7 Reacties

8 maanden geleden

Chocolade flikken met muisjes erop gemaakt voor iemand ook op low budget. Zakjes had ze zelf besteld via shein. Je smelt de chocolade in de magnetron 20 sec per keer tussendoor roeren, bij wit kan je er een kleurstof doorheen mengen als het is gesmolten. Legt een stuk bakpapier op een snijplank die in de koelkast past en maak hier kleine rondjes chocolade op met een spuitzak of een lepel en strooi er dan muisjes overheen. Ik heb er 2 per kind in een zakje gedaan en in totaal 40 zakjes gevuld. Het is niet duur en makkelijk om te maken en leuk voor alle leeftijden.

8 maanden geleden

Wij hebben geboortekoekjes besteld. Koekjes met creme en blauwe muisjes per stuk verpakt, vind het zelf echt een fantastisch concept en ze zijn nog lekker ook. Plis geen stress om een traktatie in elkaar te flansen tijdens de kraamweek. Mijn zoon gaat ze trakteren op school en mijn man neemt ze mee naar het werk voor in de kantine, de rest van de koekjes willen we op tafel zetten voor de kraamvisite ipv beschuit met muisjes. Scheelt weer Stofzuigen:) Er zitten 120 koekjes in een doos en ze zijn ongeveer 3 maanden na ontvangst houdbaar

8 maanden geleden

Reactie op Rona98

Wij hebben geboortekoekjes besteld. Koekjes met creme en blauwe muisjes per ...
Deze hebben wij ook besteld, ideaal! En wat je zegt ook handig i.p.v. beschuit met muisjes 😊

8 maanden geleden

Wij gaan voor uitdeelboekjes, ingepakt in roze papier en met een labeltje eraan met “Hoera, xx heeft twee zusjes!”. Wij vinden het belangrijk om iets duurzaams te geven, dus geen plastic verpakkingen of speelgoed. Geen idee of dit ook bij jullie past, maar misschien ter inspiratie.

8 maanden geleden

Ik ga koekjes voorverpakt bestellen bij geboortekoekjes.nl. Er zit dan 120 koekjes in een doos voor 26€ incl. Verzending. Die koekjes kan je zelf ook kopen bij de plus voor €2 per 12 verpakt. Maar omdat je zoveel koekjes nodig he t is het misschien wel goedkoper voor jou om te bestellen ipv alles zelf maken.

8 maanden geleden

Reactie op nm87

Ik ga koekjes voorverpakt bestellen bij geboortekoekjes.nl. Er zit dan 120 ...
Dit is een hele goeie! Scheelt een hoop beschuitjes smeren.

8 maanden geleden

Ik moet er ook 75 maken, ik heb vandaag twee zakken spekjes gekocht, roze suikerhartjes en likkoekjes. M’n kinderen stoppen die dan zelf in doorzichtige zakjes, sticker erop en klaar. Super goedkoop (wel echt suiker suiker maar ja voor die ene keer)