12 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben bijna 33 weken van de eerste en ook 158. Draag mijn buik ook helemaal naar voren en hij is echt groot. De kleine man groeit tot nu toe gemiddeld dus zal wel goed zijn? Ik bereid me gewoon voor op gewaggel de komende dagen 🤣

9 maanden geleden

Ja echt een mega buik, maar het is ook een tweeling dit keer🙈 ik zie mensen gewoon staren naar me. Zo irritant. Mijn buik is nu groter al dan met 40 weken bij eerste zwangerschap

9 maanden geleden

Ik heb ook al een megabuik, nu 30 weken zwanger. Krijg vaak te horen dat het niet lang meer zal duren of dat het er anders wel twee zijn.

9 maanden geleden

Hier ook een hele grote buik, ook 2de zwangerschap en ook klein 154. Kindje moet ergens heen als je zo klein bent 😀😅

9 maanden geleden

Bij de eerste was ie al flink, en nu dus helemaal 🙈 Al voor de 30 weken is het “succes met de laatste loodjes” of “het zijn er toch geen twee?!” 😶

9 maanden geleden

Hier ook een hele grote buik bij de tweede! Iedereen op werk denkt echt al een maand dat ik bijna met verlof ga 😅. Ik heb zelf ook veel meer last van maagzuur, benauwdheid en waggel gerelateerde ongemakken. En ik pas zelfs mijn zwangerschapsshirts niet meer 😅

9 maanden geleden

Ik heb ook een veel dikkere buik nu bij de 2e.. ben nu 31 weken en hoewel ik nu 60 weeg, is mn buik echt giga. Vind dat ook wel lastig, en ben ook bang dat ik dit x striae er aan over ga houden als dit zo door gaat

9 maanden geleden

Bij de eerste had ik al een basketbal ingeslikt en nu bij de tweede ben ik nog maar 28 week en al mega.... ben benieuwd wat nog gaat komen :)

9 maanden geleden

Lengte 1.60, tweede zwangerschap, grote buik, soms voelen de blikken wel ongemakkelijk.. ennuh.. ik loop nu al als een waggelend eend. Succes iedereen!

9 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede maar ook zes miskramen tussendoor met alle hormonen en slappe buikwand. Was al met 12 weken niet te verbergen. Draag ook helemaal naar voren. Ben voor mijn gevoel nu met 30 weken al dikker of net zo dik als met 41 weken bij mijn eerste.. oef Voor mezelf weet ik dat ik er weinig aan kan doen. Maar de opmerkingen zijn wel vaak vervelend. Vooral van mensen die mijn situatie niet kennen. Laat iedereen toch zwanger mogen zijn op haar eigen manier.. alsof je er ook maar iets aan veranderen kan 🤰🏼🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Ik moest vd week even langs de huisarts en die zei zo je staat op springen he waarop ik aangaf dat ik nog 9 weken moest, zijn reactie daarop weet je dan zeker dat het er geen 2 zijn🙈. Nou doen opmerkingen me niet zo heel veel maar van de huisarts had ik dit niet zo verwacht haha

9 maanden geleden

Reactie op Tbas

Ik moest vd week even langs de huisarts en die zei zo je staat op springen ...
Wouw… sommige mensen vinden zich echt grappig he… ai. Snap dat echt niet dat sommigen dit zeggen. Laat staan een professional zoals je huisarts! Bizar 😅🥹