8 Reacties

19 dagen geleden

Ik had in het begin ook wel dagen dat ik ineens een symptoom niet of een stuk minder had, dat het dan in de middag ineens wel weer kwam of de volgende dag. Heel spannend was dat ook altijd. Had bij mijn miskramen juist dat ik me enorm zwanger voelde. Probeer te onthouden dat als je niet bloed, het meestal wel goed zit. Hoop voor je dat alles goed is! 🩷

19 dagen geleden

Elke zwangerschap bij iedereen is anders. Ik ben 5+1 en de symptomen gaan ook op en af. Het beste is om zo positief mogelijk te blijven. Stress is niet goed. Enige wat je kan doen is wachten tot de echo en die zou je volgende week mogen plannen als het goed is? Heb 1 miskraam van 8 weken gehad en 1 kindje 13 weken is stil geboren. Hartje klopte niet meer, overleden door parvovirus. Ja. Ik ben ook bang... het vertrouwen is weg. Maar andere kant.. als het gebeurd. Dan gebeurd het toch wel? Blijf hoop houden ❤️

19 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ik had in het begin ook wel dagen dat ik ineens een symptoom niet of een st ...
Dit stelt me enorm gerust. Gelukkig heb ik tot op heden geen bloed verloren. Laten we hopen op het beste ❤️

19 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Elke zwangerschap bij iedereen is anders. Ik ben 5+1 en de symptomen gaan o ...
Ahh het doet me pijn om te lezen dat je 2 kindjes bent verloren 🥹 hopelijk zit het bij deze zwangerschap wel goed en hebben we allemaal een voldragen zwangerschap ❤️ ik heb volgende week donderdag de eerste echo. Laten we van het positieve uitgaan. Dikke knuffel.

19 dagen geleden

Reactie op LevendigePegasus635414

Ahh het doet me pijn om te lezen dat je 2 kindjes bent verloren 🥹 hopelijk ...
Daar gaan we vanuit 🤗❤️

19 dagen geleden

Zo herkenbaar. Ik kan je helaas niet geruststellen behalve zeggen dat ik precies hetzelfde ervaar. Ben nu 5 weken. Ik hou me ook vast aan geen bloed = goed teken..

19 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Zo herkenbaar. Ik kan je helaas niet geruststellen behalve zeggen dat ik pr ...
Ahh. Laten we ons daaraan vast houden inderdaad. Ik bloed ook niet, dus dat is het enige wat mij hoop geeft. Ik heb aanstaande donderdag een echo en zal dan laten weten hoe het is gegaan 🙏🏻

19 dagen geleden

Ik ben nu bijna 4 weken en echt nauwelijks last van me borsten…. Vanmorgen voelde ik me zelfs normaal 🤷🏼‍♀️ inmiddels wel weer wat misselijk 🤭 Ik heb echt het idee dat er geen pijl op te trekken is. Bij mijn ma tot een paar dagen na dat we wisten dat het fout zat pas minder misselijk. Wanneer is je echo gepland?