104 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op BlijEi96

Hebben er mensen trouwens tips om nu al de bekkenbodemspieren te kunnen tra ...
Ik ben geen expert, maar volgens mij helpt het om een bredere focus te hebben qua kracht dan bekkenbodem spieren alleen. En dat je met veel grotere/full-body oefeningen ook deels je bekkenbodem meepakt. Ook is het goed om na te gaan of jij idd je bekkenbodem moet versterken, 贸f wellicht juist beter moet worden in het ontspannen van je bekkenbodem. Sommigen spannen hun bekkenbodem van nature vaker aan, dan heb je eerder teveel kracht dan te weinig in die regio. Concrete tips voor verdere info of programma鈥檚 heb ik niet direct

茅茅n maand geleden

Wat een leuk topic. Ik doe aan boulderen en klimmen. Ik ga kijken tot hoe lang ik dit wil doen. Het heeft valgevaar dus ik ga er niet te lang mee door. Daarna weet ik nog niet wat ik wil doen. Sowieso graag yoga. Ik wil dit keer graag wel wat sportiever blijven. Vorige zwangerschap was ik zo'n 25 kilo aangekomen. Ook heel veel vocht ivm zwangerschapsvergiftiging, maar was toch wel geschrokken. Ben nu weer zo goed als op mijn oude gewicht en wil dit keer graag iets minder aankomen.

茅茅n maand geleden

Ik doe graag mee! Mijn doelen zijn om elke dag tussen de 5.000 en 10k stappen te zetten. En elke dag halfuurtje te gaan fietsen op een hometrainer. En eventueel de challenge van Grow with Jo herhalen馃槄

茅茅n maand geleden

Ik ben 5 weken zwanger van mijn eerste. Ik doe normaal aan fitness. Mijn verloskundige zegt dat ik absoluut geen krachttraining mag doen alleen cardio. Hoe gaan jullie dit oppakken want het liefst sport ik mijn zwangerschap door

茅茅n maand geleden

Reactie op Dani毛la03

Ik ben 5 weken zwanger van mijn eerste. Ik doe normaal aan fitness. Mijn ve ...
Wat een vreemd advies, dat klopt niet hoor! Je mag krachttraining doen, alleen nu is niet de tijd voor PRs, en na week 12 mag je je rechte buikspieren niet rechtstreeks trainen. Sterker nog, krachttraining (al dam niet icm cardio) is heel belangrijk om de bevalling fit in te gaan! Je kan wel kijken of er iets van MomFit groepjes op je sportschool zijn? Ik doe aan crossfit en m'n vorige zwangerschap daar ook PowerMama aan toegevoegd (crossfit voor zwangeren) en beviel heel goed

茅茅n maand geleden

Reactie op Dani毛la03

Ik ben 5 weken zwanger van mijn eerste. Ik doe normaal aan fitness. Mijn ve ...
Geen medische reden dat ze dat aangeeft?? Hier wordt juist geadviseerd liefst 3 x in de week sporten. Niet op je Max maar wel kracht blijven fienn

茅茅n maand geleden

Geen medische reden dat ze dat aangeeft?? Hier wordt juist geadviseerd liefst 3 x in de week sporten. Niet op je Max maar wel kracht blijven doen

茅茅n maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Geen medische reden dat ze dat aangeeft?? Hier wordt juist geadviseerd lie ...
Nee geen medische reden. Mij is verteld dat ik geen krachttraining mag doen vanwege dat er geen druk en spanning mag komen op de buik. Maar als ik meerdere hoor die dat wel mogen dan zou ik ook graag willen blijven sporten

茅茅n maand geleden

Ik wil 2x in de week fitness 1x cardio 1x PT en 1x in de week padellen. Ik wil vooral fit blijven, ik merk dat ik echt heel erg moe ben en kortademig, dus hoop dat dit wel daaraan bijdraagt

茅茅n maand geleden

Reactie op Dani毛la03

Nee geen medische reden. Mij is verteld dat ik geen krachttraining mag doen ...
Ja dat gaat echt over de rechte buikspieren, je wil geen diastase veroorzaken. Schuine mag je wel weer trainen, en benen al helemaal:)) Sportze!馃挭

茅茅n maand geleden

Reactie op TripleMash

Ja dat gaat echt over de rechte buikspieren, je wil geen diastase veroorzak ...
Ahh super dankjewel!

茅茅n maand geleden

Reactie op TripleMash

Ja dat gaat echt over de rechte buikspieren, je wil geen diastase veroorzak ...
Inderdaad maar ook dit is pas vanaf 17 weken. Tot die tijd mag eigenlijk alles. Mits je het daarvoor ook deed. Dus niet bv nu ineens gaan hardlopen terwijl je dat nooit deed.

茅茅n maand geleden

鈿栵笍 Heb de vraag ook in een andere topic gesteld maar hier ook eventjes Zijn er dames die hun gewicht bij houden? En al verandering zien Zwaardere worden. Of lichter ?

茅茅n maand geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

鈿栵笍 Heb de vraag ook in een andere topic gesteld maar hier ook eventjes ...
Ik hou sinds 3 weken mijn gewicht bij, maar het schommelt. Vorige week 300 gram zwaarder, maar deze week weer 200 gram lichter. Dus er is nog geen touw aan vast te knopen. Ben nu 7 weken, dus zal nog wel te vroeg zijn om echt verschil te zien.

茅茅n maand geleden

Reactie op W1991

Ik hou sinds 3 weken mijn gewicht bij, maar het schommelt. Vorige week 300 ...
Ja dat heb ik dus ook Blijf idd ook hangen op ongeveer 500 verschil iedere keer Dus Eigelijk nog soort van normaal 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Ik ben nu zo een 500/1 kg zwaarder met 7 weken. Wel enorm ronde/opgezette buik

茅茅n maand geleden

Ja dat heb ik dus ook Blijf idd ook hangen op ongeveer 500 verschil iedere ...
Haha ja inderdaad馃ぃ

茅茅n maand geleden

鈿栵笍 Heb de vraag ook in een andere topic gesteld maar hier ook eventjes ...
Hier vorige week gewogen en 1 kilo al aangekomen. At eerst heel streng geen koolhydraten maar met de misselijkheid is dat gewoon geen optie, dus eet nu veel vaker weer wat. Daarnaast lukt het sporten ook helemaal niet door de misselijk en vermoeidheid. Ben morgen 8 weken.

茅茅n maand geleden

Ik sport 4 keer in de week. Krachttraining met schema. Lukt nog steeds erg goed. En de week heeft 7 dagen en dan moet 3/4 zeker lukken!! Wil fit blijven, was dat voor de zwangerschap ook en vind dat erg belangrijk

茅茅n maand geleden

Reactie op Jufje

Ik sport 4 keer in de week. Krachttraining met schema. Lukt nog steeds erg ...
Op dit moment vind ik dat erg knap!!! Met werk en sociale dingen schiet het er nu echt wel bij in. Ik wilde vandaag na het werk maar dood moe 馃檲馃檲馃檲