104 Reacties
één maand geleden
Zoooo ik wilde ook graag blijven sporten en fit blijven, maat de misselijkheid die is ongekend. Mijn eerdere twee zwangerschappen ook gehad, maar niet zo erg. Drinken lukt gelukkig wel, maar eten is een groot probleem. Ik ben al meer dan 2 kilo afgevallen in 2 weken. Daarnaast ben ik zo moe. Naast de dingen die echt moeten lig ik vooral op bed. Als de misselijkheid straks wat minder is (hopelijk rond de 12 weken), dan ga ik weer kijken hoe ik het sporten op kan pakken.
één maand geleden
Ik sportte 3/4x per week en nu nog maar 1x want ben zo moe en misselijk. Vorige 2 zwangerschappen kon ik het sporten tijdens het 2e trimester wel weer beter oppakken. Ik probeer nu iig 1x per week een goede legday te doen en dan wachten tot ik me beter voel en weer vaker kan gaan.
één maand geleden
Hé allemaal, ik wilde me net begin vorige week “aansluiten”, maar kreeg toen stevige griep. Nog steeds niet helemaal de oude, hoewel ik ook niet zeker weet of de hoofdpijn bijv niet bij 👶🏼 hoort 😩. Ik ben ook iemand die normaal veel sport, krachttraining 3 keer per week, zwem graag en wandelde tot vorige week bijna elke dag van en naar werk (half uur heen, half uur terug). Het is ook een mentaal dingetje, ruimt m’n hoofd lekker op. Voel me na deze week wat moedeloos omdat ik zoveel (meer?) conditie heb moeten inleveren en het spannender voelt dan anders om het weer goed op te pakken. Gelukkig nog niet erg misselijk maar ik ben bang om te snel teveel te doen nu. Doe deze week sowieso nog wat rustig aan en dan volgende week maar een soort opbouwschema maken. Hopelijk kan ik het dan weer wat oppakken! Ik wilde vooral even zeuren, lees ook dat genoeg van jullie het momenteel ook even niet goed kunnen bolwerken door de misselijkheid bijvoorbeeld. Hopelijk kunnen we allemaal snel weer wat meer oppakken! 💪🏻
één maand geleden
Bij mijn eerste zwangerschap tot de dag voor de bevalling blijven sporten (zwemmen, yoga en krachttraining). Ik voelde me daar goed bij en heb een heel fijn herstel gehad.
Ik wil het bij deze zwangerschap (13 weken zwanger) ook proberen. Ik sport nu 1-2x per week, ga iedere dag met de fiets naar het week en behaal mijn dagelijkse stappen. Met onze dochter van 19 maanden is het soms wel lastig plannen, maar waar een wil is is een weg 😊
één maand geleden
Vandaag eerste x sterkher training. Ik heb nog wel wat twijfels. Mobiliteit oefeningen voelen goed maar door blessures kon ik al voor mijn zwangerschap geen barbel Squad meer. Dus ben alles maar wat lichter aan het aanpassen 😂😅
Maar goed. Wel weer aan het sporten en tot zo ver voelt het goed!
één maand geleden
Ik merk nu trouwens wel dat mijn sportlegging me buikje niet fijn vind 😂😂😂😂
Pas 8 weken 😅 meerdere hier problemen mee?
één maand geleden
Reactie op BlijEi96
Hier precies hetzelfde!!Nu 9+1 maar heb het al sinds 7 wkn. Ben aan t rondk ...
Als ik voorover buk rolt ie gewoon naar beneden 😂😂😂😂😂
Ik heb een tip gehad om leggings via Amazon die niet te duur zijn. Ga even kijken om zo 1 te bestellen.
Ik had gehoopt nog wat langer deze te kunnen gebruiken eigenlijk is een gele zachte stof maar ja blijft nu niet oké zitten
één maand geleden
Ik wil heel graag blijven sporten maar van week 5 tot 9 was het door de misselijkheid en vermoeidheid niet mogelijk. Ik voel me sinds maandag een stuk beter (hoop dat dit geen slecht teken is, en ik misschien nu aan de hcg gewend ben). Als dit blijft dat wil ik vanaf komende week in ieder geval 2x per week een power lesje gaan doen, en minimaal 5000 stappen per dag zetten. Het liefst nog twee keer yoga per week erbij maar dit is mijn eerste zwangerschap dus even kijken hoe het allemaal gaat👀
één maand geleden
Reactie op GirlyGirlx
Vandaag eerste x sterkher training. Ik heb nog wel wat twijfels. Mobiliteit ...
Ik doe zelf alles wat op een squat of een lunge lijkt met enkel lichaamsgewicht. Meer dan zwaar genoeg als je daarvoor ook niet per se gewend was om met gewicht te trainen. En nog steeds wel effectief :)
één maand geleden
Reactie op MK-89
Hier vanochtend de personal training ook afgezegd.. ik ben zo misselijk en ...
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik het stappendoel heb. Dat is voldoende uitdaging op het moment en geeft me al een boost dat het me lukt de streak vol te houden.
Wat krachttraining betreft, de laatste keer was vorige week maandag 🙈 Te moe en misselijk geweest. Begin me nu gelukkig wel wat energieker te voelen dus ga het binnenkort weer oppakken.
één maand geleden
Reactie op Veronne_9
Ik doe zelf alles wat op een squat of een lunge lijkt met enkel lichaamsgew ...
Net Squad met 5 kg gewicht gewoon in de hand en deadlift met een bodypump stang en 10 kg totaal.
Even nog gewoon stang geprobeerd maar heb ook al onderrug klachten voor de zwangerschap dus dat voelde niet goed.
Verder vind ik de mobiliteit oefeningen wel fijn.
één maand geleden
Ik ben 2 weken misselijk geweest en toen ging het juist weg als ik ging sporten! Heel fijn 😝 nu ineens niet meer misselijk. Wel blij als ik het over 2 weken aan m’n volleybal team kan vertellen, alhoewel het nog prima gaat. Sport tot nu toe nog 4x per week 💪
Hoe gaat het bij andere met teamsporten? Al verteld of nog niet? Ik ben morgen 10 wk en heb met 11 weken echo
één maand geleden
Reactie op Sanne S
Shein glowmode zwangerschaps sportlegging! Nu ook nog in de aanbieding en s ...
Oooh ik heb net twee shein leggings besteld. Was bedoeld voor onder jurkjes of turniekje maar wie weet dan ook nog voor het sporten
één maand geleden
Ik kies liever voor kwaliteit waar je jarenlang plezier van hebt en zweer bij de leggings van Lululemon, ondanks dat ze duur zijn. Ik heb de Align (Super?) High Rise en die is heerlijk zacht en elastisch. Die heb ik in mijn vorige zwangerschap tot het einde kunnen dragen en is daarna ook altijd favoriet gebleven (rekt dus niet uit dat je ‘m daarna niet meer kan dragen zonder buik). Na vier jaar intensief gebruik nog steeds een mooie legging, dus wat mij betreft de prijs echt waard
één maand geleden
Reactie op Veronne_9
Ik kies liever voor kwaliteit waar je jarenlang plezier van hebt en zweer b ...
Dit klinkt ook goed zeg! Dat is idd voor mij de reden om goedkoper te kijken, omdat ik bang ben dat ik ze anders niet meer aankan. Koop je deze dan een of meer maten groter dan voor je zwangerschap of hetzelfde?
één maand geleden
Reactie op BlijEi96
Dit klinkt ook goed zeg! Dat is idd voor mij de reden om goedkoper te kijke ...
Ik heb ‘m in mijn gewone maat gekocht. Het is een lekkere stretchy stof en die super high rise is zo hoog dat er voldoende stof is om ook een groeiende buik te kunnen blijven bedekken.