor de dieren eet ik regelmatig deze AH Terra Plantaa ...
Jaa die vind ik ook het lekkerst 🙏🏼 zeker als je er een eitje bij doet en een beetje mayo🤤 Mocht je nog tips zoeken voor de maagzuur: Antagel is een fijne tijdens de zwangerschap

10 maanden geleden

Reactie op Mi Lady

Maar smaakt die dan wel nog naar filet american? Ik heb er een keer eentje ...
Ja dat had ik dus ook, zo hummoes achtig....zonder "vlees" structuur😅

10 maanden geleden

heb er flink wat geprobeerd🤣 maar bij mij bleef die van de vegetarische slager alleen over (zit in een zakje met soort van bolletjes) De enige die wel echt een file structuur had, Nog niet helemaal top maar op een warm broodje met ui en mayo + evt ei een topper!

10 maanden geleden

Als je nog op zoek bent: probeer die van Smaeck! Te krijgen bij de Jumbo. Zowel volgend mij (vegetariër) als mijn man (eet wel vlees) een meeeeega lekkere vega Filet American!